Waarschijnlijk is dat "wereldvreemde" datgene wat hem zo ver gebracht heeft. In de branche waarin hij werkt moet je over lijken durven en kunnen gaan. Dat geestelijk labiele personen als Sanne en Valentijn daar niet tegen kunnen, geeft in mijn optiek alleen hun zwakte aan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:09 schreef Guanabana het volgende:
Bah wat is Robert een lul. Dat hij met Topchef een lul is vond ik nog te begrijpen, maar blijkbaar is hij dat gewoon altijd. Vind hem iets heel 'wereldvreemds' hebben, in ieder geval voor dit spel. Zal ook wel deels het generatieverschil zijn.
Maar die opmerking naar Sanne ging nergens over.
Ik weet niet of het zo verstandig is dat ze hem hebben weggestemd in plaats van Valentijn, maar ik snap het wel.
Mwa, het gaat er wel om wat in dit spel verstandig is om te doen. Niet over zijn branche.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:36 schreef Principia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat "wereldvreemde" datgene wat hem zo ver gebracht heeft. In de branche waarin hij werkt moet je over lijken durven en kunnen gaan.
Ik denk dat Sanne vooral over lijken gaat en eigenlijk een heel angstig meisje is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, het gaat er wel om wat in dit spel verstandig is om te doen. Niet over zijn branche.
Hij heeft zichzelf gewoon op alle punten impopulair gemaakt. Als je op de eerste eilandraad door iedereen weggestemd wordt doe je toch iets verkeerd.
Ik heb ook de docu gezien, en ik denk er anders over. Voor mij is het gewoon een vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon een man hoor. Heb net de documentaire gezien van toen Valentijn nog een jong jongetje was. Dat hij zich heeft laten ombouwen maakt hem voor mij nog geen vrouw. Maar zolang hij zich hier prettig in voelt is het helemaal perfect
Als jij niet van haar operatie had afgeweten had je het niet eens gemerkt. Ze is een vrouw, get over it. Crybaby.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Je zal mij er niks negatiefs over horen zeggen. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt. Ik stel me dus echt totaal niet aan. Ik mag volgens mij gewoon zeggen dat ik zo iemand niet zo makkelijk als vrouw kan zien.
dat napraten hoeft niet nee, ook dat die presentatrice nog even ruzie gaat zitten uitlokken tussen Sanne en Robert, kom op zeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:18 schreef Stranger het volgende:
Rare aflevering gisteren. Eerst al dat Geraldine er niet uit hoefde omdat Veronica opgaf. Had ze dat ook wel gedaan als bijvoorbeeld Paulien er uit was gestemd? Het was niet helemaal dezelfde situatie als met Nega.
Vervolgens die proef waarbij Valentijn, Sanne en Geza niet eens mee hoefden te doen waardoor het niet echt een teamproef was.
Waarom wordt er na de stemming nog nagepraat over de motivatie van de stemmen? Daar zit toch niemand op te wachten?
Anyways het is moeilijk om favoriete deelnemers te vinden in dit veld. Geza en Sef vind ik het nog wel cool spelen, maar op dat tweede eiland of misfit toys zijn het eigenlijk allemaal pannekoeken. Denk dat ik maar voor Sef en Zimra ga zijn dit seizoen.
Nee, dan had ik het inderdaad niet geweten. Ik wist ook helemaal niet dat ze als man is geboren. Heb die docu gister pas gezien namelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als jij niet van haar operatie had afgeweten had je het niet eens gemerkt. Ze is een vrouw, get over it. Crybaby.
Ik deel deze mening, ik kan valentijn niet als vrouw zien, boeit het me verder? geen fuck, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt, als hij/zij zo door het leven wil gaan dan zeg ik veel plezier. Verwacht alleen niet dat iedereen je dan als vrouw ziet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het inderdaad niet geweten. Ik wist ook helemaal niet dat ze als man is geboren. Heb die docu gister pas gezien namelijk.
Je noemt mij wel een crybaby, maar ik maak me er totaal niet druk om. Ik vind het prima dat ze zich heeft laten ombouwen, ik ben er zelfs een voorstander van als iemand zich daar fijn bij voelt. Blijkbaar is ze gewoon in een verkeerd lichaam geboren. Het enige is dat ik het moeilijk vind om iemand dan volledig als vrouw te zien. Maar dat maakt toch niks uit? Ik heb er geen moeite mee oid.
Flikker nou eens op te huilen man. Echt serieus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het inderdaad niet geweten. Ik wist ook helemaal niet dat ze als man is geboren. Heb die docu gister pas gezien namelijk.
Je noemt mij wel een crybaby, maar ik maak me er totaal niet druk om. Ik vind het prima dat ze zich heeft laten ombouwen, ik ben er zelfs een voorstander van als iemand zich daar fijn bij voelt. Blijkbaar is ze gewoon in een verkeerd lichaam geboren. Het enige is dat ik het moeilijk vind om iemand dan volledig als vrouw te zien. Maar dat maakt toch niks uit? Ik heb er geen moeite mee oid.
Als je leest wat ik zeg dan had je geweten dat ik er totaal niet mee zit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker nou eens op te huilen man. Echt serieus.
Ah ok, begrijp wat je bedoelt. Had nog niet zo heel veel in dit topic gelezen, dus wist niet dat er al zoveel over haar is gesproken. Ik zal het er iig niet meer over praten. We gaan maar weer on-topicquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind je uitleg helder en snap wat je bedoelt. Mooi dat jij er geen problemen mee hebt. Maar de heftige reactie snap ik ook, het is een resultaat van alle ontzettend trieste reacties in deze topicreeks over Valentijn. Daardoor ga je als lezer toch op een gegeven moment alle geplaatste reacties over haar gender generaliseren als die enigszins negatief overkomen.
Kinderachtig ook hoe sommigen consequent Valentijn "hem" - of nog erger, "het" - noemenEn alle andere kwetsende en / of zogenaamd grappige opmerkingen over haar (wederom m.b.t. tot haar gender, qua persoonlijkheid of acties die ze in het programma doet is een ander verhaal). En maar met zijn allen erom lachen, copy/pasten naar Twitter enzovoort. Lekker progressief met zijn allen.
Al jaren lurk ik in deze reeks met plezier, maar dit seizoen moet ik zeggen dat het een stuk minder leuk is omdat er in ieder topic bij elkaar zo ongeveer een hele pagina aan zulke reacties staat
Eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind je uitleg helder en snap wat je bedoelt. Mooi dat jij er geen problemen mee hebt. Maar de heftige reactie snap ik ook, het is een resultaat van alle ontzettend trieste reacties in deze topicreeks over Valentijn. Daardoor ga je als lezer toch op een gegeven moment alle geplaatste reacties over haar gender generaliseren als die enigszins negatief overkomen.
Kinderachtig ook hoe sommigen consequent Valentijn "hem" - of nog erger, "het" - noemenEn alle andere kwetsende en / of zogenaamd grappige opmerkingen over haar (wederom m.b.t. tot haar gender, qua persoonlijkheid of acties die ze in het programma doet is een ander verhaal). En maar met zijn allen erom lachen, copy/pasten naar Twitter enzovoort. Lekker progressief met zijn allen.
Al jaren lurk ik in deze reeks met plezier, maar dit seizoen moet ik zeggen dat het een stuk minder leuk is omdat er in ieder topic bij elkaar zo ongeveer een hele pagina aan zulke reacties staat
Jan en Sef ^^. Maar Jan heeft het natuurlijk best makkelijk nu hij zich nergens druk om hoeft te maken. Hij was goed in de opdracht gister, al faalde hij wel een paar x op het beslissende moment.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tot nu toe pas 1 echte baas gezien. Jan. Overduidelijk de beste tot nu toe.
Die gaat heel ver komen, speelt het spel slim. Hij is veilig, maar nog steeds de beste bij zijn kamp. Daarnaast heeft hij geen aandeel in de strijd tussen geza en geraldine. Dus bij een eventueel verlies na de samensmelting hoeft hij alleen maar het juiste team te kiezen om er nog even in te blijven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tot nu toe pas 1 echte baas gezien. Jan. Overduidelijk de beste tot nu toe.
In de Veronica gids stond wel de goede tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rtltext, de epg van upc, http://www.rtl.nl/experience/rtl5/ en tvgids.nl geven allemaal 22u aan. RTL houdt zich niet aan de afspraken verdorie!
verder prima aflevering vandaag, maar idd wel een boel gejank.
Daar heeft ze veel aan gehad ja, die constructie van dat team waar ze toen in zat flikkerde gelijk in elkaarquote:
Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd echt niet dat Robert gaat duelleren tegen Zimra. Het is nooit zijn doel geweest om ver te komen of de expeditie te winnen, hij zat juist helemaal in z'n element door 'teamleider' te zijn. Hij is erg naïef geweest door te denken dat het kamp hem ook echt als onschendbare leider zou zien.
Ik verwacht wel een twist volgende week, ik denk dat ze wel iets met Zimra gaan doen om haar niet weg te laten kwijnen daar...
Als ze weer in de expeditie zit is er meer weg te zien, nu zie je haar totaal 1,5 minuut in beeld ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Mannen zien haar daar anders graag nog een paar weekjes kwijnen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat je stelling..
[..]
.. niet alleen incorrect is maar ook gewoon vrij triest. Met name dat neerbuigende 'gewoon'.
Maar goed, figuren zoals jij verdienen eigenlijk niet de aandacht die je nu van mij krijgt. Dus doei.
Zo, wat een geweldige post van je.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Boogs het volgende:
[..]Wat een idioot ben jij zeg, hypocriete flikker.
Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef MichaelScott het volgende:
Gaan die wijven nou serieus Robert Bazenborg naar huis sturen omdat hij onaardig doet tegen dat omgebouwde holocaustslachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zonder Kranenborg niks meer zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat vind ik juist geniaal. Een kamp met vrijwel alleen maar underdogs.
Ik snap ook sowieso niet waarom ze Valentijn er niet gewoon uit hebben gestemd..quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:19 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Vind dat wandelende lijk ook een schande voor het programma. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo iemand mee te laten gaan? Willen ze soms een nieuwe kijkers doelgroep erbij hebben? Geen mij Geraldine maarLaten we hopen dat die tak de volgende ronde van de buis vliegt
Oh, daar erger ik mij ook aan hoor. Ik snap niet dat je al voor de samensmelting sterke teamleden eruit gaat stemmen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Mm, ik erger me een beetje aan die speelstijl.
Wel blij dat er geen belgen meer bij zitten dit jaar thoEn ook leuk dat Evi wel bleef
één van de weinige Belgen die ik wel tof vind
Ze had een slijmbeursontsteking. Lijkt mij anders een goede reden om te stoppen met de expeditie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:54 schreef casper019 het volgende:
en Veronica (voirge episode) wat een zeik wijf! haar armpje doet pijn!
Niet bekend met slijmbeursontstekingen, zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |