Ow, nee niet gelezen. Jammer, NASA roept dus maar wat? Of wat is in het kort dan aan de hand?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelezen? Dan weet je namelijk intussen wel dat het allemaal bullshit is. Er komt geen aankondiging.
NASA roept helemaal niets. TS post een of andere vage site die claimt dat ze dat roepen terwijl NASA sowieso niet in staat is om een persco te geven tijdens de shutdown. Deel van de websites van NASA ligt er zelfs uit dus die site verzint gewoon wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow, nee niet gelezen. Jammer, NASA roept dus maar wat? Of wat is in het kort dan aan de hand?
Nou man, daar is je aankondiging! Vette plaat hoor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die mensen zijn van de aardbodem verdwenen![]()
Die kunnen niet samenkomen en een onofficiële aankondiging doen tegenover de pers. onmogelijk
Nou ja ik hoop dat de website wel echt is en er een toffe aankondiging komt,
Weet ik veel, moet toch iets posten wil ik het goed kunnen volgenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet toch iets posten wil ik het goed kunnen volgen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Jongens, de pagina uit de OP linked inmiddels al door
Fuck purple ninja'squote:
Sorry 2%quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
10%? Dat is toch enorm veel? En dat hadden ze dan nog niet eerder ontdekt met radiospectrum metingen enzo?
Wel eens over terraforming nagedacht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zou je een kolonie op Mars willen hebben? Echt, wat moeten we daar als mensheid? Is toch niks gedaan? Altijd maar in een beschermde omgeving moeten wonen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |