Nauwelijks interessant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
* leon de winter en nog een andere over anne frank
Telegraaf, item bij voorbaat om zeep.quote:* die televaag dude over de politiek
Absoluut non-issue. Echt totale bullshit.quote:* een heleboel gasten over die reclame met stofzuigers en kleine meisjes
Nou. Jippie-ja-jeej. Geweldig.quote:* een priester die op vakantie naar china ging
Ik weet het nog steeds niet, dus misschien toch maar even goed opletten danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef n00b13 het volgende:
Ik bedoel: Je kunt vrouwen niet vroeg genoeg leren hoe het gezinsleven in elkaar steekt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, dus misschien toch maar even goed opletten dan
Heejquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]Vrouw met humor.
(je weet zeker dat je in amsterdam woont?)
Gelukkig zit Pauw aan tafel om het mannelijk geslacht te verdedigen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ben wel benieuwd of er mannen uitgescholden gaan worden, met dat speelgoed verhaal
Ik hoop het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ben wel benieuwd of er mannen uitgescholden gaan worden, met dat speelgoed verhaal
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nee, die boot gaat natuurlijk zinken. Hahaha.quote:
quote:
Die zakt door de loopplankquote:
Bij Jeroen trekt ie zover terug dat ik een bultje op zijn hoofd ziequote:
Precies. Is het jou ooit opgevallen dat er alleen maar meisjes aan het stofzuigen waren en jongens met autootjes waren afgebeeld? Ik keek naar het speelgoed niet naar die kinderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef themole het volgende:
Die speelgoedboeken zijn sinds mijn kindertijd al hetzelfde, wat is het punt.
Gelukkig zit Swaab er om dat emogeneuzel de kop in te drukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Gelukkig zit Pauw aan tafel om het mannelijk geslacht te verdedigen.
Nee, ik keek idd naar wat ik leuk vond.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Is het jou ooit opgevallen dat er alleen maar meisjes aan het stofzuigen waren en jongens met autootjes waren afgebeeld? Ik keek naar het speelgoed niet naar die kinderen.
Zelfs ik begin er niet aan om deze te verdedigenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Asha mist echt alles wat je met vrouwelijkheid kan associeren
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Stereotypen houden het leven overzichtelijk.
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.
Zo is het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Zo zijn alle CDAers bij voorbaat achterbaks, onbetrouwbaar tuig.
Hij kan naar het schijnt enorm goede rimjobs gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Paul Jansen heeft ook voor een aantal weken een hut gehuurd op de Megalomaan volgens mij.
Alles aan haar is rondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Die naast Roderick heeft wel een beetje rond hoofd.
Lekker gek heet dat volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Ik heb die potvis nog niet goed gezien... is ze echt zo lelijk?
Dat is niet toevallig, zij is vanmiddag ook langs de zeeman geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens overal panterprintjes. Die vrouw hier ook al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |