irritant, ja die vliesjes van de popcorn, eerst de 1ste al zak leeg gegeten , vandaag nogmaals, maar er gebeurt weinig, of niksquote:
Het staat toch al lang en breed op die site??quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de united states of america is het net avond of vroeg in de middag
Jup, de ergste die er is..quote:
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, de ergste die er is..
Kijk wat voor puin ze in de ruimte achter laten zonder het op te ruimen.
Straks komt het daglicht er niet meer door
Nee Hoor is niet belachelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.
Alleen t idee dat ze hebben 6 keren geweest zonder problemen binnen 4 jaar en nooit terug gegaan is belachelijk.
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef Dientje12 het volgende:
Het gaat over zo'n meteoriet die langs mars scheert en jupiter is makkelijk te zien ofzo
En dan zie je die staart na verloop van de dagen van die meteoriet samen met mars en de maan in een driehoek..
Zal ff die link zoeken
Nee, stond ergens op internet..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb toch geen goeie bewijs gezien dat ze hebben op t maan geweest....laatste 'fotos' van wat ze zeggen is achtergelaten (landing gear van) zijn helemaal niet duidelijk en/of betrouwbaar.
Alleen t idee dat ze hebben 6 keren geweest zonder problemen binnen 4 jaar en nooit terug gegaan is belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat het nep is? Van cgi op internet zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Van CGI op TV zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |