Daar heeft ze veel aan gehad ja, die constructie van dat team waar ze toen in zat flikkerde gelijk in elkaarquote:
Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat Robert gaat duelleren tegen Zimra. Het is nooit zijn doel geweest om ver te komen of de expeditie te winnen, hij zat juist helemaal in z'n element door 'teamleider' te zijn. Hij is erg naïef geweest door te denken dat het kamp hem ook echt als onschendbare leider zou zien.
Ik verwacht wel een twist volgende week, ik denk dat ze wel iets met Zimra gaan doen om haar niet weg te laten kwijnen daar...
Als ze weer in de expeditie zit is er meer weg te zien, nu zie je haar totaal 1,5 minuut in beeld ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat je stelling..
[..]
.. niet alleen incorrect is maar ook gewoon vrij triest. Met name dat neerbuigende 'gewoon'.
Maar goed, figuren zoals jij verdienen eigenlijk niet de aandacht die je nu van mij krijgt. Dus doei.
Zo, wat een geweldige post van je.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Boogs het volgende:
[..]Wat een idioot ben jij zeg, hypocriete flikker.
Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef MichaelScott het volgende:
Gaan die wijven nou serieus Robert Bazenborg naar huis sturen omdat hij onaardig doet tegen dat omgebouwde holocaustslachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zonder Kranenborg niks meer zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat vind ik juist geniaal. Een kamp met vrijwel alleen maar underdogs.
Ik snap ook sowieso niet waarom ze Valentijn er niet gewoon uit hebben gestemd..quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:19 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maarLaten we hopen dat die tak de volgende ronde van de buis vliegt
Oh, daar erger ik mij ook aan hoor. Ik snap niet dat je al voor de samensmelting sterke teamleden eruit gaat stemmen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Mm, ik erger me een beetje aan die speelstijl.
Wel blij dat er geen belgen meer bij zitten dit jaar thoEn ook leuk dat Evi wel bleef
één van de weinige Belgen die ik wel tof vind
Ze had een slijmbeursontsteking. Lijkt mij anders een goede reden om te stoppen met de expeditie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:54 schreef casper019 het volgende:
en Veronica (voirge episode) wat een zeik wijf! haar armpje doet pijn!
Niet bekend met slijmbeursontstekingen, zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |