Nauwelijks interessant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
* leon de winter en nog een andere over anne frank
Telegraaf, item bij voorbaat om zeep.quote:* die televaag dude over de politiek
Absoluut non-issue. Echt totale bullshit.quote:* een heleboel gasten over die reclame met stofzuigers en kleine meisjes
Nou. Jippie-ja-jeej. Geweldig.quote:* een priester die op vakantie naar china ging
Ik weet het nog steeds niet, dus misschien toch maar even goed opletten danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef n00b13 het volgende:
Ik bedoel: Je kunt vrouwen niet vroeg genoeg leren hoe het gezinsleven in elkaar steekt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, dus misschien toch maar even goed opletten dan
Heejquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]Vrouw met humor.
(je weet zeker dat je in amsterdam woont?)
Gelukkig zit Pauw aan tafel om het mannelijk geslacht te verdedigen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ben wel benieuwd of er mannen uitgescholden gaan worden, met dat speelgoed verhaal
Ik hoop het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ben wel benieuwd of er mannen uitgescholden gaan worden, met dat speelgoed verhaal
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nee, die boot gaat natuurlijk zinken. Hahaha.quote:
quote:
Die zakt door de loopplankquote:
Bij Jeroen trekt ie zover terug dat ik een bultje op zijn hoofd ziequote:
Precies. Is het jou ooit opgevallen dat er alleen maar meisjes aan het stofzuigen waren en jongens met autootjes waren afgebeeld? Ik keek naar het speelgoed niet naar die kinderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef themole het volgende:
Die speelgoedboeken zijn sinds mijn kindertijd al hetzelfde, wat is het punt.
Gelukkig zit Swaab er om dat emogeneuzel de kop in te drukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Gelukkig zit Pauw aan tafel om het mannelijk geslacht te verdedigen.
Nee, ik keek idd naar wat ik leuk vond.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Is het jou ooit opgevallen dat er alleen maar meisjes aan het stofzuigen waren en jongens met autootjes waren afgebeeld? Ik keek naar het speelgoed niet naar die kinderen.
Zelfs ik begin er niet aan om deze te verdedigenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Asha mist echt alles wat je met vrouwelijkheid kan associeren
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Stereotypen houden het leven overzichtelijk.
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.
Zo is het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.
Hij kan naar het schijnt enorm goede rimjobs gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Paul Jansen heeft ook voor een aantal weken een hut gehuurd op de Megalomaan volgens mij.
Alles aan haar is rondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Die naast Roderick heeft wel een beetje rond hoofd.
Lekker gek heet dat volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Ik heb die potvis nog niet goed gezien... is ze echt zo lelijk?
Dat is niet toevallig, zij is vanmiddag ook langs de zeeman geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens overal panterprintjes. Die vrouw hier ook al weer.
Misschien is ze wel heel lief hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Ik heb die potvis nog niet goed gezien... is ze echt zo lelijk?
Nog even en de naveltruitjes komen weer terug.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens overal panterprintjes. Die vrouw hier ook al weer.
Ja ik ga er nu op letten denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, zij is vanmiddag ook langs de zeeman geweest.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel lief hoor
Nee, deze is nog schattig....die zee-olifant hè laten we daar duidelijk in zijn.quote:
En daarom gaat ze zeiken op Bart Smit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het zijn wel Volendammers he bij Bart Smit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
En daarom gaat ze zeiken op Bart Smit.
Ik vreesde al dat hij te gast was toen ik hem vanavond bij EenVandaag zag over dat stukquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, zij is vanmiddag ook langs de zeeman geweest.
Zo beter?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, deze is nog schattig....die zee-olifant hè laten we daar duidelijk in zijn.
Het blijft een beetje achterbleven gebiedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het zijn wel Volendammers he bij Bart Smit.
Dat krijg je ervan he, als jood draag je de wereldpijnen met je mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
De seriousface van Leon is weer goed hoor.
En dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
Slap geleuter over dat kabinet, wanneer laten ze de boel nou eens klappen..
hebben we in ieder geval geen minister van buitenlandse zaken meer nodigquote:
Hoezo niet ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben we in ieder geval geen minister van buitenlandse zaken meer nodig
En dat ze uit het achterhuis bevrijd is door de Duitsers.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
Ik zou graag toch eens de ongecensureerde versie willen lezen/zien. Die versie waar Otto een smeerlap en een tiran zou zijn. De pagina's die uit het dagboek verdwenen zijn...
?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
Ik zou graag toch eens de ongecensureerde versie willen lezen/zien. Die versie waar Otto een smeerlap en een tiran zou zijn. De pagina's die uit het dagboek verdwenen zijn...
Alles in grindhouse/exploitation sfeer natuurlijk. Ik zou het kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat ze uit het achterhuis bevrijd is door de Duitsers.
Volgens mij voelt het best goed om daar je razende lans in te stoten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog steeds veel te schattig
Ik dacht meer
[ link | afbeelding ]
Die zocht ik al, maar kon m niet vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog steeds veel te schattig
Ik dacht meer
[ link | afbeelding ]
daar geven ze alle drie niks om, nouja eentje van de SP voor de Zuid Amerikaanse connecties.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij voelt het best goed om daar je razende lans in te stoten.
Kan helaas nergens meer het filmpje van Achterhouse vinden van de Vliegende Panters.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat ze uit het achterhuis bevrijd is door de Duitsers.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja sorry, dit is niet NWS SC.
En toch laat ik het staan.
Misschien dat er dan eens wat nuttigs uit kom. (niet dat ik dat verwacht met die prutsers daar maar alles beter dan dit gekloot)quote:
Ze is vast heel gezellig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval optimistischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien dat er dan eens wat nuttigs uit kom. (niet dat ik dat verwacht met die prutsers daar maar alles beter dan dit gekloot)
Nee, Dagboek van een herdershond.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Is dit net zoiets als Bridget Jones' Diary?
Wedden dat je geen bier mag drinken en voetbalkijken...dat is te rolbevestigendquote:
Ik wil dat speelgoedboekje zien, ik krijg die niet in de brievenbus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Ik ben wel toe aan een razende zapservice.
Van haar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wedden dat je geen bier mag drinken en voetbalkijken...dat is te rolbevestigend
meer iets als Machete of From dusk till dawnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Is dit net zoiets als Bridget Jones' Diary?
Ja als meisjes geen speelgoedstofzuigers mogen.quote:
En jongens mogen zeker geen speelgoed pistolen meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als meisjes geen speelgoedstofzuigers mogen.
Nee je bent nog op tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stofzuigkinderen al geweest?
Dat boekje? Ik wil het hele boek eigenlijk wel. Zo leuk om door te bladerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef arjan1112 het volgende:
het stond op de voorpagina van het ad, karina.. gisteren dacht ik misschien heeft iemand die
Ze gaan eindelijk de huisvrouwen weer eens fatsoenlijk opvoeden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stofzuigkinderen al geweest?
liggen er vast nog wel in de bart smitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat boekje? Ik wil het hele boek eigenlijk wel. Zo leuk om door te bladeren
Tuurlijk. Ben beetje traag vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als meisjes geen speelgoedstofzuigers mogen.
Is er geen hier in de buurt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
liggen er vast nog wel in de bart smit
Hij zei het alsof hij het nog steeds zegtquote:
Huisvrouwen zijn straks uitgestorven dus geniet er nog maar even van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze gaan eindelijk de huisvrouwen weer eens fatsoenlijk opvoeden?
Was aparte opmerking ja.quote:
Nee man, nou zijn dat vooral Vietnamezen die friettenten overnemen. Maar smaakt altijd naar loempia. Ik wil een dikke frietboer die in Ossewit bakt en geen Mccain zooi als friet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Chinezen kunnen wel goed friet bakken.
Lekkel looie saus elbij?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee man, nou zijn dat vooral Vietnamezen die friettenten overnemen. Maar smaakt altijd naar loempia. Ik wil een dikke frietboer die in Ossewit bakt en geen Mccain zooi als friet.
Ik heb sinds kort een frituurpan waar dat weer in kanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee man, nou zijn dat vooral Vietnamezen die friettenten overnemen. Maar smaakt altijd naar loempia. Ik wil een dikke frietboer die in Ossewit bakt en geen Mccain zooi als friet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
amenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan helaas nergens meer het filmpje van Achterhouse vinden van de Vliegende Panters.
Maar Joden schrijven over Joden en kunnen dan vaak alleen op 1 verhaal terugvallen. Waar waren de verhalen van die 6 miljoen anderen?
Ossewit, verse friet en die Oliehoorn frietsaus... damn dat brengt je weer terug naar de jaren 80.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een frituurpan waar dat weer in kan
Niet altijdquote:
Is dat zo? Niet dat dat veel verschil gaat maken maargoed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Huisvrouwen zijn straks uitgestorven dus geniet er nog maar even van.
Van die slappe patat/friet zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
ANTISEMIET!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Goeie grap Leon. Origineel ook. Laten we eens een grap over jouw bevolkingsgroep maken.
Nou ik vind de friet van die Aziaten altijd wel prima.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik dit weekend eens in de praktijk brengen, alleen die frietsaus ga ik niet vinden denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ossewit, verse friet en die Oliehoorn frietsaus... damn dat brengt je weer terug naar de jaren 80.
Begon toch met dat die Duitser de trap op klimt en met Anne gaat zoenen en dansen?quote:
Friet wel ja, patat bakken is andere kunst!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou ik vind de friet van die Aziaten altijd wel prima.
Er helpen ook altijd 1 of meerdere kinderen van +- 6 jaar oud mee, ik vraag mij af hoe legaal dat allemaal is.
Jezus telt nietquote:
Ik bedoelde importkindjesquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Friet wel ja, patat bakken is andere kunst!
Sinds kort hier te krijgen bij de Appie en Jumbo. Was voorheen alleen bij zo'n diepvrieshandel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik dit weekend eens in de praktijk brengen, alleen die frietsaus ga ik niet vinden denk ik.
Ik eet nooit patat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Friet wel ja, patat bakken is andere kunst!
Dat ik dit nog nooit gezien hebquote:
Oooh ik ga zoeken, heb beiden in de buurt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sinds kort hier te krijgen bij de Appie en Jumbo. Was voorheen alleen bij zo'n diepvrieshandel.
Patat moet met mayo niet met fritessaus. Hellman of D&L met citroen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sinds kort hier te krijgen bij de Appie en Jumbo. Was voorheen alleen bij zo'n diepvrieshandel.
Opa met chinese --> moeder 1/2 --> hij 1/4e tochquote:
Nee zijn opa ging met een Chinese, daaruit kwam zijn moeder, die is half, hij is dus kwart.quote:
Karina, boven de rivieren hebben nergens verstand van frituren. Da's weggelegd voor Bourgondiërs die het hier hebben geïntroduceerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat moet met mayo niet met fritessaus. Hellman of D&L met citroen.
staat me ook zoiets van bij. Maar kan ook zijn dat dat weer een andere wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Begon toch met dat die Duitser de trap op klimt en met Anne gaat zoenen en dansen?
Ja waarom zou dat zijn he???? Ik denk dat er twee haaien getrouwd waren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
de paus smijt bloemen in de zee ?! waarom is dat
Ik heb wel verstand van mayo met je fritessaus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Karina, boven de rivieren hebben nergens verstand van frituren. Da's weggelegd voor Bourgondiërs die het hier hebben geïntroduceerd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
Frietsaus/Mayo
Corry![]()
![]()
Maar dat geheel terzijde
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waarom zou dat zijn he???? Ik denk dat er twee haaien getrouwd waren.
Ik weet, de whisky is aan de winnende handquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Opa met chinese --> moeder 1/2 --> hij 1/4e toch
Bodar is verschrikkelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
bij knevel zat bodar altijd, dat is een andere
Hahaha het is hier en in België dan ook meer een kunstvorm geworden, een ambacht die nog maar op weinig plekken beoefent wordt. In Eindhoven zit al jaren de lekkerste frietbakker van Nederland, al jaren prijzen ontvangen. Ossewit en Oliehoorn zijn de ingrediënten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van mayo met je fritessaus.
zelfde aandoeningquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Vanmorgen ook van die figuren aan de deur, of ik het over god wou hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit deze man zo vaak aan tafel? 10 keer bij Knevel en van den Brink moet toch wel genoeg zijn.
Ook weer te danken aan de mensen van onder de rivieren, leuk hoor!
Ik ga niet helemaal naar Eindhoven voor een zak patat hoor. Dan maar iets minderequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha het is hier en in België dan ook meer een kunstvorm geworden, een ambacht die nog maar op weinig plekken beoefent wordt. In Eindhoven zit al jaren de lekkerste frietbakker van Nederland, al jaren prijzen ontvangen. Ossewit en Oliehoorn zijn de ingrediënten.
Bodar is een halfbroer (driekwartbroer) van hem, maar dan in plaats van een Chinese heeft hij dan weer een Georgische oma.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon zelf maken, tien keer beterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Eindhoven voor een zak patat hoor. Dan maar iets mindere
Ik heb geen frituurpan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, tien keer beter
Morgen ga ik frituren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, tien keer beter
in dit geval nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voordeel van een dikke bril is dat je gezicht wegvalt.
Oh shit ik had het geluid uit omdat ik dacht dat het over god zou gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Oh god, dit gaat over Bart Smit of niet?
Wat een bullshit
Een boerka kan dit niet eens meer compenseren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voordeel van een dikke bril is dat je gezicht wegvalt.
Ja iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Bart S. klinkt net alsof het een of andere seriemoordenaar is
Ik alleen een microscoopdoosquote:
Dat ze gefaald heeft in sexy en mooi zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
Ze is gewoon gefrustreerd dat ze niet op haar barbiepoppen leek.
Ja maar vroeger was het de bedoeling dat vrouwen ook daadwerkelijk huisvrouw werden. Ik mag hopen dat die ambitie inmiddels is bijgesteld. Ze zullen wel moeten ookquote:
Alsof het zijn van huisvrouw iets minderwaardigs is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was het de bedoeling dat vrouwen ook daadwerkelijk huisvrouw werden. Ik mag hopen dat die ambitie inmiddels is bijgesteld. Ze zullen wel moeten ook
Ja nouja toen ik klein was wou ik ook geen baby born verschonenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was het de bedoeling dat vrouwen ook daadwerkelijk huisvrouw werden. Ik mag hopen dat die ambitie inmiddels is bijgesteld. Ze zullen wel moeten ook
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
Ze is gewoon gefrustreerd dat ze niet op haar barbiepoppen leek.
Misschien moeten ze nu een doosje lego maken met een mannetje met mooie auto en een vrouwtje met gedeukte boodschappenwagentjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou niet per se, maar tegenwoordig is het toch nauwelijks meer mogelijk om met één inkomen je gezin te onderhouden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof het zijn van huisvrouw iets minderwaardigs is.
Nee, maar ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nouja toen ik klein was wou ik ook geen baby born verschonen
Feministen
Niet? Nou ik ook niet, bah poepluiersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nouja toen ik klein was wou ik ook geen baby born verschonen
Feministen
Nog 20 jaar, dan is er een sharia hier en zijn we weer terug bij af...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nou niet per se, maar tegenwoordig is het toch nauwelijks meer mogelijk om met één inkomen je gezin te onderhouden.
Dit soort discussies op tv is dan ook totaal nutteloos, lost zich vanzelf wel weer op. Vroeger waren die problemen er toch ook niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nou niet per se, maar tegenwoordig is het toch nauwelijks meer mogelijk om met één inkomen je gezin te onderhouden.
Ik vond baby's ook niets. Barbies en paarden. En Lego op zijn tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Nou ik ook niet, bah poepluiers
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat zij heel veel testosteron heeft.
Je kan ook gaan poetsen bij anderen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had ook barbies (nou ja neppe, die echte waren te duur).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond baby's ook niets. Barbies en paarden. En Lego op zijn tijd.
Die download je toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ook barbies (nou ja neppe, die echte waren te duur).
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Hihi de jongetjes hebben een kleintje.
Eigenlijk moeten ze gewoon een homp taart erin gooien en dat ze dan als een mak lammetje naar de hoek looptquote:
Tenzij hij de barbie langs zijn piemel schuurt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Als een jongetje voor een barbie kiest weet je genoeg.
Of een pipet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Getver, er is dus een man die hem er bij haar heeft ingehangen.
Het zou verboden moeten worden!quote:
Letterlijk én figuurlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe weet zij dat veel kinderen niet in de genderhokjes passen.
Dat zij er niet in past... tja.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe weet zij dat veel kinderen niet in de genderhokjes passen.
Dat zij er niet in past... tja.
En in een urinoir laten pissen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet ze ook consequent zijn en haar dochter gewoon Henk noemen. Niets is immers specifiek voor jongens.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet ze ook consequent zijn en haar dochter gewoon Henk noemen. Niets is immers specifiek voor jongens.
Dat zou best handig zijn overigensquote:
Dan heb je ook wel dubbel pech: zo dronken dat je m daar in steekt en dan ook nog raak schietenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef Hexagon het volgende:
Ze heeft een dochter.
De vraag rijst: Wie heeft haar gedaan?
Die had ik al gemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hallo, boppers!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |