SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Met die kleine roze in het middenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Met welke kut knop spot je nu in bf4?
RB blijkbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah, ik was al op zoek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.
Ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Kutmanager het volgende:
Mich, wat ik net toch tegen kom:
FUCK YEAH
Gisteravond voor het eerst begonnen met online, vanmiddag maar weer eens oppikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Kut GTA online![]()
Gister middag stuk verder gegaan en nu weer beginnen vanaf lvl 4.
R*
Ik kreeg hem net nog in D3quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
En sinds die patch kan ik niet eens meer online... wat een ontzettende rampen game, error 37 is er niks bij.
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr grquote:
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr gr
Dat gaat mooi wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.
En bij level 25 en 50 kun je ook autobommen unlocken.
Geen invite gezien.quote:zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef PierreTT het volgende:[/b]
Dat gaat mooi worden Trouwens, is mijn request voor de crew eigenlijk doorgekomen?
Ik had gisteren echt toaal geen problemen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
Deze boi kan nog steeds niet online komen, kan ik die patch er niet gewoon weer afdonderen? (mag je natuurlijk niet meer online)
Je invite zie ik nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je invite zie ik nu wel.
Klik er op.
Error.Hoerenkots, ik wil de ultieme explosives-demolition-man van de crew wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de heist de complete omgeving reduceren tot een maanlandschap
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
quote:
Je ziet meteen dat dat geen Heras hekwerk is..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Deze klapperd wel zo hard de muur in.
Zijn een missie aan het doen met 5 man werkt goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Had gister wat problemen met anderen joinen, maar het werkte welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Mag je mijn spot overnemen ik start net FIFA opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Ja ik ga hem zo ook weer even opstarten
rockstar ja, ikke heul niequote:
quote:
quote:
En dan 1 kwal die boos isquote:1. Entertainmentproduct dat snelst 1 miljard dollar opbrengt
2. Hoogste omzet van entertainmentproduct op 24 uur tijd
3. Game die snelst 1 miljard dollar opbrengt
4. Best verkopende game op 24 uur tijd
5. Best verkopende actiespel op 24 uur tijd
6. Game die meest opbrengt op 24 uur tijd
7. Meest bekeken trailer voor een actiegame ooit
Sja het is niet bepaald een vlekkeloze launchquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik ook! want ben weer character kwijt!
nu al 7 keer turorial gedaan en nog niet 1 job kunnen starten
Die deed het bij mij toch al nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Kutmanager het volgende:
Bij mij had ie toenstraks weer geen online knopje in het laadmenu.
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
COD werkt teminste altijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
COD werkt teminste altijd.
Piet ga jij trouwens Ghosts halen?
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkig
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komen
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen hier eigenlijk nog BF4 beta gespeeld?
Heb maar 3 minuten gedaan, niet echt impressie gekregen.
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.
Grappige is dat er meer mensen zijn inderdaad die gewoon helemaal niks kunnen, ook op fora veel over te vinden en ook op support site, het is alleen opvallend dat Rockstar benauwd naar NAT verwijst (met een verkeerd gedateerd voorbeeld uit vorige dashboard nog) maar dat heeft nog niemand geholpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jou
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keer
IN EGELVET GEBRADEN GEHAKTBAL! BROEKVENTJE! ZONDERLINGE KWAST!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Kutmanager het volgende:
Bloemkolen steken.Haten op Battlefield 4.
Cod.
For real?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, jij haalt hem vast ook wel weer uit nieuwsgierigheid
Ik ook, 64 man in grote maps!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
20 min beta gespeeld. Super saai, haal hem wel op PS4 dan wel Xbox one ( nog geen keuze gemaakt)
Maar het is een beta he, niet eens een demo. Wordt vast weer een leuk spel. Je kunt totaal nog niet zeggen of het beter of slechter is.
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
In Nederland komt-ie ergens rond maart pas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Xbox One komt voorlopig nog niet uit ja? BF4 komt weekje laten ofzo toch 22 november geloof ik
Oh is dat het enige land waar je iets kan kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In Nederland komt-ie ergens rond maart pas.
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundeslistequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh is dat het enige land waar je iets kan kopen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundesliste
StephanAFCA DE möchte dass Ihr Schlachtfeld 4 spielen.
Aint gonna happenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]dat zou baas zijn haha
Heel Stef zijn dashboard in het Twents
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundesliste
StephanAFCA DE möchte dass Ihr Schlachtfeld 4 spielen.
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi komt zeker in mijn friendslist.
#bromance
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.
Vooral dat 'bruik' inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleen
Ik kan me die vrouw niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral dat 'bruik' inderdaadPrachtige chansons klonken door de Tilburgse straten.
Die vrouw was zo bang voor ons
Want dat maakt iets uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.
Ik denk dat het wel goed komt met de volledige versie, maar toch even kijken wat de Amerikanen ervan vinden, want daar komt hij toch twee dagen eerder uit. Ze zullen vast nog wel wel iets vinden om te verneuken.
[..]
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)
BF4 komt tegelijk met de X1 uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Xbox One komt voorlopig nog niet uit ja? BF4 komt weekje laten ofzo toch 22 november geloof ik
Ik zeker ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleen
Gelukkig hebben we die ene foto nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me die vrouw niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
20 min beta gespeeld. Super saai, haal hem wel op PS4 dan wel Xbox one ( nog geen keuze gemaakt)
Maar het is een beta he, niet eens een demo. Wordt vast weer een leuk spel. Je kunt totaal nog niet zeggen of het beter of slechter is.
Ik heb op pc en xbox geprobeerd en jullie hebben beide gelijk. beta op x360 zuigt echt flinke ballen, maar op de pc is het wel nice. Gewoon omdat er veel meer voertuigen/mensen/capture points zijn. Het gaat allemaal veel harder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.
Ik denk dat het wel goed komt met de volledige versie, maar toch even kijken wat de Amerikanen ervan vinden, want daar komt hij toch twee dagen eerder uit. Ze zullen vast nog wel wel iets vinden om te verneuken.
[..]
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)
#30EUROSUPERYOLOquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.
Dit danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:54 schreef Kutmanager het volgende:
Even een voorbeeld wat ik bedoel:
Dit is de beta op de pc.
Yep. Fucking moe alleen omdat ik een verjaardag had tot een paar uur geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Seauwieseau. Lekker werkjes aan het doen?
Mooi werkquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep. Fucking moe alleen omdat ik een verjaardag had tot een paar uur geleden
Gelukkig alleen moe, rustig aan gedaan met het bierquote:
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar. En dat blijkt nu maar weer eens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig alleen moe, rustig aan gedaan met het bierIk begin wel steeds minder geschikt te worden voor 3 uur slaap per nacht
![]()
Deel die Concerta met mij, kan ik hard gaan op de zondagochtendquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar. En dat blijkt nu maar weer eens.
In de breedte valt het mee overigens!quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar.
Heb ik niet meer geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deel die Concerta met mij, kan ik hard gaan op de zondagochtend
Zou niemand merken volgens mij, ze zijn allang blij dat er uberhaupt iemand is op zondagquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik niet meer geloof ikZwaar trippen in het bejaardentehuis
quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou niemand merken volgens mij, ze zijn allang blij dat er uberhaupt iemand is op zondag![]()
Al knarsetandend en scheel kijkend bejaarden uitleggen hoe ze nieuwe batterijen in de afstandsbediening doen
Ik zag het ineens voor mequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zag het ineens voor me![]()
"Mmmnnnnghghhhghhg meneeeeer Janseeeeeen....neeee de winkels zijn niet opennnnnn... HET IS ZONDAG!!mmmnnnnghghhghhg"
R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik verveel me echtVertel eens een leuk verhaal
Hete tantesquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef Fsmxi het volgende:
Mijn god, nog beter dan de kale advertenties op kamernet zonder foto is toch wel iets als ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik naar? Waarom die foto erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Dat vroeg ik me ook al af, dit is eigenlijk minder een kameradvertentie en meer een "gezocht: barbuddy" oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Waarom die foto erbij
Waarom zoek je uberhaupt een kamer, jij verdient toch tonnen met Starcraft 2 spelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, dit is eigenlijk minder een kameradvertentie en meer een "gezocht: barbuddy" oid
Dan nog is op locatie wonen wel zo handig, ipv reizen met een kutslaapritmequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom zoek je uberhaupt een kamer, jij verdient toch tonnen met Starcraft 2 spelen
Zeker waarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dan nog is op locatie wonen wel zo handig, ipv reizen met een kutslaapritme
Studie gaat wel, houd eigenlijk alleen nauwelijks tijd over voor etcetera, vandaar dat er echt maar eens schot in die kamerzaak moet komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker waarHoe is het verder in Groningen qua studie etcetera?
Precies. Via-via mien jong, dat gaat een stuk sneller dan Kamernetquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Studie gaat wel, houd eigenlijk alleen nauwelijks tijd over voor etcetera, vandaar dat er echt maar eens schot in die kamerzaak moet komen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef Fsmxi het volgende:
Mijn god, nog beter dan de kale advertenties op kamernet zonder foto is toch wel iets als ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groningse studenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zichzelf supertof vinden maar niet door hebben dat iedereen schijt aan ze heeft.
Niet op het moment, maar blijf wel informerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Via-via mien jong, dat gaat een stuk sneller dan KamernetWeten je studiegenoten niks?
Nee, dan Delftquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Groningse studenten.Zichzelf supertof vinden maar niet door hebben dat iedereen schijt aan ze heeft.
Sowieso doen. Iedereen vraagt sowieso eerst vrienden voor een vrijstaande kamer namelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet op het moment, maar blijf wel informeren
In Delft vindt iedereen zichzelf supertof omdat ze weten dat Leidse chicks en technische bedrijven ze maar wat graag willen hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dan Delft
Maar er zit wel een kleine kern van waarheid in![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In Delft vindt iedereen zichzelf supertof omdat ze weten dat Leidse chicks en technische bedrijven ze maar wat graag willen hebben.
Misplaatst zegt ie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Misplaatste arrogantie, het is zo goedGa nou maar aan je hosselskills werken
3 kader beroeps wat willen de sukels dan hequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
jongen de studente uit de graafschapcolege uit doetingem zijn de beste
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef KoningStoma het volgende:
NEDERLAND IS KAPOT STEM VOOR GEERT WILDERs
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje naar de reeks ONZ / [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #5
Productief dagje.quote:just came up for air from a crazy session of Grand Theft Auto V(360).
Time played: 14 hrs
Ja daar zitten wel een paar leuke tussenquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdikkie Rossdale heeft zelfs gepaint daar!quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die backflips gisteren waren best lachenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer is de MW2SC massive motor race die finishen zal met een parachute jump?
Jammer dat ik niet zoveel tijd hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die backflips gisteren waren best lachen
Ik ben ook 10quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welk level zijn jullie eigenlijk volgens mij loop ik een tikkeltje achter met mijn level 10
Ik ben level 3.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welk level zijn jullie eigenlijk volgens mij loop ik een tikkeltje achter met mijn level 10
Ja inderdaad, maar we kunnen binnenkort nog wel even een MX sessie doen op Mount Chiliadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zoveel tijd had
Ben ik bij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar we kunnen binnenkort nog wel even een MX sessie doen op Mount Chiliad
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Morgenavond ben ik er weer. Daarstraks trouwens een Sanchez gekocht, onbeperkt MXenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waneer weer racen?![]()
ik heb d'r ook 1! woeiquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er weer. Daarstraks trouwens een Sanchez gekocht, onbeperkt MXen
Omg!!!!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Kutmanager het volgende:
wat een mooie persoonlijkh hmmmzzz...
Godverdomme ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Kutmanager het volgende:
wat een mooie persoonlijkh hmmmzzz...
nee maar 360 was beter dus nu is xbone ook beterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
Dit zegt toch stiekem wel veel jongens. Ik geef zoveel liever mijn geld aan sony.
Helemaal als je ziet, wat je elke maand van MS krijgtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
Dit zegt toch stiekem wel veel jongens. Ik geef zoveel liever mijn geld aan sony.
de vorige was gewoon een korte vakantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:43 schreef PierreTT het volgende:
Zometeen contract tekenen voor nieuwe huis
Bijna anderhalf jaar gewoondquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de vorige was gewoon een korte vakantie?
Voor het eerst schijten op een nieuwe plee hmmm lekker hor gr grquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:46 schreef KoningStoma het volgende:
zo spannend
spik splinter
voetjes vegen
wow
nieuwe sleutel aan je sleutelbos
Eind november waarschijnlijk, verjaardag icm housewarmingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer housewarming Piet? The return of 30 euro kip
Gaat goed komen al moet jij nog steeds een keer komen bikken hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eind november waarschijnlijk, verjaardag icm housewarmingMaar jij bent al eerder welkom hoor
Terug naar die ontzettend goede shoarmatent bedoel je, hoe heet die tent ook alweer met die hamburgersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat goed komen al moet jij nog steeds een keer komen bikken hier
Die toko is overgenomen door een andere Egyptenaar tegenwoordig ze hebben er geen Bicky Burgers meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terug naar die ontzettend goede shoarmatent bedoel je, hoe heet die tent ook alweer met die hamburgersTegenover dat café van jou
Jammer, die Bicky-joekels waren echt goed te doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die toko is overgenomen door een andere Egyptenaar tegenwoordig ze hebben er geen Bicky Burgers meer
Maar ik bedoelde eigenlijk die goddelijke tapasbar hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bicky_Burgerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jammer, die Bicky-joekels waren echt goed te doenMaar hoe heette die tent nou, Musa ofzo?
Tapas is altijd een goed plan, lekker boccorrones eten
En in Delft bij de Burgerz.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terug naar die ontzettend goede shoarmatent bedoel je, hoe heet die tent ook alweer met die hamburgersTegenover dat café van jou
Die moeten we inderdaad eerst eens doen, zeg ik ook al een jaar langquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En in Delft bij de Burgerz.
[ afbeelding ]
Dat was het ja, schreeuwend naar binnen, schreeuwend naar buiten een hamburger opeten en dan aan de overkant weer de kroeg inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bicky_Burger
Die toko heet nu het hart van Weert! vroeger was het frituur Mina ofzoiets
Peking Eendburger, ik ben omquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef Michhas het volgende:
http://www.burgermeester.eu/
Laatst hier weer eens geweest in Amsterdam, godverdomme dat blijft lekkere shit
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
fuck al die vette snackbarzooi, échte hamburges
Tijdje geleden al gehoord, briljantquote:
Ik moest zo hard lachenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tijdje geleden al gehoord, briljant![]()
![]()
"Nee, nu mag ik mijn vieze verhaal vertellen!"
Dat de eerste chick ook niet meteen even zegt tegen die vriendin dat ze op de radio isquote:
Lekker man, ik heb alleen maar lopen verhuizenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:26 schreef Pixell het volgende:
Facking vet weekend gehad, helemaal naar de klote
Sony snapt hetquote:
Je mag hier niet over voetbal pratenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
Ja jongens. Het leven gaat niet altijd over rozen. Maar denk maar zo: vanavond is CL voetbal..als je ervan houdt.
Ik ben wel redelijk over de streep ondertussen. Als ik al console ga halen dan wordt het de PS4. Maar ook echt alleen omdat ik microsoft mijn geld niet meer gun.quote:
Voetbalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
Ja jongens. Het leven gaat niet altijd over rozen. Maar denk maar zo: vanavond is CL voetbal..als je ervan houdt.
Onderzoek is nog niet eens geweest, en dat wijf begint nu al met zeikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Kutmanager het volgende:
Die VN hoer moet echt haar gore bek houden. "Objectief onderzoek"
maar ondertussen ben je er wel mee bezig hihihihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lbe_van_de_week.html
En dit is dus precies een mooi voorbeeld waarom ik voetbal al jaren diep treurig vind en het niet meer volg
Kwam het toevallig tegen op Dumpertquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
maar ondertussen ben je er wel mee bezig hihihihi
Ik dacht eerder vanwege de supporters?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
En dit is dus precies een mooi voorbeeld waarom ik voetbal al jaren diep treurig vind en het niet meer volg
Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder vanwege de supporters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ophouwe he schwalbe corner buitenspel middelijn hoekschot kansloosquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.
"Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu", als team 1 alle spelers van team 2 overkoopt en andersom dan schreeuwen van die leeghoofdige "supporters" precies hetzelfde...
Als je supporter bent van een individu, kan ik dat begrijpen maar verder is het zo ongelofelijk dom
In other news: Golden oldieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Neem zo'n bonsai boompje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Pixell het volgende:
Ik ga binnenkort heel waarschijnlijk verhuizen! Mooi huisje gezien
Nu nog een boompje en een beestje!
[..]
Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.
"Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu", als team 1 alle spelers van team 2 overkoopt en andersom dan schreeuwen van die leeghoofdige "supporters" precies hetzelfde...
Als je supporter bent van een individu, kan ik dat begrijpen maar verder is het zo ongelofelijk dom
In other news: Golden oldieI'm too young for this crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elke sport wordt er vals gespeeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In other news: Golden oldieNiet begrijpen dat de club belangrijker is dan de spelers die er voor spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
In other news: Golden oldieDeze is nog beter. Begin is normaal, maar dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Who the fuck builds a Stonehenge'
![]()
Zo:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze is nog beter. Begin is normaal, maar dat einde'Who the fuck builds a Stonehenge'
Komt niet als een verrassingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat Call of Duty: Ghosts en BF4 op de Xbox One op 720p worden weergegeven en op 1080p op de PS4... oh wow...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=702055
Dat zou wel echt heel slecht zijn als developers nu nog niet genoeg potentieel uit de One hardware kunnen halen om games gewoon op native 1080p te laten draaien.
Nja Forza draait wel 1080p. Al blijft het natuurlijk wel grappig nieuws, lekker 500 euro betalen en een mindere machine hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat Call of Duty: Ghosts en BF4 op de Xbox One op 720p worden weergegeven en op 1080p op de PS4... oh wow...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=702055
Dat zou wel echt heel slecht zijn als developers nu nog niet genoeg potentieel uit de One hardware kunnen halen om games gewoon op native 1080p te laten draaien.
Veel waarheid in die postquote:Originally Posted by ChiliManiac
I would...but I'm not Jaded. There's no argument in this. If Microsoft can't even provide a next generation experience I have no reason to be loyal.
Huh wat Forza wat waar hoe wiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forza doet ook niet veel grafisch zware dingen vergeleken met de andere nieuwe games.
Aangezien in de promo beelden weer gepronkt wordt met Bernese Alps zal het inderdaad niet meer dan één a twee nieuwe banen wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vrees zo dat het weer 80% dezelfde circuits zijn
Doet me niks, want Forzaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vrees zo dat het weer 80% dezelfde circuits zijn
Ik niet, gewoon weer even 25 ronden Suzuka om de geest leeg te makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien in de promo beelden weer gepronkt wordt met Bernese Alps zal het inderdaad niet meer dan één a twee nieuwe banen wordenEcht zo irritant, de rest ben ik echt wel al beu
Extraordinary swag and a mouth full of gold.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon weer even 25 ronden Suzuka om de geest leeg te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |