Het waren kinderen op een politiek kamp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.
Wat is er precies onlogisch aan die gedachten? Behalve dan dat je kunt discussieren over de term "massa-immigratie".
Ik heb het niet over zijn daad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:25 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet, maar je opmerking komt wat vreemd over.
Logisch is het niet echt zeg maar, tenzij hij de premier had aangevallen ofzo.
Net of je hier PvdA-ers dood gaat schieten die NIKS te maken hebben met het gastarbeidersbinnenhaalclubje..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zijn gedachten was niet onlogisch.
Zijn daad daarentegen was gewoon immoreel en erg onwenselijk. Of dat onlogisch of logisch was is redelijk irrelevant.
het was compleet onlogischquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zijn gedachten was niet onlogisch.
Zijn daad daarentegen was gewoon immoreel en erg onwenselijk. Of dat onlogisch of logisch was is redelijk irrelevant.
Hij had toch ook het parlement opgeblazen o.i.d de premier was daar alleen nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:25 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet, maar je opmerking komt wat vreemd over.
Logisch is het niet echt zeg maar, tenzij hij de premier had aangevallen ofzo.
2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren kinderen op een politiek kamp.![]()
Zelfs als Breivik zijn gedachte (links = moslims = zelfdestructie) juist zou zijn, en als ie zo intelligent was geweest als men hem onterecht toeschrijft, zou ie moeten weten dat Lone Wolf Terrorism gewoon 0 zoden aan de dijk zet. Zeker in het nuchtere Noorwegen.
Het is een strategisch oerdomme autist, die helemaal niet in de echte wereld thuishoort. Bijzonder spijtig dan ook dat Noorwegen geen levenslang of beter doodstraf kent. Die zelfdestructie heeft Breivik dan wel weer slim gezien.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of je hier PvdA-ers dood gaat schieten die NIKS te maken hebben met het gastarbeidersbinnenhaalclubje..
hij zal niet boven het gemiddelde uitkomen gok ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Alhoewel die natuurlijk niet "oerdom" is.
Niet zo dom dat niet niet kon moordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Ik heb het niet over zijn daad?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was compleet onlogisch
als hij naar het parlementsgebouw was gegaan en daar om zich heen was gaan schieten dan had ik gezegd 'ja ok hij is zeker boos op die politici ofzo'
Wat? Het waren de VVD en het CdA (IN TERMEN VAN NU)quote:
wat is er naast zijn daad?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn daad?
Zijn gedachtegang was ook compleet onlogisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn daad?
Ach, niemand heeft mij gevraagd of ik hier geboren wilde worden uit twee gastarbeider ouders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Het waren de VVD en het CdA (IN TERMEN VAN NU)
Wat een gelul was dat ja..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is er naast zijn daad?
een debiel manuscript waar hij 10 jaar () aangewerkt heeft en dat helemaal nergens over gaat
lekker logisch
Hij is een volledig autist.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Zijn script gaat wel degelijk ergens over. Zijn scrips is ook helemaal niet verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
een debiel manuscript waar hij 10 jaar () aangewerkt heeft en dat helemaal nergens over gaat
lekker logisch
Helemaal wel.. Wie wilden die gastarbeiders?? Wie hadden niks geregeld omtrent terugkeer??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:31 schreef arjan1112 het volgende:
Niet helemaal; de asielzoekers en legalisatie van illegalen dat kwam weer bij de pvda vandaan en ook wel cda denk ik
gastarbeiders vvd /cda
Niet echt offtopic. Griekenland is geen eiland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn script gaat wel degelijk ergens over. Zijn scrips is ook helemaal niet verkeerd geschreven.
Alleen omdat hij zo,n onwenselijke daad heeft gepleegd verbinden wij hem al snel daarmee. En gaat die script al snel nergens meer over.
Maar goed, ik heb zo,n flauw gevoel dat dit nogal offtopic is.
Wat had je liever gehad ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:31 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ach, niemand heeft mij gevraagd of ik hier geboren wilde worden uit twee gastarbeider ouders.
Ik neem het je niet kwalijk iigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:31 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ach, niemand heeft mij gevraagd of ik hier geboren wilde worden uit twee gastarbeider ouders.
Rookte hij?quote:
Heb je wel gelezen wat daar stondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal wel.. Wie wilden die gastarbeiders?? Wie hadden niks geregeld omtrent terugkeer??
nou ik heb een heel stuk gelezen en het gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn script gaat wel degelijk ergens over. Zijn scrips is ook helemaal niet verkeerd geschreven.
Alleen omdat hij zo,n onwenselijke daad heeft gepleegd verbinden wij hem al snel daarmee. En gaat die script al snel nergens meer over.
Maar goed, ik heb zo,n flauw gevoel dat dit nogal offtopic is.
Geen idee. Niemand wordt sowieso gevraagd of hij geboren wil worden.quote:
Een bundeling van 10 jaar FOK! zou nog meer coherentie en écht vernieuwend inzicht gehad hebben ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker logisch
Kan me geen moer schelen wat daar stond..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat daar stond
fok! werkt andersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef El_Matador het volgende:
Hey Spec, ook minifascistjes hebben vrijheid van meningsuiting he?
Wahahha... jouw mening is buitenlanders wonen in nederland omdat de vvd dat wilde. punt. geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me geen moer schelen wat daar stond..
ik heb het gelezen omdat hij kindertjes liep te vermoordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef De_Coulance het volgende:
Hij wilde dat we het gingen lezen, daarom heeft hij die kinderen vermoord. En precies daarom heb ik het niet gelezen.
Als het echt zijn levensmeesterwerk was geweest, had ie zich kapot moeten schieten. Maar dat deed ie niet, de lafaard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef De_Coulance het volgende:
Hij wilde dat we het gingen lezen, daarom heeft hij die kinderen vermoord. En precies daarom heb ik het niet gelezen.
Dat is mijn mening helemaal nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wahahha... jouw mening is buitenlanders wonen in nederland omdat de vvd dat wilde. punt. geen discussie over mogelijk.
zegt ze toch niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wahahha... jouw mening is buitenlanders wonen in nederland omdat de vvd dat wilde. punt. geen discussie over mogelijk.
wat klopt er niet aan bovenstaande?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:31 schreef arjan1112 het volgende:
Niet helemaal; de asielzoekers en legalisatie van illegalen dat kwam weer bij de pvda vandaan en ook wel cda denk ik
gastarbeiders vvd /cda
Ik wacht wel tot de film uitkomt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het gelezen omdat hij kindertjes liep te vermoorden
op een gegeven moment dacht iken gooide ik het in mijn prullenbakje
En CDAquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef De_Coulance het volgende:
VVD heeft ze binnengehaald en wat we daarna met ze aan moesten aan de PvdA overgelaten.
Geen schrijftalent dus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het gelezen omdat hij kindertjes liep te vermoorden
op een gegeven moment dacht iken gooide ik het in mijn prullenbakje
Ik heb opeens die zelfingenomen lach van die Brieivik in mijn gedachten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het echt zijn levensmeesterwerk was geweest, had ie zich kapot moeten schieten. Maar dat deed ie niet, de lafaard.
neuhquote:
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:41 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, dit is nu dus officieel een troll topic geworden?
"Alsjeblieft, doe er maar wat leuks mee" zeiden ze tegen de PvdA.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |