Whoohoo!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:30 schreef Greys het volgende:
Het is een heuglijke dag
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/11/omgwtfbbq.html
Whoeiiiiiiii!!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:30 schreef Greys het volgende:
Het is een heuglijke dag
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/11/omgwtfbbq.html
Toen ik na 15 jaar eindelijk weer een oven had heb ik er echt alles ingepleurd, van broodjes tot aan aardappelwedges met wat later kip en groente (eerst gebakken) en sausjes en pizzaaaaaas en ovenschotels en vlees en en en....ik heb geloof ik een maand vanuit de oven geleefd hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik als eerste zal gaan bakken![]()
Ik vroeg me al af of de oven het alweer deed, daarom opende ik dit topicquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik als eerste zal gaan bakken![]()
ROOD!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:04 schreef CarOnline het volgende:
Nou hè hè.
Welke kleur lippenstift?![]()
Stoer, je afgeronde cursus Latijn!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Fijn Greys!
Ik heb ook eindelijk mijn blog weer eens geupdate. De komende week ga ik er logjes op zetten van de voltooide doelen in de laatste maanden. Ik zit nu op 12/101, maar nog een stuk of vijf rond ik dit jaar nog af, dus het schiet aardig op.
https://levenvolgenslaura(...)sus-latijn-voltooid/
Weet je wat ook lekker is, een smoothie van een paar ijsblokjes, magere yoghurt, honing, kokosmelk, banaan en... verse spinaziebladerenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef nectarientje het volgende:
Hoera voor de ovenEn hoera voor alle updates
![]()
Ik ga gestaag door, vandaag een nieuw doel bedacht en gelijk maar poging 1 van 10: maak een sapje met de sapcentrifuge waar groente in zit. Dubbel geslaagd, ik had een appel-bieten-wortel-citroensapje met gember erdoor. Erg lekker zoet (ja, ben in mn comfortzone begonnen, de kool en de komkommer volgen nog) maar wat een gesmeer blijft dat zeg met bietjes. Roze handen en keuken nu. Maar soit, alles voor de vitamientjes he
Oh dat klinkt prima!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ook lekker is, een smoothie van een paar ijsblokjes, magere yoghurt, honing, kokosmelk, banaan en... verse spinaziebladerenVoor als je meer groenten wilt eten maar ze niet lust, zoals ik...
De spinazie proef je nul komma nul zo namelijk en je smoothie is goddelijk zoet!
En dan het moment dat je er echt een flinke hand spinazie in hebt gegooid en daarna proeft, dan denk je 'wtf er kan nog wel een hand in'quote:
Netjes! Ben stiekem wel jaloersquote:Op maandag 25 november 2013 10:01 schreef Devv het volgende:
Ik kan eindelijk weer eens een doel afstrepen, 5 kilometer binnen 30 minuten afleggen. Ik had op het 5 km punt zelfs nog ruim 5 minuten over. En dat terwijl het niet eens de bedoeling was om een PR op de 5 km neer te zetten
.
http://devvblog.com/dayze(...)meter-in-30-minuten/
Je hoeft nergens jaloers op te zijn als je de Zevenheuvelenloop 5 km in nog geen 31 minuten uitlooptquote:Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Netjes! Ben stiekem wel jaloers
Over de helftquote:Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren begonnen aan: doel 49. Twee weken lang alleen maar water/thee drinken (0/14).
Toch nog lastiger dan ik dacht, had gisterenavond opeens trek in een mok melk en had er bijna niet over nagedacht.
Nog 1,5 dagquote:Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren begonnen aan: doel 49. Twee weken lang alleen maar water/thee drinken (0/14).
Toch nog lastiger dan ik dacht, had gisterenavond opeens trek in een mok melk en had er bijna niet over nagedacht.
Ik had het in een stamppotje verwerkt, was een receptje uit de Allerhande. Maar, brrr, ik vond het echt niet lekker. Ik hou ook niet van bleekselderij, misschien is het gewoon een te typische smaak voor mij.. kan best zijn dat je zoiets moet leren eten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar je kan heerlijke dingen doen met knolselderijMoet je ook niet 'zo' eten, dan vind ik het ook niks.
Maar die smaken lijken niet eens op elkaar? Tenminste, ik vind bleekselderij zeldzaam vies, maar de knolselderijsoep vind ik juist heerlijk. Het zit ook vaak in erwtensoep, in plaats van aardappel.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik had het in een stamppotje verwerkt, was een receptje uit de Allerhande. Maar, brrr, ik vond het echt niet lekker. Ik hou ook niet van bleekselderij, misschien is het gewoon een te typische smaak voor mij.. kan best zijn dat je zoiets moet leren eten.
Mjammie....zit ie niet vastgeplakt aan de rand?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Doel 76: Bak een appeltaart. Check.
[ afbeelding ]
Zoals ik dat blik ingevet heb, denk het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Mjammie....zit ie niet vastgeplakt aan de rand?
Ik hoop het...die bovenkant lijkt er namelijk aan vast te zitten, hopelijk blijft het daarbijquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:38 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zoals ik dat blik ingevet heb, denk het niet
Hij komt toch nooit heel in je buikjequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik hoop het...die bovenkant lijkt er namelijk aan vast te zitten, hopelijk blijft het daarbij
hahaha, dat klopt. Maar die rand is wel handig om te houden bij een taart.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hij komt toch nooit heel in je buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef kvd het volgende:
[..]
hahaha, dat klopt. Maar die rand is wel handig om te houden bij een taart.
Maarrrrr....de smaak is het belangrijkste! (nog een beetje warm met slagroom en een bolletje (kaneel-)ijs)
Net even gecontroleerd en zodra ik de springvorm losmaak merk ik dat hij idd aan één kant een beetje blijft plakken. Laat het wel een nachtje loskomen en zie morgenochtend wel hoe het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeling was in eerste instantie dat ik een gevlochten rand kreeg, maar iemand (sarcastische dank aan vrouwlief) vond de deeg zo ook wel lekker.
Vrouwenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Net even gecontroleerd en zodra ik de springvorm losmaak merk ik dat hij idd aan één kant een beetje blijft plakken. Laat het wel een nachtje loskomen en zie morgenochtend wel hoe het is.
Bedoeling was in eerste instantie dat ik een gevlochten rand kreeg, maar iemand (sarcastische dank aan vrouwlief) vond de deeg zo ook wel lekker.
Ja, er bestaat welgeteld één man op de wereld die een mooie appeltaart wil bakken, en wiens feestje verkloten ze?quote:
Dan moet ik je wreed wakker schudden...er zijn meer mannen die dat doen:quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja, er bestaat welgeteld één man op de wereld die een mooie appeltaart wil bakken, en wiens feestje verkloten ze?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan moet ik je wreed wakker schudden...er zijn meer mannen die dat doen:
CUL / Het grote Baktopic (koekjes,cakes, muffins en meer) #14
(alleen natuurlijk net in dit deeltje niet)
Ik krijg er trek van, eet smakelijk!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Doel 76: Bak een appeltaart. Check.
[ afbeelding ]
Was erg lekker!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik krijg er trek van, eet smakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |