SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Met die kleine roze in het middenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Met welke kut knop spot je nu in bf4?
RB blijkbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah, ik was al op zoek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.
Ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Kutmanager het volgende:
Mich, wat ik net toch tegen kom:
FUCK YEAH
Gisteravond voor het eerst begonnen met online, vanmiddag maar weer eens oppikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Kut GTA online![]()
Gister middag stuk verder gegaan en nu weer beginnen vanaf lvl 4.
R*
Ik kreeg hem net nog in D3quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
En sinds die patch kan ik niet eens meer online... wat een ontzettende rampen game, error 37 is er niks bij.
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr grquote:
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr gr
Dat gaat mooi wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.
En bij level 25 en 50 kun je ook autobommen unlocken.
Geen invite gezien.quote:zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef PierreTT het volgende:[/b]
Dat gaat mooi worden Trouwens, is mijn request voor de crew eigenlijk doorgekomen?
Ik had gisteren echt toaal geen problemen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
Deze boi kan nog steeds niet online komen, kan ik die patch er niet gewoon weer afdonderen? (mag je natuurlijk niet meer online)
Je invite zie ik nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je invite zie ik nu wel.
Klik er op.
Error.Hoerenkots, ik wil de ultieme explosives-demolition-man van de crew wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de heist de complete omgeving reduceren tot een maanlandschap
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |