Die blonde vrouw is toch sowieso een mooie vrouw?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Vergeleken met Asha is die blonde vrouw een schoonheid
Volgens mij vinden de andere kinderen dat juist stoer, een spiderman shirt. Meisjes en jongetjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb veel met kids gewerkt en een meisje wordt echt niet gepest om een spiderman shirt, je hebt gewoon stoere meisjes en meisjesachtige jongens.
Ook zonder Asha is zij een heerlijke vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Vergeleken met Asha is die blonde vrouw een schoonheid
Wacht maar tot het zo november/december is dan krijg je het Zwarte Piet gezeur weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
Waar we ons tegenwoordig ook druk over maken
Stoere meisjes zijn meestal wel stoer ja, ,die spelen meer met jongens en dragen geen jurkjes maar broeken en spiderman shirts. Meisjesachige jongens is juist veel moeilijker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de andere kinderen dat juist stoer, een spiderman shirt. Meisjes en jongetjes.
Is wel lekker overzichtelijk, anders moet je zo zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef matthijst het volgende:
Mooi toch, die Bart S folders. Perfect ingedeeld voor koters.
Even gezocht hoe oud ze is. Voor 52 is ze inderdaad prachtig om te zien nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die blonde vrouw is toch sowieso een mooie vrouw?
52?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Even gezocht hoe oud ze is. Voor 52 is ze inderdaad prachtig om te zien nu je het zo zegt.
Ik had een babypopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Ik had alleen een Bassie en Adriaan pop.
Wie dan, Roderick?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Fuck, een pop die op Leon lijkt en de kinderen uit een tweede leg van Paul Jansen.
Flopshow, het enige goede is dat Pauw weer wat meesleept naar de Megalomaan.
Allicht, mits kerst niet eerder komtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot het zo november/december is dan krijg je het Zwarte Piet gezeur weer.
Pauw heeft een tijger gevangen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Fuck, een pop die op Leon lijkt en de kinderen uit een tweede leg van Paul Jansen.
Flopshow, het enige goede is dat Pauw weer wat meesleept naar de Megalomaan.
Maar wel met ruimzittende kleding en kort kapsel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:54 schreef Monolith het volgende:
Vriendinnen van mij die beweren vroeger jongensachtige hobbies te hebben, zijn juist degenen die tegenwoordig de sufste stereotypebevestigende huismussen.
Freek met een cobra en Matthijs die op de loop ging...de rest heb ik niet zo gezien.quote:
Nee joh, zo rond 52 zijn ze nog een paar jaar lekker wild, daarna gaat het bergafwaartsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Overgang...ze heb geen zin meer...
Borisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Wel redelijk, vooral de muziek en het item met Freek Vonk.
Nee dus.quote:
Opa Paul mocht vandaag het programma weer eens samenstellen, dan krijg je dat...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een schrijver die al een tijdje dood is volgens mij
zal nog wel veranderen.. komt vast iemand over krolquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee dus.
Jolande Sap
Voormalig partijleider GroenLinks blikt terug op jaar na vertrek bij de partij
Wouter van Oorschot
Uitgever brengt ter gelegenheid van 100 jaar Simon Carmiggelt nieuwe bundel uit
Ozcan Akyol
Auteur bespreekt de invloed van Simon Carmiggelt op zijn werk
Sonja Barend
Televisie coryfee blikt terug op het leven en werk van schrijver Simon Carmiggelt
Ik geloof echt niet dat Eus voor vandaag wist wie Simon Carmiggelt wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sap nu, en Eus is altijd prima.
Ik denk het wel. Hij had in de bajes veel tijd om te lezen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Eus voor vandaag wist wie Simon Carmiggelt was
En jij in dit topic.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef waxmask het volgende:
Een stekkerdoos, zurepruim, kutgezicht en een varken aan tafel....gezellig....
Je mag hem best kutgezicht noemen. Al lijkt een kut me toch moeilijk op een dergelijke manier te coifferen. Maar waarom zou hij geen fan van Carmiggelt kunnen zijn? Alleen maar omdat hij er niet uitziet als een Arnon Grunberg maar als een foute pooier?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow shit ik had kutgezicht niet mogen beledigen he?
Hebben ze geen twitter aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
Sonja![]()
Hebben zij en Paul nou ooit geneukt?
Dat is het zelfde als dat je zegt "ik vind magnolia een goede film"dat zeg je om interessant te lijken, niet omdat je het werkt snapt, leuk vindt of iets anders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag hem best kutgezicht noemen. Al lijkt een kut me toch moeilijk op een dergelijke manier te coifferen. Maar waarom zou hij geen fan van Carmiggelt kunnen zijn? Alleen maar omdat hij er niet uitziet als een Arnon Grunberg maar als een foute pooier?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als dat je zegt "ik vind magnolia een goede film"dat zeg je om interessant te lijken, niet omdat je het werkt snapt, leuk vindt of iets anders.
Nog niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:19 schreef arjan1112 het volgende:
is het leuk genoeg om de tv aan te zetten?
Zou je tv muten voordat je hem aanzet, teeven met veel geblaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:19 schreef arjan1112 het volgende:
is het leuk genoeg om de tv aan te zetten?
Politici moeten zich gewoon niet bemoeien met rechtspraak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
Doe dat even met alle beloften uit de verkiezingen dan ben je heel de nacht bezig....
Of gewoon mensen met een iq van boven de 60 op dat soort functies zetten...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Politici moeten zich gewoon niet bemoeien met rechtspraak.
Is het ook, heb het van een achterneef die uit dezelfde generatie komt en met hem op het O.M. zat. Met ellebogen werk en rattenwerk is hij daar toen de baas geworden net onder Demmink.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
teevenvuile idioot dat het is. heb hem nooit gemogen. vuile rat
Weinig verrassend, op intelligentie zou hij het in ieder geval niet hebben gehaald.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is het ook, heb het van een achterneef die uit dezelfde generatie komt en met hem op het O.M. zat. Met ellebogen werk en rattenwerk is hij daar toen de baas geworden net onder Demmink.
Die laat alleen de lekkere negerinnen aan boord.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha Pauw zou ze dus laten verzuipen terwijl hij erlangs tuft met zijn Megalomaantje....
Ik ga een regiliotje doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Regilio Tuur zit bij Humberto.
Die kan dit allemaal oplossen.
"We waren jong, en wisten niet beter"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef arjan1112 het volgende:
ik kan me niet meer voorstellen dat iedereen vroeger naar sonja keek op tv.. mja je had toen maar 2 netten
Ja, je kon ook op het andere net naar de Ted de Braak show kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef arjan1112 het volgende:
ik kan me niet meer voorstellen dat iedereen vroeger naar sonja keek op tv.. mja je had toen maar 2 netten
En later naar deze baas:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, je kon ook op het andere net naar de Ted de Braak show kijken natuurlijk.
Ondernemer lijkt me, ze heeft een eigen adviesbureau zegt ze toch net?quote:
Goed? Dat is niet het juiste woord, hij deed het als verwacht. Het was op sommige punten echt tenenkrommend en typerend over hoe Israël denkt en nooit uit dat conflict zullen komen zolang die generatie nog leeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb college tour gekeken.. Peres deed het goed
Welke punten dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goed? Dat is niet het juiste woord, hij deed het als verwacht. Het was op sommige punten echt tenenkrommend en typerend over hoe Israël denkt en nooit uit dat conflict zullen komen zolang die generatie nog leeft.
De vieze man niet goed vindenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, allemaal fragmenten uit 1840 en Corrie gaat los.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, allemaal fragmenten uit 1840 en Corrie gaat los.
Apartheid bv. Dat is er wel degelijk in Israel. Over die muur had deze dame gelijk. Maar hij had weer gelijk dat dat de autobommen tegenhield. Over de vraag over de nederzettingen stapte hij heen zonder antwoord, net als die aanklacht van Van Acht. Het is een slimme man die precies weet hoe hij het moest ontduiken en weer in een vredesretoriek schiet. Praten over toekomst maar steeds terug pakken op het verleden. En zo heb ik nog wat meer kunnen bespeuren. Maar het was wel de beste College Tour van dit jaar.quote:
Ik las de kronkels in het Parool en heb dacht ik ook nog een boekje ervan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Heeft er hier iemand weleens een boek van carmiggelt gelezen
ik niet
Ik ga de aflevering nog even bekijken. Ik vond dat meisje redelijk ongepast, veel dingen staan ook in Israel ter discussie, dit meisje viel hem hard persoonlijk aan. Alsof de moslims daar lieverdjes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:55 schreef waxmask het volgende:
ag over de nederzettingen stapte hij heen zonder antwoord, net als die aanklacht van Van Acht. Het is een slimme man die precies weet hoe hij het moe
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Sap kijkt de hele tijd als een vijfjarige die een scheet heeft gelaten
hij had net een vraag beantwoord over 'apartheid' en toen stelde zei hem gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ga de aflevering nog even bekijken. Ik vond dat meisje redelijk ongepast, veel dingen staan ook in Israel ter discussie, dit meisje viel hem hard persoonlijk aan. Alsof de moslims daar lieverdjes zijn.
De toonzetting was verkeerd en de belediging op het eind hoorde niet. Maar ik was wel verbaasd dat ze er zat en het woord kreeg. Ik dacht dat het een Joods onderonsje zou worden. De vraag was terecht, de toon niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ga de aflevering nog even bekijken. Ik vond dat meisje redelijk ongepast, veel dingen staan ook in Israel ter discussie, dit meisje viel hem hard persoonlijk aan. Alsof de moslims daar lieverdjes zijn.
er waren nog wel meer kritische vragen van de studentenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
De toonzetting was verkeerd en de belediging op het eind hoorde niet. Maar ik was wel verbaasd dat ze er zat en het woord kreeg. Ik dacht dat het een Joods onderonsje zou worden. De vraag was terecht, de toon niet.
Als je kijkt naar wat de Israeli de Palestijnen onthouden, bijvoorbeeld op de Westbank, dan ben ik het daar ook mee eens. Maar bij moslims merk ik vaak een vooringenomenheid en boosheid, heb het maar eens over joden of homo's.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
De toonzetting was verkeerd en de belediging op het eind hoorde niet. Maar ik was wel verbaasd dat ze er zat en het woord kreeg. Ik dacht dat het een Joods onderonsje zou worden. De vraag was terecht, de toon niet.
Klopt, maar wel met meer voorbeelden. Die muur bijvoorbeeld. En zoals Peres zei, er leven Arabieren in Israël. Maar er zijn ook wijken waar checkpoints staan waar alleen Joden mogen komen. beetje de omgedraaide wereld. Alleen denk ik dat Peres Apartheid ziet in een blank/zwart kleurtje, terwijl ze bijna dezelfde tint hebben. Maar als Joden ergens goed in zijn is het taal. Het is niet wat ze wel zeggen, maar wat ze niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hij had net een vraag beantwoord over 'apartheid' en toen stelde zei hem gewoon nog een keer
Zei hij ook met een omweg. Omdat niemand ermee weg zou komen ze nog eens te gebruiken. Het is een padstelling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:04 schreef arjan1112 het volgende:
Hij had best kunnen zeggen, dat atoomwapens in alle landen weg moeten
Beter dan tfoe sahbi waz met jou tazzzzzzzzzz.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Akyol vind ik een gekunsteld taalgebruik hebben, goedkoop en duur taalgebruik door elkaar. Net of hij met ingewikkelde woorden interessant wil doen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dan tfoe sahbi waz met jou tazzzzzzzzzz.
Mwoah, vond dat wel meevallen, ik zat er zelfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er waren nog wel meer kritische vragen van de studenten
Ja, schat dat er ongeveer 20 minuten meer materiaal is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:46 schreef arjan1112 het volgende:
Duurde het in het echt langer dan op tv ?
quote:kunstenaar Quinsy Gario wil af van Zwarte Piet
Dat moet toch wel hoop ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Henk tegen Quinsy gaat rellen.
Henk,.
Konden zeker niks beters vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
kunstenaar Quinsy Gario wil af van Zwarte Piet
Ik vind het echt treurig, volwassen mensen die dat met droge ogen kunnen zeggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef matthijst het volgende:
Henk zei hierover: "Elk jaar, dezelfde zielepieten die met de discussie beginnen of zwarte piet niet racistisch is. En het zijn zulke tragische mensen want de mensen die vinden dat een zwarte piet racistisch is hebben geen enkel historisch besef. Want een zwarte piet is ooit gemodelleerd naar het schoorsteenvegertje."
http://www.omroepwnl.nl/v(...)aas__POMS_WNL_411331
Eens kijken of Henk vanavond even vertelt hoe hij erover denkt.
Toen was het hebben van zwarte hulpjes ook niet racistisch. Dat zijn we op een gegeven moment racistisch gaan vinden, daarvoor was het gewoon realiteit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef luxerobots het volgende:
Zwarte Piet stamt natuurlijk uit een tijd dat er nog heel anders tegen Negers, onee Afrikanen, werd aangekeken. Tegenwoordig is het feest aangepast en zeker niet meer racistisch. Mensen die zwarte piet willen verbieden vind ik wel de grootste zeikerds, het is een onschuldig verhaal, een traditie.
Nouja Sinterklaas zijn knechten zijn er later bijverzonnen. Maar de Sinterklaas die we nu kennen heeft knechten die gebaseerd zijn op negers. En aan kinderen kun je best vertellen dat ze zwart zijn van de schoorsteen. Maar dat je dat als volwassene jezelf nog wijsmaakt is wel treurig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef marcodej het volgende:
Sinterklaas had gewoon zwarte knechten. Negers, geen schoorsteenvegers. Deal with it. En of jij daar een racistische connotatie aan hangt ligt aan jezelf, niet aan de Sint.
Waarom zou je aan kinderen vertellen dat ze zwart zijn door het roet? Zeg gewoon dat de Sint gewoon donkere hulpjes had, kinderen hangen daar echt geen racistisch ding aan. Ik denk zelfs dat kinderen zich niet eens afvragen waarom Piet zwart is, die zien hem als clown. De enige die er een probleem van maken zijn volwassenen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja Sinterklaas zijn knechten zijn er later bijverzonnen. Maar de Sinterklaas die we nu kennen heeft knechten die gebaseerd zijn op negers. En aan kinderen kun je best vertellen dat ze zwart zijn van de schoorsteen. Maar dat je dat als volwassene jezelf nog wijsmaakt is wel treurig.
Jij bent er één van zo te lezenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou je aan kinderen vertellen dat ze zwart zijn door het roet? Zeg gewoon dat de Sint gewoon donkere hulpjes had, kinderen hangen daar echt geen racistisch ding aan. Ik denk zelfs dat kinderen zich niet eens afvragen waarom Piet zwart is, die zien hem als clown. De enige die er een probleem van maken zijn volwassenen.
Kan op een forum maar je maakt wel druk om niksquote:
Nee klopt maar wel de donkere hulpjes aanhalen Elk jaar weer dezelfde discussiequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij maakt er juist geen probleem van.
Gewoon eerlijk zijn, kinderen zien dat inderdaad niet.
Waarom viert ze het nu dan weer wel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn zusje heeft ook een tijd geen Sinterklaas gevierd omdat ze denkt dat het racistisch is
Ik ook van jou.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Alors lijkt me wel iemand die Zwarte Piet wil verbieden.
Alors,.
Ik snap niet wat je precies bedoelt als ik zijn post lees....quote:
Omdat geloof is het ook satanischquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:46 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn zusje heeft ook een tijd geen Sinterklaas gevierd omdat ze denkt dat het racistisch is
Ik haal niks aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt maar wel de donkere hulpjes aanhalen Elk jaar weer dezelfde discussie
Jeugd sentimentquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt als ik zijn post lees....
Verder zijn kinderen niet stom. Die snappen heus wel dat het een neger moet voorstellen en een soort van slaaf. Of denken ze dat negers onder de roet zitten? In dat geval hebben ze kennelijk nooit contact met negers en zien ze iedere neger als een zwarte Piet, wat best beledigend is voor zwarte mensen.
Een zwarte Piet heeft ook slavenoorbellen en een slaventenue en opvallend rode lippen (wat voort komt uit het contrast tussen hun huid en mond als die open gaat) zoals negers wat langer dan een halve eeuw geleden standaard op prenten getekend werden.
Eigenlijk kun je er wel over nadenken, dat het vreemd is dat zwarte piet nog op die manier vormgegeven wordt, maar dat dergelijke tekeningen tegenwoordig als beledigend gezien zouden worden (die tweede was hoe vroeger Sjors en Sjimmie getekend werden):
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik dat de manier waarop negers nu getekend worden er wel op vooruitgegaan. Jij?quote:
Hou op zegquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de manier waarop negers nu getekend worden er wel op vooruitgegaan. Jij?
Het is waar, ze gaan door de schoorsteen. Deal ermeequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef matthijst het volgende:
Dat hele gelul "zwart van de schoorsteen" snap ik ook niet; het zijn nou eenmaal zwarten, deal with it. Vooral vermoeiend dat mensen er graag een racistisch verhaaltje aanvast knopen. En dat allemaal omdat een of andere kerel ooit de moeder van zo'n mannetje "de zwarte piet van het bedrijf" heeft genoemd. Pffff. wtf.
Snap je op zijn minst de vergelijking tussen hoe we zwarte pieten aankleden en hoe negers getekend werden?quote:
Saaie, oninteressante gast. Krijgt veel te veel aandacht. Het is knap wat hij presteert, maar wie kijkt er nu helemaal naar turnen? En PenW weten helemaal niets van sport af.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Saaie, oninteressante gast. Krijgt veel te veel aandacht.
Je moet hem inderdaad niet uitnodigen voor een praatprogramma. Maar eenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Saaie, oninteressante gast. Krijgt veel te veel aandacht.
Gewoon publiciteitsstunt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef marcodej het volgende:
Een paar jaar terug moesten we de negerzoen ineens zoen gaan noemen. Dat bepaal ik zelf wel.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij wil wel aan zijn rekstok hangen?
Heuheuheu...
Nee, niks mis mee zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Epke moet zijn haar eens laten kortwieken.
Zonder beroeps BN'ers had Humberto geen talkshow gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Cornald Maas altijd in dit soort uitzendingen ? Soort beroeps BN'er die niks kan.
Cornald is een baas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Cornald Maas altijd in dit soort uitzendingen ? Soort beroeps BN'er die niks kan.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
is hij kampioen ofzo, die sport boeit mij echt geen reet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
Dat heb ik met jouw posts.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
2e geworden. Dat wordt ook gevierd. Net als bij Feyenoord en Nederlands elftal op het WK.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
Als sporter kun je lastig aan hem twijfelen inderdaad. Maar dat zal niemand bestrijden. Maar waar zitten we nu precies naar te luisteren? Zijn we over een half uur alweer vergeten. Buiten alle domme vragen van PenW, die ze aan iedere sporter vragen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet hem inderdaad niet uitnodigen voor een praatprogramma. Maar een![]()
sporter.
Mij ook niet, ik ga weer darts kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2e geworden. Dat wordt ook gevierd. Net als bij Feyenoord en Nederlands elftal op het WK.
Dat is altijd zo in die talkshows, die moeten gewoon geen sporters uitnodigen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als sporter kun je lastig aan hem twijfelen inderdaad. Maar dat zal niemand bestrijden. Maar waar zitten we nu precies naar te luisteren? Zijn we over een half uur alweer vergeten. Buiten alle domme vragen van PenW, die ze aan iedere sporter vragen...
Je vader.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
wie is die knakker met die flaporen ?
Hou toch op. Dit is een echte sporter en met hersenen. Gewoon zeldzaam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2e geworden. Dat wordt ook gevierd. Net als bij Feyenoord en Nederlands elftal op het WK.
Eens, maar aan de andere kant: de kranten staan er vol mee, internationaal, dus wel logisch dat ze hem wat tijd geven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als sporter kun je lastig aan hem twijfelen inderdaad. Maar dat zal niemand bestrijden. Maar waar zitten we nu precies naar te luisteren? Zijn we over een half uur alweer vergeten. Buiten alle domme vragen van PenW, die ze aan iedere sporter vragen...
Komt door PenW.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat is het toch altijd slaapverwekkend saai als er sporters aan het woord zijn bij P&W.
Daar woont mijn Beppe dus het is een topshow.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Epke fan 'e Lemmer, dat moet jou toch aanspreken.
Dus Sylvana Simons komt ook nog?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
'Zwarte Piet is racistisch'-discussie komt nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |