SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Met die kleine roze in het middenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Met welke kut knop spot je nu in bf4?
RB blijkbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah, ik was al op zoek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met Q. En als je die inhoudt krijg je de commo rose.
Ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Kutmanager het volgende:
Mich, wat ik net toch tegen kom:
FUCK YEAH
Gisteravond voor het eerst begonnen met online, vanmiddag maar weer eens oppikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Kut GTA online![]()
Gister middag stuk verder gegaan en nu weer beginnen vanaf lvl 4.
R*
Ik kreeg hem net nog in D3quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
En sinds die patch kan ik niet eens meer online... wat een ontzettende rampen game, error 37 is er niks bij.
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr grquote:
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf nu fulltime GTA Online spelen zo snel mogelijk level 100 worden en RPGs schieten gr gr
Dat gaat mooi wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanaf level 50 kun je airstrikes inroepen.
En bij level 25 en 50 kun je ook autobommen unlocken.
Geen invite gezien.quote:zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef PierreTT het volgende:[/b]
Dat gaat mooi worden Trouwens, is mijn request voor de crew eigenlijk doorgekomen?
Ik had gisteren echt toaal geen problemen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
Deze boi kan nog steeds niet online komen, kan ik die patch er niet gewoon weer afdonderen? (mag je natuurlijk niet meer online)
Je invite zie ik nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je invite zie ik nu wel.
Klik er op.
Error.Hoerenkots, ik wil de ultieme explosives-demolition-man van de crew wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de heist de complete omgeving reduceren tot een maanlandschap
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
quote:
Je ziet meteen dat dat geen Heras hekwerk is..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Deze klapperd wel zo hard de muur in.
Zijn een missie aan het doen met 5 man werkt goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Had gister wat problemen met anderen joinen, maar het werkte welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Mag je mijn spot overnemen ik start net FIFA opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Ja ik ga hem zo ook weer even opstarten
rockstar ja, ikke heul niequote:
quote:
quote:
En dan 1 kwal die boos isquote:1. Entertainmentproduct dat snelst 1 miljard dollar opbrengt
2. Hoogste omzet van entertainmentproduct op 24 uur tijd
3. Game die snelst 1 miljard dollar opbrengt
4. Best verkopende game op 24 uur tijd
5. Best verkopende actiespel op 24 uur tijd
6. Game die meest opbrengt op 24 uur tijd
7. Meest bekeken trailer voor een actiegame ooit
Sja het is niet bepaald een vlekkeloze launchquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik ook! want ben weer character kwijt!
nu al 7 keer turorial gedaan en nog niet 1 job kunnen starten
Die deed het bij mij toch al nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Kutmanager het volgende:
Bij mij had ie toenstraks weer geen online knopje in het laadmenu.
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
COD werkt teminste altijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
COD werkt teminste altijd.
Piet ga jij trouwens Ghosts halen?
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkig
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komen
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen hier eigenlijk nog BF4 beta gespeeld?
Heb maar 3 minuten gedaan, niet echt impressie gekregen.
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.
Grappige is dat er meer mensen zijn inderdaad die gewoon helemaal niks kunnen, ook op fora veel over te vinden en ook op support site, het is alleen opvallend dat Rockstar benauwd naar NAT verwijst (met een verkeerd gedateerd voorbeeld uit vorige dashboard nog) maar dat heeft nog niemand geholpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jou
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keer
IN EGELVET GEBRADEN GEHAKTBAL! BROEKVENTJE! ZONDERLINGE KWAST!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Kutmanager het volgende:
Bloemkolen steken.Haten op Battlefield 4.
Cod.
For real?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, jij haalt hem vast ook wel weer uit nieuwsgierigheid
Ik ook, 64 man in grote maps!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |