quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.
quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.
Ik ook Jeroen heeft een fijne stemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Ole het volgende:
Had liever Jeroen KidV als commentator gehad.
Heerlijke programma jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:06 schreef Laysa het volgende:
Wat een hartverwarmend programma eigenlijk
Ja, jij ligt niet zo goed bij het grote publiekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
laat mij dan maar bellen
Daarom zet ik nooit iets op marktplaatsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Het zal je maar gebeurenKrijg je opeens Geer aan de telefoon.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, jij ligt niet zo goed bij het grote publiek
Ja is een mielequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Als het een Miele is dan weegt dat ding echt een ton.
Is een lift. Maar dan nog.quote:
Voorlopig komen ze niet echt vooruitquote:
Dat is een ander budget. Dit is voor de inrichtingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef marcodej het volgende:
En nu nog 400,- om te eten de rest van de maand?
Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
ik schrok me kapot toen dat ding viel.
Dus ze hebben 1200 eenmalig voor inrichting? Wat is hun maandbudget?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is een ander budget. Dit is voor de inrichting
850 zoiets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus ze hebben 1200 eenmalig voor inrichting? Wat is hun maandbudget?
Het AOW bedrag, maar weet even niet wat dat precies is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iets boven de 800 netto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
ik schrok me kapot toen dat ding viel.
Daarmee kun je toch niet in zo'n huis wonen?quote:
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarmee kun je toch niet in zo'n huis wonen?
Ja dat is net geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die wasmachine laten ze naar beneden kletteren.
Zoiets zal wel. En dan natuurlijk huurtoeslag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?
Ik bedoel, met opzet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is net geweest
Zoiets. Met huurtoeslag denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?
Daar leek het op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.......... hoe weet je dat
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookquote:
Volgens mij kukelde het ding gewoon die trap af.quote:
Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel
En waarschijnlijk ook eisen. Dat bijvoorbeeld een gezin van 4 moet zijn of zo..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.
In die winkel net, de schuursponsjes vallen op de grond. Oprapen? Neuh... daar is het personeel voor.quote:
Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
In die winkel net, de schuursponsjes vallen op de grond. Oprapen? Neuh... daar is het personeel voor.
Gordon bedankte die man welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozen
En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ze vroegen ook of hij zelf niet wilde, en toen zei hij: nee, weet wat erin zit.quote:
écht nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.
Onzin, ze bedankten hem netjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke Oke!Ik zou helemaal perplex staan als iemand dat deed
maar goed
dat ben ik
Dat zeker!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zitten aan de witte wijn! Lekkere gozers
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
Oh zit dat daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
JOhnny, dat topic zit in TV hè? ik ga verhuizentot volgende week
Ik had een plantje moeten krijgen van de bewonersvereniging, maar nooit gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
Nou...ik zie het niet meerquote:
Op zich ziet die flat er redelijk uit... Maar hebben ze nu nog 25 Euro over voor de rest van de maand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel
Nee, dit was het budget voor de inrichting.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich ziet die flat er redelijk uit... Maar hebben ze nu nog 25 Euro over voor de rest van de maand?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-300068.html
Mee eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef tralalala het volgende:
Net teruggekeken, het haalt het helaas toch echt niet met Over de vloer.
Wow!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:11 schreef Pino112 het volgende:
1
GEER EN GOOR EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
1.960.000
Ach, het is leuke tv.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
De humor is gewoon geweldig en ook mooi hoe ze met die oudjes om gaan.
Verder moet je dat budget en huis niet al te serieus nemen denk ik, ik betwijfel zelfs of de heren daar wel echt hebben geslapen.
ik denk ook niet dat ze daar geslapen hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Verder moet je dat budget en huis niet al te serieus nemen denk ik, ik betwijfel zelfs of de heren daar wel echt hebben geslapen.
Ze hebben er niet geslapenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou een jaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even teruggekeken. Toch wel grappig. Maar een volle maand in dat huis is eigenlijk te lang?
Zag er wel nep uit. Want Gerard deed een stapje opzij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef Molline het volgende:
Het was weer als vanouds met die tweemaar ik twijfel of dat met die wasmachine wel echt was.
Dit lijkt me niet echt een pilot. Gewoon Over de Vloer in een ander jasje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef W00fer het volgende:
Als 2 miljoen de doelstelling is, wordt het een twijfelgeval. Meestal zakken de kijkcijfers iets in na de pilot.
Had nog makkelijk gekund dan, heb vorige week nog een fornuis van marktplaats gescoord voor 20 euroquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat me opviel was dat ze aan het eind van het programma nog 26 euro over hadden, maar ze hadden heul geen gasfornuis staan. Dat plekje wat ervoor gereserveerd was, stond gewoon leeg. Dus ik vraag me af of ze er uberhaupt gegeten hebben.
In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat me opviel was dat ze aan het eind van het programma nog 26 euro over hadden, maar ze hadden heul geen gasfornuis staan. Dat plekje wat ervoor gereserveerd was, stond gewoon leeg. Dus ik vraag me af of ze er uberhaupt gegeten hebben.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmd
Ja, dat is echt zoquote:
Ja maar ik kan me nog van seizoen3 dat dierenasiel herinneren. Toen moesten ze 's nachts hun nest uit om mee te gaan met de dierenambulance. Toen zagen ze er toch wel vrij slaperig uit en het was donker buiten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo
Maar bij dat laatste seizoen waren ze ook al helemaal niet meer bevriend. Dat is toen puur gedaan omdat het zo succesvol was..alles werd in 1 dag ofzo geschoten en dan deden ze alsof het 2 of zelfs 3 dagen waren. Beetje jammer is dat, maar ach..ik kijk gewoon voor de geniale (woord)grappen en zolang die er zijn vind ik het prima
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmd
Het viel mij op dat ik een briefje van 50 zag toen Gordon riep dat hij nog 26 euro had of ik heb het heel erg verkeerd gezien maar het leek verdomd op een geel briefjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Inderdaad, dat was met het afrekenen van wasmachine nr. 2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ik een briefje van 50 zag toen Gordon riep dat hij nog 26 euro had of ik heb het heel erg verkeerd gezien maar het leek verdomd op een geel briefje
Oh krijg nou watquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Verder zie ik mensen over het gasfornuis. Het enige wat mist is de oven (of vaatwasser?). Er zit een plank boven dus fornuis zit op de plek onder de doos:
[ afbeelding ]
En meer geld dan wordt gezegd:
[ afbeelding ]
Ze bezworen net dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Die oudjes zijn toch gecast, dat zijn acteurs.
En veel grappen worden volgens mij verzonnen door scriptschrijvers.
Wel leuk hoor, maar gewoon nep.
Durf te wedden dat die 2 elkaar echt prive liever niet zien.
Zou het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Er staat in de aftiteling ook: Teksten geschreven door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Net iets te wit om natuurlijk te zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
De grappen van Gordon gaan niet meer over het haar van Gerard ('ben je statisch geladen, dat komt door dat nylon', 'gebruik tapijtreiniger'),
maar over zijn Gerards gebit, dat nep zou zijn. Dat er overigens prima uitziet.
Ze worden natuurlijk in zoverre gecast dat er alleen oudjes meegaan die ook op tv willen. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, wel toevallig dat ze allemaal harstikke mondig en grappig waren, een beetje Benidorm Bastardsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze worden natuurlijk in zoverre gecast dat er alleen oudjes meegaan die ook op tv willen. Maar dat lijkt me logisch.
EUR 400? Voor een eensgezinswoning? In Amsterdam? Dat is misschien wat iemand betaalt die er al 30 jaar woont, maar als ik als zie wat sociale woningbouw tegenwoordig in deze regio al kost, kan het in de hoofdstad alleen maar duurder zijn. Voor 400 euro heb je hier hooguit een klein startersstudiootje van 25 vierkante meter. Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid en betaal nog geen 500 euro. Er zijn best nog wel woningen in Amsterdam die niet zo duur zijn hoor. Alleen gaan de mensen die er wonen nooit weg dat is waar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
EUR 400? Voor een eensgezinswoning?
Dat is niet helemaal correct hoor...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
EUR 400? Voor een eensgezinswoning? In Amsterdam? Dat is misschien wat iemand betaalt die er al 30 jaar woont, maar als ik als zie wat sociale woningbouw tegenwoordig in deze regio al kost, kan het in de hoofdstad alleen maar duurder zijn. Voor 400 euro heb je hier hooguit een klein startersstudiootje van 25 vierkante meter. Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.
Deze woning zag er trouwens nog piekfijn uit, afgezien van wat achterstallig schoonmaakwerk. Mooi laminaat op de vloer, zonnescherm, designradiator in de badkamer, ik ontwaarde zelfs een split-unit airco! Ik zou er best willen wonen...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh krijg nou watJe hebt gelijk over dat fornuis
Ik heb een ruime bovenwoning, mét zolder erboven (dus 2 woonlagen voor mezelf) in een klein, rustig, net dorpje in het groen. Overal dubbel glas en goede isolatie, energieklasse B. Betaal ik 465 euro per maand voor.quote:Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.
In Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een ruime bovenwoning, mét zolder erboven (dus 2 woonlagen voor mezelf) in een klein, rustig, net dorpje in het groen. Overal dubbel glas en goede isolatie, energieklasse B. Betaal ik 465 euro per maand voor.
Nee dat niet, ergens rondom Nijmegen.quote:
Ah... we hebben het over Amsterdamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dat niet, ergens rondom Nijmegen.
Nou ja, dat van die 30 jaar is overdreven, maar wat ik bedoel is dat je tegenwoordig voor een dergelijke woning echt geen 400 euro meer betaalt. In de sociale sector gok ik dat de huur EUR 681,02 zal zijn, exclusief servicekosten. De laatste paar jaren zijn de huren explosief gestegen, en zolang je blijft zitten waar je zit heb je daar relatief weinig last van, maar als je gaat verhuizen gaat je nieuwe woning flink veel duurder uitpakken, en bij je oude huis gooien ze er ook minstens 100 euro bij. Komt natuurlijk door die subsidie die de verhuurders aan het rijk moeten afdragen, maar aangezien dit leidt tot veel hogere huren, zullen er ook weer veel meer en hogere huurtoeslag-aanvragen binnenkomen, dus is het rijk een groot deel van dat geld meteen weer kwijt. Beetje zinloos geld rondpompen.............quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct hoor...
Ik was wel 15 jaar lid van de woningbouw toen ik deze woning kreeg, als ik eruit ga gooien ze
er 200 euro meer huur op voor de volgende, dat zit je boven de 600 euro en ik heb wel meer dan
25 vierkante meter. Maar ze doen er ook geen reet meer aan zolang je erin zitdat wel, pas
als je eruit gaat gaan ze het opknappen voor het volgende slachtoffer
Maar dat zei ik tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou ja, dat van die 30 jaar is overdreven, maar wat ik bedoel is dat je tegenwoordig voor een dergelijke woning echt geen 400 euro meer betaalt. In de sociale sector gok ik dat de huur EUR 681,02 zal zijn, exclusief servicekosten. De laatste paar jaren zijn de huren explosief gestegen, en zolang je blijft zitten waar je zit heb je daar relatief weinig last van, maar als je gaat verhuizen gaat je nieuwe woning flink veel duurder uitpakken, en bij je oude huis gooien ze er ook minstens 100 euro bij. Komt natuurlijk door die subsidie die de verhuurders aan het rijk moeten afdragen, maar aangezien dit leidt tot veel hogere huren, zullen er ook weer veel meer en hogere huurtoeslag-aanvragen binnenkomen, dus is het rijk een groot deel van dat geld meteen weer kwijt. Beetje zinloos geld rondpompen.............
maar dat is in Leidenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Om even aan te geven dat ik niet overdrijf met mijn opmerking over torenhoge huren voor slecht geïsoleerde woningen in afbraakbuurten.
Dit bedoel ik dus. Bijna 700 euro voor een woning met energielabel G, die waarschijnlijk over een jaar ook nog eens gesloopt gaat worden. En dan staat de woning ook nog eens in een slechte wijk, en reden van de sloop is onder meer de slechte staat van de riolering (een goede plensbui en je huis staat blank), en verregaande verzakking omdat men bij de bouw in 1920 heeft bespaard op de fundering.
Dit is weliswaar een extreem voorbeeld, maar in deze regio zeker niet uniek.
Weet ik, maar ik neem aan dat in de "grote stad" deze problematiek nog veel erger is. Als je op Woningnet kijkt, val je zowat van je stoel. Daar worden zulke hoge bedragen gevraagd, dat je je afvraagt of het nog wel sociale woningbouw is. En dan staan er soms nog interieurfoto's bij waar de tranen helemaal van in je ogen springen, compleet met uitgewoonde groengele Bruynzeelkeuken uit 1972....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat zei ik tochen ik heb geen huursubsidie
[..]
maar dat is in Leiden
Die zat er hier ook inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik neem aan dat in de "grote stad" deze problematiek nog veel erger is. Als je op Woningnet kijkt, val je zowat van je stoel. Daar worden zulke hoge bedragen gevraagd, dat je je afvraagt of het nog wel sociale woningbouw is. En dan staan er soms nog interieurfoto's bij waar de tranen helemaal van in je ogen springen, compleet met uitgewoonde groengele Bruynzeelkeuken uit 1972....
Nu nog een keukenprins die het koken voor je doet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zat er hier ook inmaar nu zit er een Boretti keuken in
dus beter niet verhuizen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog een keukenprins die het koken voor je doet...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik heb een keukenprins, da's ook goed
Maakt ie dan ook nog iets lekkers voor jou ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jahij staat in de keuken
écht waar ! zal wel honger hebben
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ie dan ook nog iets lekkers voor jou ?
quote:
Ja OK, maar het speelt toch in Noord? Of bestaat die straat ook niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Geer en Goor... dat het nep is
jawel...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, maar het speelt toch in Noord? Of bestaat die straat ook niet?
Ooit Geer of Goor zien koken? Die hadden beter een frituur aan kunnen schaffenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo nep? Wie zegt dat ze er niet echt gaan slapen/wonen? Gasfornuis is er in ieder geval.
Welke straat was het ook al weer ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
Iemand uit die straat zou hier moeten posten of ze iets gezien hebben, of ze daar echt slapen bijvoorbeeld.
Nee maar ik kijk het normaal ook niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit Geer of Goor zien koken? Die hadden beter een frituur aan kunnen schaffen
Ik kan best wel geloven dat ze daar niet slapen en eten, maar dit geloof ik niet, ik denk dat diequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Eigen auto.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
Maar als ze geen cent te mkken hebben, hoe in vredesnaam komen ze dan in Huizen om vrijwilliggerswerk te doen...
Jazeker wel. Heeft ie altijd zo goed mogelijk uit de publiciteit gehouden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef pleeborstel het volgende:
Heeft Gerard eigenlijk wel eens een (vaste) relatie gehad? Horen we nooit wat over, zo apart.
Die opeens een kind had bij de zus van Marco Borsato. Lijkt me knap lullig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker wel. Heeft ie altijd zo goed mogelijk uit de publiciteit gehouden.
Daar dacht ik toevallig gister nog aan ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef pleeborstel het volgende:
Leuk programma, ik heb een zwak voor Gordon (ondanks alles)
Heeft Gerard eigenlijk wel eens een (vaste) relatie gehad? Horen we nooit wat over, zo apart.
Dat roept men hier, zij houden bij hoog en bij laag vol van niet - al past dat wel in hun straatje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
maar het is wel jammer om er dan achter te komen dat het "Nep" is..
Gerard komt juist op mij over als een hele sympathieke vent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:28 schreef static het volgende:
[..]
Dat roept men hier, zij houden bij hoog en bij laag vol van niet - al past dat wel in hun straatje natuurlijk.
Ja, dat kan dus ook gescript zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij geer en goor boeit het mij niks of het echt of nep is, het gaat mij om de geweldige grappen die ze constant maken
Die grappen zijn soms wel leuk en raak, het nare nep lachen is echt vervelend.quote:
Heb ik ook uit eerste hand, ze hebben vrijwilligerswerk gedaan,maaltijden bezorgd enz.enz en zijn met div ouderen in contact geweest en waren top hoorde ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:49 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze zijn anders 'echt' langsgekomen bij het verzorgingstehuis van iemand die ik ken. En ze waren super leuk voor de ouderen daar. Maar het zal niet 100 procent echt zijn.
Nou dat hoeft nou ook weer niet om eerlijk te zijn, misschien over een jaar een paar leuke you tube'squote:
Oh, ja da's waar, voor die mensen is het wel leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:26 schreef static het volgende:
Niet iedereen heeft het gezien omdat het tegenover ER geprogrammeerd is.
ah.. ik was net te laat, ik zag maar een minuutje dat Goor aan het zingen was, was Geer er niet?quote:
Zal wel weggelopen zijn toen Goor begon te zingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ik was net te laat, ik zag maar een minuutje dat Goor aan het zingen was, was Geer er niet?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal wel weggelopen zijn toen Goor begon te zingen.
Volgens mij zo nu en dan one-night stands/losse relaties met jongens die discreet blijven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef pleeborstel het volgende:
Dat geloof ik niet echt, trouwens die grappen zijn ook te flauw om gescript te worden hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
Ik heb me kapot gelachen om bepaalde stukken, maar het is wel jammer om er dan achter te komen dat het "Nep" is..
En wat hebben wij hieraan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Naamsverandering
Formeel:
G.J.Joling - C.W. Heuckeroth
Informeel:
Gerard - Gordon
Sueeel:
Geer - Goor
Kinky:
Gerda - Corrie
Volgens mij was het anders allang uitgekomen toch? Destijds zaten de Frogers ook echt in dat huis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef reinbertio het volgende:
Ik woon niet zover van die straat waar ze zaten en ben er vorige maand op een avond langsgefietst. Geer & Goor stonden toen bij de voordeur te kletsen met wat buurtbewoners (zonder camera's en alles).
Dus in hoeverre het script nep is, weet ik niet, maar ze zaten i.i.g. wél in dat huis.
Als je zo oud bent MOET je wel humor hebben hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef ietjefietje het volgende:
Zo gaan ze in de eerste aflevering met een aantal senioren naar de supermarkt in Huizen. Dat vond Gerard helemaal niet erg om te doen: “Die ouderen hebben zo veel humor, het is om te gillen!”
Zo kleinerend weer, oude mensen zijn gewoon mensen hoor! Er zijn chagerijnen en er zijn vrolijken!
zin in!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanochtend een voorstukje van donderdag gezien... Wordt erg leuk
Oh. dan krijgen we vast dat stukje waar ze ''hun bed'' gaan opzetten zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor het eerst in huis wonenJa leuk he Fan heb er ook zin in..
Misschien gaan ze dat ook wel doen, maar hebben ze daar nog geen stukje van laten zien,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Molline het volgende:
O, ik dacht dat ze ook iedere aflevering wat "nuttigs" gingen doen, zoals laatst met de oudjes op stap.
http://www.televizier.nl/(...)r-effe.2446255.lynkxquote:Ouderenzorg
Toch kent Geer en Goor: Effe Geen Cent te Makken ook een serieuze kant. Zo leven Gerard en Gordon een maand lang van een AOW-uitkering én zetten ze zich in voor de ouderenzorg. Als het programma daar niet om had gedraaid, dan hadden de twee mannen nooit meegedaan zeggen ze.
Gordon stelt dat het slecht gesteld is met de ouderenzorg in Nederland: “De eenzaamheid van ouderen is echt verschrikkelijk. Vooral het verhaal van Nel greep me aan. Ze is blind en kon anderhalve week geen boodschappen doen, omdat haar hulp op vakantie was”, zegt hij tegen RTL Boulevard.
Vrijwilligerswerk
Geer en Goor hebben dus een drukke maand achter de rug, want naast het inrichten van hun huis met spullen uit de kringloop moesten ze ook het nodige vrijwilligerswerk doen.
Ja dat doen ze ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Molline het volgende:
O, ik dacht dat ze ook iedere aflevering wat "nuttigs" gingen doen, zoals laatst met de oudjes op stap.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Sjezus wat is GTST toch ontzettend slecht, zelfs zonder geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |