Ja, nee en duidelijk ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Paul het volgende:
IK SNAP HET OPEENS NIET MEER Zimra had laatst toch al een proef gewonnen en toen mocht ze al terughihi ja ik weet ik ben dom
Ze is speciaal voor Robinson aangekomen (Kees ook trouwens). Ze had die tijd beter kunnen besteden aan het oefenen met vuur maken en werken aan haar conditie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zimra ziet er heerlijk uit idd. Nu ze een beetje is aangekomen is ze eigenlijk alleen nog maar lekkerder geworden.
Ja, dat vind ik allemaal prima. Maar voor mij is hij een man met een vrouwelijk lichaam. Gelukkig gedraagt hij zich wel echt als een vrouw, maar dat is logisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor de wet is ze officieel een vrouw.
Toen mocht ze inderdaad terug ja...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Paul het volgende:
IK SNAP HET OPEENS NIET MEER Zimra had laatst toch al een proef gewonnen en toen mocht ze al terughihi ja ik weet ik ben dom
Waarom zit ze nog op het onbewoonde eiland dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen mocht ze inderdaad terug ja...
Ze mocht terug naar Duivelseiland. Dus dat ze terug mocht heb je gelijk in, maar ze mocht niet terug naar 1 vd groepen. Daarvoor moet ze alle duels winnen tot aan de samensmelting.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zit ze nog op het onbewoonde eiland dan?
Als je nou gewoon eens kijkt ipv twittert, dan had je het geweten. Of gewoon logisch nadenken. Het is ER, dan kun je haar situatie wel uittekenen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zit ze nog op het onbewoonde eiland dan?
Ze heeft het een keer gehad over kotsen en diarree.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik hoop het nietze praat alleen maar over kotsen en diarree. Lijkt me wel tof om Robert op dat eiland te zien overleven en gun ik hem ook wel aangezien hij zichzelf heeft opgegeven om ER te ervaren.
Nee, Zimra mag oprottenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft het een keer gehad over kotsen en diarree.Waar moet ze het anders over hebben.
Hij heeft ER ervaren, nu mag ie weer oprotten.
Biologisch echter nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor de wet is ze officieel een vrouw.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon een man hoor. Heb net de documentaire gezien van toen Valentijn nog een jong jongetje was. Dat hij zich heeft laten ombouwen maakt hem voor mij nog geen vrouw. Maar zolang hij zich hier prettig in voelt is het helemaal perfect
In mijn tv-gids staat gewoon tot 21:40quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef Kroelo het volgende:
oh nu al afgelopen? dacht er komt er nog een extra stukje ofzo, in de gids staat dat het tot 22 uur duurt
Ik accepteer hem/haar wel als vrouw. Maar ik zie iemand die als jongen geboren is en zich heeft laten ombouwen gewoon niet als vrouw. Dat mag toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Een vrouw niet accepteren als vrouw omdat ze toevallig als jongetje is geboren... Hoe onzeker ben je dan wel niet?
Stel je niet zo aan. Of ga anders terug naar 1973.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik accepteer hem/haar wel als vrouw. Maar ik zie iemand die als jongen geboren is en zich heeft laten ombouwen gewoon niet als vrouw. Dat mag toch?
Ik vind het prima hoor. Je zal mij er niks negatiefs over horen zeggen. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt. Ik stel me dus echt totaal niet aan. Ik mag volgens mij gewoon zeggen dat ik zo iemand niet zo makkelijk als vrouw kan zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Of ga anders terug naar 1973.
Ik geef slechts aan dat je stelling..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Je zal mij er niks negatiefs over horen zeggen. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt. Ik stel me dus echt totaal niet aan. Ik mag volgens mij gewoon zeggen dat ik zo iemand niet zo makkelijk als vrouw kan zien.
.. niet alleen incorrect is maar ook gewoon vrij triest. Met name dat neerbuigende 'gewoon'.quote:
Maar waarom dan niet? Alleen omdat ze genetisch XY is? Fenotypisch is ze nu XX, daar gaat het toch om?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Je zal mij er niks negatiefs over horen zeggen. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt. Ik stel me dus echt totaal niet aan. Ik mag volgens mij gewoon zeggen dat ik zo iemand niet zo makkelijk als vrouw kan zien.
rtltext, de epg van upc, http://www.rtl.nl/experience/rtl5/ en tvgids.nl geven allemaal 22u aan. RTL houdt zich niet aan de afspraken verdorie!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
In mijn tv-gids staat gewoon tot 21:40![]()
Je hebt waarschijnlijk gewoon een faalgids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |