abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:09:26 #201
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_131832342
Bah wat is Robert een lul. Dat hij met Topchef een lul is vond ik nog te begrijpen, maar blijkbaar is hij dat gewoon altijd. Vind hem iets heel 'wereldvreemds' hebben, in ieder geval voor dit spel. Zal ook wel deels het generatieverschil zijn.
Maar die opmerking naar Sanne ging nergens over.

Ik weet niet of het zo verstandig is dat ze hem hebben weggestemd in plaats van Valentijn, maar ik snap het wel.
Koel en donker bewaren
pi_131832654
Echt een beroerde aflevering.. kut dat geraldine er niet uit ligt en kut dat robert, de coach van het voetbalteam eruit is gestemd (bij deze ben ik dan ook geen supporter meer van het voetbalteam van robert).. ik hoop wel echt dat hij gaat winnen van zimra, maar ik ben er bang voor..
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:32:10 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131832702
Ze hadden beter Valentijn eruit gestemd en niet Kraan,
Hij maakt er wel een team van, Opvallend dat Valentijn altijd keuzes heeft gemaakt vanuit angst.

[ Bericht 85% gewijzigd door Dr.Mikey op 04-10-2013 02:02:28 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131833541
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:09 schreef Guanabana het volgende:
Bah wat is Robert een lul. Dat hij met Topchef een lul is vond ik nog te begrijpen, maar blijkbaar is hij dat gewoon altijd. Vind hem iets heel 'wereldvreemds' hebben, in ieder geval voor dit spel. Zal ook wel deels het generatieverschil zijn.
Maar die opmerking naar Sanne ging nergens over.

Ik weet niet of het zo verstandig is dat ze hem hebben weggestemd in plaats van Valentijn, maar ik snap het wel.
Waarschijnlijk is dat "wereldvreemde" datgene wat hem zo ver gebracht heeft. In de branche waarin hij werkt moet je over lijken durven en kunnen gaan. Dat geestelijk labiele personen als Sanne en Valentijn daar niet tegen kunnen, geeft in mijn optiek alleen hun zwakte aan.

Ik vond Robert erg tof in deze ER, hopelijk wint hij van Zimra (doet mij als man pijn in mijn hart om dat te zeggen :'))

Wat mij het meest is bijgebleven na deze aflevering is, hoe erg ik Game of Thrones mis.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 02:49:22 #205
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_131833597
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 02:36 schreef Principia het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat "wereldvreemde" datgene wat hem zo ver gebracht heeft. In de branche waarin hij werkt moet je over lijken durven en kunnen gaan.
Mwa, het gaat er wel om wat in dit spel verstandig is om te doen. Niet over zijn branche.
Hij heeft zichzelf gewoon op alle punten impopulair gemaakt. Als je op de eerste eilandraad door iedereen weggestemd wordt doe je toch iets verkeerd.
Koel en donker bewaren
pi_131833875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 02:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mwa, het gaat er wel om wat in dit spel verstandig is om te doen. Niet over zijn branche.
Hij heeft zichzelf gewoon op alle punten impopulair gemaakt. Als je op de eerste eilandraad door iedereen weggestemd wordt doe je toch iets verkeerd.
Ik denk dat Sanne vooral over lijken gaat en eigenlijk een heel angstig meisje is.

Je zag het gister ook gebeuren: in de groep huilen en daarbij vertellend dat ze nooit haar rust pakt en eigenlijk een enorme bikkel is die nooit opgeeft. Ze vraagt van anderen om mee te gaan in haar verdriet en verklaring, en wil bevestiging dat ze een bikkel is die van geen ophouden weet. Als Robert vervolgens WEL een ander (bij)geluid laat horen, wat niet in haar straatje past, moet zijn kop eraf. Ik hoor eigenlijk 'wie is hij wel niet om niet in mijn verhaal mee te gaan'.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 07:22:15 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_131834006
Sanne is ook heel gevaarlijk voor de groep. Daarom zei ik gisteren ook, dat als ze logisch nadenken ze haar weg zouden stemmen. In hetkamp is ze nuttig. Maar bij de proeven heb je niets aan haar. En verder is ze natuurlijk iemand die een groep heel erg kan ondermijnen. Waardoor deze uit elkaar kan vallen.

Echter vind ik wel dat Robert het volkomen aan zichzelf te wijten heeft en niet heel onterecht weg is gestemd. Ik denk dat hij goed is in het maken van het team gevoel. Maar je kunt niet als buitenstaander zo binnen komen in een groep, zoals hij deed. En de dingen die hij tegen Sanne en Valentijn zei, kun je ook niet zo even tegen iemand zeggen, zonder dat je degene al jarenlang kent.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_131834265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Gewoon een man hoor. Heb net de documentaire gezien van toen Valentijn nog een jong jongetje was. Dat hij zich heeft laten ombouwen maakt hem voor mij nog geen vrouw. Maar zolang hij zich hier prettig in voelt is het helemaal perfect :)
Ik heb ook de docu gezien, en ik denk er anders over. Voor mij is het gewoon een vrouw.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131834353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor. Je zal mij er niks negatiefs over horen zeggen. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt. Ik stel me dus echt totaal niet aan. Ik mag volgens mij gewoon zeggen dat ik zo iemand niet zo makkelijk als vrouw kan zien.
Als jij niet van haar operatie had afgeweten had je het niet eens gemerkt. Ze is een vrouw, get over it. Crybaby.
pi_131834372
Rare aflevering gisteren. Eerst al dat Geraldine er niet uit hoefde omdat Veronica opgaf. Had ze dat ook wel gedaan als bijvoorbeeld Paulien er uit was gestemd? Het was niet helemaal dezelfde situatie als met Nega.
Vervolgens die proef waarbij Valentijn, Sanne en Geza niet eens mee hoefden te doen waardoor het niet echt een teamproef was.
Waarom wordt er na de stemming nog nagepraat over de motivatie van de stemmen? Daar zit toch niemand op te wachten?

Anyways het is moeilijk om favoriete deelnemers te vinden in dit veld. Geza en Sef vind ik het nog wel cool spelen, maar op dat tweede eiland of misfit toys zijn het eigenlijk allemaal pannekoeken. Denk dat ik maar voor Sef en Zimra ga zijn dit seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stranger op 04-10-2013 08:28:35 ]
pi_131835039
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:18 schreef Stranger het volgende:
Rare aflevering gisteren. Eerst al dat Geraldine er niet uit hoefde omdat Veronica opgaf. Had ze dat ook wel gedaan als bijvoorbeeld Paulien er uit was gestemd? Het was niet helemaal dezelfde situatie als met Nega.
Vervolgens die proef waarbij Valentijn, Sanne en Geza niet eens mee hoefden te doen waardoor het niet echt een teamproef was.
Waarom wordt er na de stemming nog nagepraat over de motivatie van de stemmen? Daar zit toch niemand op te wachten?

Anyways het is moeilijk om favoriete deelnemers te vinden in dit veld. Geza en Sef vind ik het nog wel cool spelen, maar op dat tweede eiland of misfit toys zijn het eigenlijk allemaal pannekoeken. Denk dat ik maar voor Sef en Zimra ga zijn dit seizoen.
dat napraten hoeft niet nee, ook dat die presentatrice nog even ruzie gaat zitten uitlokken tussen Sanne en Robert, kom op zeg.
pi_131835530
Robert heeft gewoon een houding dat hij overal verstand van heeft. Bij topchef vond ik hem top. Daar is hij ook in zijn element en heeft hij er ook een stuk meer verstand van dan de rest. Maar dat kan je niet automatisch doortrekken naar een andere situatie.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:41:33 #213
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131836737
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:16 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Als jij niet van haar operatie had afgeweten had je het niet eens gemerkt. Ze is een vrouw, get over it. Crybaby.
Nee, dan had ik het inderdaad niet geweten. Ik wist ook helemaal niet dat ze als man is geboren. Heb die docu gister pas gezien namelijk.

Je noemt mij wel een crybaby, maar ik maak me er totaal niet druk om. Ik vind het prima dat ze zich heeft laten ombouwen, ik ben er zelfs een voorstander van als iemand zich daar fijn bij voelt. Blijkbaar is ze gewoon in een verkeerd lichaam geboren. Het enige is dat ik het moeilijk vind om iemand dan volledig als vrouw te zien. Maar dat maakt toch niks uit? Ik heb er geen moeite mee oid.
pi_131837895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee, dan had ik het inderdaad niet geweten. Ik wist ook helemaal niet dat ze als man is geboren. Heb die docu gister pas gezien namelijk.

Je noemt mij wel een crybaby, maar ik maak me er totaal niet druk om. Ik vind het prima dat ze zich heeft laten ombouwen, ik ben er zelfs een voorstander van als iemand zich daar fijn bij voelt. Blijkbaar is ze gewoon in een verkeerd lichaam geboren. Het enige is dat ik het moeilijk vind om iemand dan volledig als vrouw te zien. Maar dat maakt toch niks uit? Ik heb er geen moeite mee oid.
Ik deel deze mening, ik kan valentijn niet als vrouw zien, boeit het me verder? geen fuck, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt, als hij/zij zo door het leven wil gaan dan zeg ik veel plezier. Verwacht alleen niet dat iedereen je dan als vrouw ziet.
Daarnaast vind ik Valentijn een labiel persoon, eng dun en irritant.
pi_131838425
Heeft iemand een linkje naar de mp4? Bvb dank :P en niet beginnen over rtlxl please :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:03:47 #216
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_131840600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Flikker nou eens op te huilen man. Echt serieus. :r
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:21:45 #217
179002 GwaiLow
pi_131841190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Flikker nou eens op te huilen man. Echt serieus. :r
Als je leest wat ik zeg dan had je geweten dat ik er totaal niet mee zit.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:31:28 #218
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131841588
Ik vind je uitleg helder en snap wat je bedoelt. Mooi dat jij er geen problemen mee hebt. Maar de heftige reactie snap ik ook, het is een resultaat van alle ontzettend trieste reacties in deze topicreeks over Valentijn. Daardoor ga je als lezer toch op een gegeven moment alle geplaatste reacties over haar gender generaliseren als die enigszins negatief overkomen.

Kinderachtig ook hoe sommigen consequent Valentijn "hem" - of nog erger, "het" - noemen :{ En alle andere kwetsende en / of zogenaamd grappige opmerkingen over haar (wederom m.b.t. tot haar gender, qua persoonlijkheid of acties die ze in het programma doet is een ander verhaal). En maar met zijn allen erom lachen, copy/pasten naar Twitter enzovoort. Lekker progressief met zijn allen.

Al jaren lurk ik in deze reeks met plezier, maar dit seizoen moet ik zeggen dat het een stuk minder leuk is omdat er in ieder topic bij elkaar zo ongeveer een hele pagina aan zulke reacties staat :N
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:35:10 #219
179002 GwaiLow
pi_131841713
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind je uitleg helder en snap wat je bedoelt. Mooi dat jij er geen problemen mee hebt. Maar de heftige reactie snap ik ook, het is een resultaat van alle ontzettend trieste reacties in deze topicreeks over Valentijn. Daardoor ga je als lezer toch op een gegeven moment alle geplaatste reacties over haar gender generaliseren als die enigszins negatief overkomen.

Kinderachtig ook hoe sommigen consequent Valentijn "hem" - of nog erger, "het" - noemen :{ En alle andere kwetsende en / of zogenaamd grappige opmerkingen over haar (wederom m.b.t. tot haar gender, qua persoonlijkheid of acties die ze in het programma doet is een ander verhaal). En maar met zijn allen erom lachen, copy/pasten naar Twitter enzovoort. Lekker progressief met zijn allen.

Al jaren lurk ik in deze reeks met plezier, maar dit seizoen moet ik zeggen dat het een stuk minder leuk is omdat er in ieder topic bij elkaar zo ongeveer een hele pagina aan zulke reacties staat :N
Ah ok, begrijp wat je bedoelt. Had nog niet zo heel veel in dit topic gelezen, dus wist niet dat er al zoveel over haar is gesproken. Ik zal het er iig niet meer over praten. We gaan maar weer on-topic :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GwaiLow op 04-10-2013 13:46:52 ]
pi_131841912
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Xurk het volgende:

Eens.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:56:09 #221
268260 Dr.Mikey
pi_131842435
Dat gezeik over die Valentijn mag wel eens nokken.
Ook van de mensen die van andere eisen dat ze het als een vrouw moeten zien. Iedereen is vrij het een man vrouw of een het te vinden.
Fijn dat user een het als een vrouw ziet. Maar als user twee het ziet als een man mag dat gewoon. En dan geen jank reacties van andere transgenders please daar zit niemand op te wachten.
R.I.P DTS.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:58:16 #222
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_131842537
Tot nu toe pas 1 echte baas gezien. Jan. Overduidelijk de beste tot nu toe.
#FreeHat
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:04:24 #223
179002 GwaiLow
pi_131842745
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jan en Sef ^^. Maar Jan heeft het natuurlijk best makkelijk nu hij zich nergens druk om hoeft te maken. Hij was goed in de opdracht gister, al faalde hij wel een paar x op het beslissende moment.
pi_131843021
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gaat heel ver komen, speelt het spel slim. Hij is veilig, maar nog steeds de beste bij zijn kamp. Daarnaast heeft hij geen aandeel in de strijd tussen geza en geraldine. Dus bij een eventueel verlies na de samensmelting hoeft hij alleen maar het juiste team te kiezen om er nog even in te blijven.

Team noord is nu zo goed als kansloos. Volgende proef zal wel eens iets met eten te maken kunnen hebben en daar heb je helemaal niets aan Valentijn en Sanne. Robert heeft teveel teambesef om bij zoiets het team in de steek te laten, dat zie ik die twee vrouwen nog wel doen.

valt me op dat er bij het stemmen nog weinig rekening gehouden is met de proeven. Nu ook weer, Robert is geen eenvoudig figuur om mee om te gaan maar hij is wel een duidelijke toevoeging aan het team. Kees en die andere gast bouwen een ladder en halen eten en zijn fysiek misschien nog een klein beetje opgewassen tegen de jongens uit zuid.

Sanne (behalve die ervaring als padvinder) en Valentijn heb je helemaal niets aan in zo'n kamp.
pi_131847615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

rtltext, de epg van upc, http://www.rtl.nl/experience/rtl5/ en tvgids.nl geven allemaal 22u aan. RTL houdt zich niet aan de afspraken verdorie!

verder prima aflevering vandaag, maar idd wel een boel gejank.
In de Veronica gids stond wel de goede tijd _O_
pi_131847940
Jan is beest
pi_131849011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef THEALPHA het volgende:
(behalve die ervaring als padvinder)
Daar heeft ze veel aan gehad ja, die constructie van dat team waar ze toen in zat flikkerde gelijk in elkaar :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:14:14 #228
268260 Dr.Mikey
pi_131850003
Jan zou ik ook een terechte winnaar vinden.
Wat jammer is aan complotjes is dat er altijd een hele sterke kanidaat (Fatima/Sef/Nico) Er een zwakker vriendje inlaat (Pokker tweeling/Geza/Kobus) Waarbij de zwakkere echt irritaties opwekt bij de kijkers.
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:41:52 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131854062
Last in first out :') ze begonnen allemaal tegelijk aan de expeditie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:41:32 #230
327807 Mariposas
יה&#14
pi_131860086
Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat Robert gaat duelleren tegen Zimra. Het is nooit zijn doel geweest om ver te komen of de expeditie te winnen, hij zat juist helemaal in z'n element door 'teamleider' te zijn. Hij is erg naïef geweest door te denken dat het kamp hem ook echt als onschendbare leider zou zien.
Ik verwacht wel een twist volgende week, ik denk dat ze wel iets met Zimra gaan doen om haar niet weg te laten kwijnen daar...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_131860940
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat Robert gaat duelleren tegen Zimra. Het is nooit zijn doel geweest om ver te komen of de expeditie te winnen, hij zat juist helemaal in z'n element door 'teamleider' te zijn. Hij is erg naïef geweest door te denken dat het kamp hem ook echt als onschendbare leider zou zien.
Ik verwacht wel een twist volgende week, ik denk dat ze wel iets met Zimra gaan doen om haar niet weg te laten kwijnen daar...
Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnen :9 .
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:11:34 #232
327807 Mariposas
יה&#14
pi_131861287
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:01 schreef Principia het volgende:

[..]

Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnen :9 .
Als ze weer in de expeditie zit is er meer weg te zien, nu zie je haar totaal 1,5 minuut in beeld ofzo. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_131876098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik geef slechts aan dat je stelling..

[..]

.. niet alleen incorrect is maar ook gewoon vrij triest. Met name dat neerbuigende 'gewoon'.

Maar goed, figuren zoals jij verdienen eigenlijk niet de aandacht die je nu van mij krijgt. Dus doei. :W
:') Wat een idioot ben jij zeg, hypocriete flikker.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:44:18 #234
186587 Byzantynixschii
pi_131876762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Boogs het volgende:

[..]

:') Wat een idioot ben jij zeg, hypocriete flikker.
Zo, wat een geweldige post van je.
pi_131894328
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef MichaelScott het volgende:
Gaan die wijven nou serieus Robert Bazenborg naar huis sturen omdat hij onaardig doet tegen dat omgebouwde holocaustslachtoffer? :')
Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maar :9~ Laten we hopen dat die tak de volgende ronde van de buis vliegt *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 06-10-2013 12:47:34 ]
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:25:25 #236
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_131897633
Over stukje van Robbert in de Telegraaf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 oktober 2013 @ 14:05:54 #237
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 6 oktober 2013 @ 14:15:20 #238
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131899205
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
Sanne :') Valentijn :') Kamp Noord :')
Dat vind ik juist geniaal. Een kamp met vrijwel alleen maar underdogs.
  PR en moderator zondag 6 oktober 2013 @ 17:11:29 #239
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131905128
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dat vind ik juist geniaal. Een kamp met vrijwel alleen maar underdogs.
Die zonder Kranenborg niks meer zijn :')

Ergens vond ik hem wel echt een baas die gewoon het spel leuk serieus nam enzo, alleen denk dat hij zijn rol als 'kampoudste' iets té serieus nam waardoor ik me er soms ook wel aan ergerde :')
Mja was ook wel weer grappig _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 6 oktober 2013 @ 17:13:35 #240
288245 crew  Moira
pi_131905204
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:19 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maar :9~ Laten we hopen dat die tak de volgende ronde van de buis vliegt *O*
Ik snap ook sowieso niet waarom ze Valentijn er niet gewoon uit hebben gestemd..

Kan me herinneren dat ze voorheen altijd vóór de samensmelting (omdat je dan een sterk team moet hebben om de proeven te winnen) gewoon de zwakste schakels eruit stemden, zodat er alleen 'echte robinsons' overbleven in de samensmelting, en dán pas echt hard tactisch gaan spelen om de andere sterke eruit te krijgen, zodat jij meer kans maakt om te winnen.
Lijkt me ook het meest logisch..

Maar toch blijven ze er mensen uitstemmen die ze gewoon niet mogen :') Ook al verslechterd dat hun kansen op winst bij proeven :')

Domme mensen :')
Fuck the EBU.
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:41:03 #241
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_131906241
Vorige jaren werd er vóór de samensmelting ook al op dezelfde manier gestemd hoor, maar dan voornamelijk door de Belgen die systematisch alle 'Hollanders' uit hun kamp weg probeerden te stemmen. Eigenlijk niks nieuws dus.
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:53:04 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_131906677
Sowieso werden mensen die men niet mocht, gewoon al uitgestemd sinds de eerste seizoenen ER. Hoe sterk diegene ook was.

Echter zie je pas de laatste jaren dat, het wegstemmen van mensen, omdat ze na de samensmelting gevaarlijk kunnen worden, steeds meer terugkomen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zondag 6 oktober 2013 @ 17:55:22 #243
288245 crew  Moira
pi_131906747
Mm, ik erger me een beetje aan die speelstijl.

Wel blij dat er geen belgen meer bij zitten dit jaar tho _O_ En ook leuk dat Evi wel bleef :D één van de weinige Belgen die ik wel tof vind :Y
Fuck the EBU.
  zondag 6 oktober 2013 @ 18:01:43 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_131906970
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Mm, ik erger me een beetje aan die speelstijl.

Wel blij dat er geen belgen meer bij zitten dit jaar tho _O_ En ook leuk dat Evi wel bleef :D één van de weinige Belgen die ik wel tof vind :Y
Oh, daar erger ik mij ook aan hoor. Ik snap niet dat je al voor de samensmelting sterke teamleden eruit gaat stemmen.
pi_131917811
Geweldig seizoen!!
Ergens jammer dat die kok er nu uit ligt, hij zorgt voor lekker veel gezeik (ik ging stuk toen hij dacht de baas te spelen, IK ben kampoudste en zei dat er geen kut of klote meer geezgt mocht worden, ik had em op zn sodemieter gegeven als hij dat tegen mij zei)
Maar miss dat hij er via duivelseiland toch terug komt?

en Veronica (voirge episode) wat een zeik wijf! haar armpje doet pijn!
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:10:34 #246
186587 Byzantynixschii
pi_131918800
Als je niet snap waarom 'sterke' kandidaten er uit worden gestemd dan snap je het hele Robinson concept niet.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:17:53 #247
268260 Dr.Mikey
pi_131919271
Hij snapt het spel inderdaad niet,
R.I.P DTS.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:23:50 #248
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131919708
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:54 schreef casper019 het volgende:
en Veronica (voirge episode) wat een zeik wijf! haar armpje doet pijn!
Ze had een slijmbeursontsteking. Lijkt mij anders een goede reden om te stoppen met de expeditie.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:26:43 #249
186587 Byzantynixschii
pi_131919905
Waarom dan?
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:29:56 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131920097
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waarom dan?
Niet bekend met slijmbeursontstekingen, zeker?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')