Dat geloof ik niet echt, trouwens die grappen zijn ook te flauw om gescript te worden hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
Ik heb me kapot gelachen om bepaalde stukken, maar het is wel jammer om er dan achter te komen dat het "Nep" is..
En wat hebben wij hieraan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Naamsverandering
Formeel:
G.J.Joling - C.W. Heuckeroth
Informeel:
Gerard - Gordon
Sueeel:
Geer - Goor
Kinky:
Gerda - Corrie
Volgens mij was het anders allang uitgekomen toch? Destijds zaten de Frogers ook echt in dat huis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef reinbertio het volgende:
Ik woon niet zover van die straat waar ze zaten en ben er vorige maand op een avond langsgefietst. Geer & Goor stonden toen bij de voordeur te kletsen met wat buurtbewoners (zonder camera's en alles).
Dus in hoeverre het script nep is, weet ik niet, maar ze zaten i.i.g. wél in dat huis.
Als je zo oud bent MOET je wel humor hebben hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef ietjefietje het volgende:
Zo gaan ze in de eerste aflevering met een aantal senioren naar de supermarkt in Huizen. Dat vond Gerard helemaal niet erg om te doen: “Die ouderen hebben zo veel humor, het is om te gillen!”
Zo kleinerend weer, oude mensen zijn gewoon mensen hoor! Er zijn chagerijnen en er zijn vrolijken!
zin in!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanochtend een voorstukje van donderdag gezien... Wordt erg leuk
Oh. dan krijgen we vast dat stukje waar ze ''hun bed'' gaan opzetten zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor het eerst in huis wonenJa leuk he Fan heb er ook zin in..
Misschien gaan ze dat ook wel doen, maar hebben ze daar nog geen stukje van laten zien,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Molline het volgende:
O, ik dacht dat ze ook iedere aflevering wat "nuttigs" gingen doen, zoals laatst met de oudjes op stap.
http://www.televizier.nl/(...)r-effe.2446255.lynkxquote:Ouderenzorg
Toch kent Geer en Goor: Effe Geen Cent te Makken ook een serieuze kant. Zo leven Gerard en Gordon een maand lang van een AOW-uitkering én zetten ze zich in voor de ouderenzorg. Als het programma daar niet om had gedraaid, dan hadden de twee mannen nooit meegedaan zeggen ze.
Gordon stelt dat het slecht gesteld is met de ouderenzorg in Nederland: “De eenzaamheid van ouderen is echt verschrikkelijk. Vooral het verhaal van Nel greep me aan. Ze is blind en kon anderhalve week geen boodschappen doen, omdat haar hulp op vakantie was”, zegt hij tegen RTL Boulevard.
Vrijwilligerswerk
Geer en Goor hebben dus een drukke maand achter de rug, want naast het inrichten van hun huis met spullen uit de kringloop moesten ze ook het nodige vrijwilligerswerk doen.
Ja dat doen ze ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Molline het volgende:
O, ik dacht dat ze ook iedere aflevering wat "nuttigs" gingen doen, zoals laatst met de oudjes op stap.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Sjezus wat is GTST toch ontzettend slecht, zelfs zonder geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |