Dat roept men hier, zij houden bij hoog en bij laag vol van niet - al past dat wel in hun straatje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
maar het is wel jammer om er dan achter te komen dat het "Nep" is..

Gerard komt juist op mij over als een hele sympathieke vent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:28 schreef static het volgende:
[..]
Dat roept men hier, zij houden bij hoog en bij laag vol van niet - al past dat wel in hun straatje natuurlijk.

Ja, dat kan dus ook gescript zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij geer en goor boeit het mij niks of het echt of nep is, het gaat mij om de geweldige grappen die ze constant maken

Die grappen zijn soms wel leuk en raak, het nare nep lachen is echt vervelend.quote:

er is ook een stukje te zien, waar ze in bed liggen
  er is ook een stukje te zien, waar ze in bed liggen 

Dan ga je als BNers in zo`n wijkje leven in Amsterdam voor een maand, dan kan je verwachten dat het wat bekijks trekt, niet zeiken..
 Dan ga je als BNers in zo`n wijkje leven in Amsterdam voor een maand, dan kan je verwachten dat het wat bekijks trekt, niet zeiken.. ________!
________! 

Heb ik ook uit eerste hand, ze hebben vrijwilligerswerk gedaan,maaltijden bezorgd enz.enz en zijn met div ouderen in contact geweest en waren top hoorde ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:49 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze zijn anders 'echt' langsgekomen bij het verzorgingstehuis van iemand die ik ken. En ze waren super leuk voor de ouderen daar. Maar het zal niet 100 procent echt zijn.

Nou dat hoeft nou ook weer niet om eerlijk te zijn, misschien over een jaar een paar leuke you tube'squote:

Oh, ja da's waar, voor die mensen is het wel leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:26 schreef static het volgende:
Niet iedereen heeft het gezien omdat het tegenover ER geprogrammeerd is.

ah.. ik was net te laat, ik zag maar een minuutje dat Goor aan het zingen was, was Geer er niet?quote:

Zal wel weggelopen zijn toen Goor begon te zingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ik was net te laat, ik zag maar een minuutje dat Goor aan het zingen was, was Geer er niet?

quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal wel weggelopen zijn toen Goor begon te zingen.
 ik  kan hem geen ongelijk geven
  ik  kan hem geen ongelijk geven   

Volgens mij zo nu en dan one-night stands/losse relaties met jongens die discreet blijven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef pleeborstel het volgende:
Heeft Gerard eigenlijk wel eens een (vaste) relatie gehad? Horen we nooit wat over, zo apart.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |