Volgens mij ook. Het meeste nieuws boeit vervolgens 99% van de mensheid niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef EJ403 het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid heeft geld nodig.
Niets want NASA is shutdownquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
NASA gaat op 6 oktober iets "earth-shaking" bekend maken?
Wat zou dat kunnen zijn?
http://www.rememberthe13th.com/
En daarom kan een medewerker niet gewoon vanaf zijn huis even een tekstje invoeren op een website?quote:
'Een medewerker'. De koffiejuffrouw?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:17 schreef Zapata het volgende:
[..]
En daarom kan een medewerker niet gewoon vanaf zijn huis even een tekstje invoeren op een website?
Ah fuck it, ik vind dit best spannend. Link gebladwijzerd
Wat is er zo moeilijk aan om de servers te laten draaien???quote:
Als er iets gebeurd bij NASA wordt dat altijd door persco's gedaan. Sinds er geen mensen zijn; alleen JPL draait half en CAPCOM om te monitoren is er niemand aanwezig. NASA doet niks via websites, pas na de publicatie na persco's doen ze informatie op hun website plaatsen. Dit om de media de kans te geven om direct te reageren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om de servers te laten draaien???
En NASA kan geen persconferentie geven omdat? Dat kan toch ook gewoon terwijl ze niet betaald krijgen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iets gebeurd bij NASA wordt dat altijd door persco's gedaan. Sinds er geen mensen zijn; alleen JPL draait half en CAPCOM om te monitoren is er niemand aanwezig. NASA doet niks via websites, pas na de publicatie na persco's doen ze informatie op hun website plaatsen. Dit om de media de kans te geven om direct te reageren.
Maar goed in Nederland zien we vaak alleen maar een berichtje op NU.nl terwijl de persco's enorm veel informatie bevatten.
Nee, die mensen zijn er gewoon niet; zelfs de hoofdwebsite ligt eruit: http://notice.usa.gov/ http://www.nasa.gov. NASA is on shutdown ze hebben zeg maar allemaal een vakantie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:25 schreef Zapata het volgende:
[..]
En NASA kan geen persconferentie geven omdat? Dat kan toch ook gewoon terwijl ze niet betaald krijgen..
Die mensen zijn van de aardbodem verdwenenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn er gewoon niet; zelfs de hoofdwebsite ligt eruit: http://notice.usa.gov/ http://www.nasa.gov. NASA is on shutdown ze hebben zeg maar allemaal een vakantie.
Ah, oké, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iets gebeurd bij NASA wordt dat altijd door persco's gedaan. Sinds er geen mensen zijn; alleen JPL draait half en CAPCOM om te monitoren is er niemand aanwezig. NASA doet niks via websites, pas na de publicatie na persco's doen ze informatie op hun website plaatsen. Dit om de media de kans te geven om direct te reageren.
Maar goed in Nederland zien we vaak alleen maar een berichtje op NU.nl terwijl de persco's enorm veel informatie bevatten.
Sorry to break the newsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die mensen zijn van de aardbodem verdwenen![]()
Die kunnen niet samenkomen en een onofficiële aankondiging doen tegenover de pers. onmogelijk
Nou ja ik hoop dat de website wel echt is en er een toffe aankondiging komt,
Toen was het iemand van JPL namelijk: http://en.wikipedia.org/wiki/John_P._Grotzingerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:40 schreef Infection het volgende:
Vorig jaar zeiden ze hetzelfde en toen was het ook iets onbenulligs. Ik weet al niet eens meer wat het was, zegt ook al een hoop.
Niet helemaal...de Maven-missie naar Mars moet doorgaan (671 miljoen dollar) en heeft een lanceervenster van 20 dagen en anders moeten ze twee jaar wachten, dus daar is een uitzondering voor gemaakt.quote:
Godver. Mensen zoals deze TS zijn dus echt zo achterlijk dat ze hierin trappenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
NASA gaat op 6 oktober iets "earth-shaking" bekend maken?
Wat zou dat kunnen zijn?
http://www.rememberthe13th.com/
Zou leuk zijn als die astronauten te horen krijgen dat de ISS niet meer in een baan om de aarde wordt gehouden omdat er een shutdown isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet helemaal...de Maven-missie naar Mars moet doorgaan (671 miljoen dollar) en heeft een lanceervenster van 20 dagen en anders moeten ze twee jaar wachten, dus daar is een uitzondering voor gemaakt.
Tevens worden dacht ik ook de ISS en de Hubble in de gaten gehouden en wordt er data bekeken
Houston.. Houston.. anyone their? Hello? Houston?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:10 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die astronauten te horen krijgen dat de ISS niet meer in een baan om de aarde wordt gehouden omdat er een shutdown is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:08 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Giant astroide heading for Earth. Final countdown to mass destruction, 12 years!
Het gaat er bij mij dan ook niet om of het bestaat, maar of dat we het gevonden hebben. Dat het bestaat ben ik van overtuigt.quote:Wij van NASA weten bijnazeker dat er misschien wel microbiologisch leven zou kunnen bestaan ergens op een planeet in 1 van de 500 miljard galaxys.
Het gaat erom dat NASA met zo een nietszeggen berichtje gaat komen. Netzoals het elke jaar ongeveer doet. Hoge spanningen maar altijd een teleurstelling voor de lang wachtende.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:13 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij dan ook niet om of het bestaat, maar of dat we het gevonden hebben. Dat het bestaat ben ik van overtuigt.
Welke teleurstellingen hebben ze naar buiten gebracht dan. Jij verwacht groene mannetjes in een cave op Mars?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:15 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NASA met zo een nietszeggen berichtje gaat komen. Netzoals het elke jaar ongeveer doet. Hoge spanningen maar altijd een teleurstelling voor de lang wachtende.
Als het zo belangrijk zou zijn dan waren ze er direct mee uitgekomen.
Als jij niet minstens 3 van dit soort gelijke berichten kan herinneren die uiteindelijk niets bjzonders bleken te zijn dan weet je sowieso helemaal niets van NASA af.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Welke teleurstellingen hebben ze naar buiten gebracht dan. Jij verwacht groene mannetjes in een cave op Mars?
Alle berichten die JPL naar buiten brengt is ontiegelijk interessant. De laatste dat ze water hebben gevonden, dan wel niet in vloeibare vorm; vertelt ons over de toekomst die wij hebben op andere planeten waarbij men (de mens) zichzelf kan onderhouden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:19 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Als jij niet minstens 3 van dit soort gelijke berichten kan herinneren die uiteindelijk niets bjzonders bleken te zijn dan weet je sowieso helemaal niets van NASA af.
De vraag is eerder of het uberhaupt NASA wel is in dit gevalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:15 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NASA met zo een nietszeggen berichtje gaat komen. Netzoals het elke jaar ongeveer doet. Hoge spanningen maar altijd een teleurstelling voor de lang wachtende.
Als het zo belangrijk zou zijn dan waren ze er direct mee uitgekomen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alle berichten die JPL naar buiten brengt is ontiegelijk interessant. De laatste dat ze water hebben gevonden, dan wel niet in vloeibare vorm; vertelt ons over de toekomst die wij hebben op andere planeten waarbij men (de mens) zichzelf kan onderhouden.
Interessant is inderdaad subjectief maar het bericht dat er intelligent leven is zullen wij waarschijnlijk niet meemaken.
Zou wel een beetje een anticlimax zijn.quote:
En de marsrover staat te wachten.. Dus die website zullen ze ook echt geen aandacht aan geven, alleen zaken die heel erg kritisch zijn....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet helemaal...de Maven-missie naar Mars moet doorgaan (671 miljoen dollar) en heeft een lanceervenster van 20 dagen en anders moeten ze twee jaar wachten, dus daar is een uitzondering voor gemaakt.
Tevens worden dacht ik ook de ISS en de Hubble in de gaten gehouden en wordt er data bekeken
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:26 schreef PrepperNL het volgende:
[..]alweer.
Water hebben ze decennia geleden al op Mars waargenomen en al vaker gevonden op Mars.
Mars heeft ook een noord en een zuidpool waar hele gletsjers van ijs zijn.
Bijzonde rintressant inderdaad, maar niet earthshacking sinds 1974.
De meeste mensen komen qua interesse dan ook niet verder dan triviale zaken zoals hun inkomen, hun spaarrekening, hun auto en de kinderen. Een dergelijke houding gaat nog eens tot problemen leiden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Het meeste nieuws boeit vervolgens 99% van de mensheid niet.
quote:NASA sent 97 percent of its civil servant workforce home Tuesday after Congress failed to pass a federal budget, only granting exceptions for activities deemed essential for the protection of life or property.
Nee, zelfs vanuit huis j mail checken is illegaal en kan je op celstraf komen te staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:25 schreef Zapata het volgende:
[..]
En NASA kan geen persconferentie geven omdat? Dat kan toch ook gewoon terwijl ze niet betaald krijgen..
Ja, fijn, verplicht thuiszitten zonder dat je weet wanneer, of zelfs óf je nog je geld gaat krijgen. Het is heel goed mogelijk dat ze dat niet krijgen, ook niet met terugwerkende kracht.quote:
Ah enige nuance.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, fijn, verplicht thuiszitten zonder dat je weet wanneer, of zelfs óf je nog je geld gaat krijgen. Het is heel goed mogelijk dat ze dat niet krijgen, ook niet met terugwerkende kracht.
Ook ambtenaren die nu werken zijn niet verzekerd van loon trouwens. De agenten die gisteren in Washington op Capitol hill bezig waren staan daar zonder salaris.quote:
Aldus Reddit.quote:The traceroute goes to a commercial server which advertizes "Minecraft" servers.
Edition Gaming announced that the game Minecraft will be available for upcoming PlayStation 4 (PS4), which is slated to be released in Europe on ... yup, you guessed it!
Gelezen? Dan weet je namelijk intussen wel dat het allemaal bullshit is. Er komt geen aankondiging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef Refragmental het volgende:
Spannend, thuis maar eens op mn gemak lezen.
Ow, nee niet gelezen. Jammer, NASA roept dus maar wat? Of wat is in het kort dan aan de hand?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelezen? Dan weet je namelijk intussen wel dat het allemaal bullshit is. Er komt geen aankondiging.
NASA roept helemaal niets. TS post een of andere vage site die claimt dat ze dat roepen terwijl NASA sowieso niet in staat is om een persco te geven tijdens de shutdown. Deel van de websites van NASA ligt er zelfs uit dus die site verzint gewoon wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow, nee niet gelezen. Jammer, NASA roept dus maar wat? Of wat is in het kort dan aan de hand?
Nou man, daar is je aankondiging! Vette plaat hoor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die mensen zijn van de aardbodem verdwenen![]()
Die kunnen niet samenkomen en een onofficiële aankondiging doen tegenover de pers. onmogelijk
Nou ja ik hoop dat de website wel echt is en er een toffe aankondiging komt,
Weet ik veel, moet toch iets posten wil ik het goed kunnen volgenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet toch iets posten wil ik het goed kunnen volgen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Jongens, de pagina uit de OP linked inmiddels al door
Fuck purple ninja'squote:
Sorry 2%quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
10%? Dat is toch enorm veel? En dat hadden ze dan nog niet eerder ontdekt met radiospectrum metingen enzo?
Wel eens over terraforming nagedacht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zou je een kolonie op Mars willen hebben? Echt, wat moeten we daar als mensheid? Is toch niks gedaan? Altijd maar in een beschermde omgeving moeten wonen enzo.
irritant, ja die vliesjes van de popcorn, eerst de 1ste al zak leeg gegeten , vandaag nogmaals, maar er gebeurt weinig, of niksquote:
Het staat toch al lang en breed op die site??quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de united states of america is het net avond of vroeg in de middag
Jup, de ergste die er is..quote:
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, de ergste die er is..
Kijk wat voor puin ze in de ruimte achter laten zonder het op te ruimen.
Straks komt het daglicht er niet meer door
Nee Hoor is niet belachelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.
Alleen t idee dat ze hebben 6 keren geweest zonder problemen binnen 4 jaar en nooit terug gegaan is belachelijk.
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef Dientje12 het volgende:
Het gaat over zo'n meteoriet die langs mars scheert en jupiter is makkelijk te zien ofzo
En dan zie je die staart na verloop van de dagen van die meteoriet samen met mars en de maan in een driehoek..
Zal ff die link zoeken
Nee, stond ergens op internet..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.
Alleen t idee dat ze hebben 6 keren geweest zonder problemen binnen 4 jaar en nooit terug gegaan is belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat het nep is? Van cgi op internet zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |