Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef p-perklip het volgende:
V&A / [TR] Van paperclip naar lange trip (Camera, Mede8er en racefiets)
Zit hier iets wat tussen?
Jij hebt een waarschijnlijk een 2009 versie, de versies van 2008 en eerder (white) ondersteunen geen ML.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Worsteman het volgende:
Op mijn Macbook White gaat gewoon de Mountain Lion versie 10.8.4
Dat is zuur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij hebt een waarschijnlijk een 2009 versie, de versies van 2008 en eerder (white) ondersteunen geen ML.
Valt mee, ik heb ML overgeslagen gezien de beperkte toevoegingen ten opzichte van Lion.quote:
Geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ruilen tegen een Honda Camino? is alleen nog niet op kenteken gezet
Beetje ver vanaf Enschedequote:
Naar die zwarte ben ik al een tijdje op zoek. Ik volg het nog even.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Ja sorry ik had er familie wonen maar nu niet meer. Anders was ik wel die kant in gekomen.
het is een brommer he? geen motorquote:
Post ff Foto ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
het is een brommer he? geen motor
Thanks voor de foto maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Heb er hier geen van die van mij ( deze staat in de schuur bij mijn ouders ) maar dit is het principe[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:55 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Thanks voor de foto maarniet wat ik zoek
wat heb je nog meer wat op dit moment trigger je me nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb een mediaplayer(speelt alles op full HD met usb aansluiting), een Apple remote, displayport/thunderbolt naar HDMI.
Nog een voorkeur voor iets specifieks? Misschien heb ik dat wel liggen
Met bijbetaling voor een van de 2?
Magic mouse en ik heb nog twee externe batterijen met lightning aansluiting(geven elk +-80% lading voor iphone 5).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
wat heb je nog meer wat op dit moment trigger je me niet
mmmm als je er nou ook een iphone 5 bij hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:19 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Magic mouse en ik heb nog twee externe batterijen met lightning aansluiting(geven elk +-80% lading voor iphone 5).
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:50 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
mmmm als je er nou ook een iphone 5 bij had
Die heb ik wel, maar die wil ik niet kwijtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:50 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
mmmm als je er nou ook een iphone 5 bij had
Dat begrijp ik ook wel LOLquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar die wil ik niet kwijt
Heb je linkje voor mequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:56 schreef Applemooz het volgende:
Ruilen tegen een EOS400D met Tamron 70-300 lens in een Crumpler camera rugtas? Er zit ook een Hoya filterset bij.
Net ff gekeken maar dit is een compact camera. en ik heb een hekel aan compact slr'squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Applemooz het volgende:
Linkje van wat? Ik heb niets te koop staan, realiseerde me gewoon dat ik de camera maar zelden gebruik :-)
Inmiddels is er een lader onderweg naar me dus beide macbook's hebben straks een lader. Ja ze kunne vezonden worden. Maar ¤ 180 voor de zwarte vind ik beetje aan de lage kantquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef JamMasterJustin het volgende:
ik heb interesse in de zwarte... 180 euro'tjes
omdat ik dan nog ergens een lader vandaan moet toveren
doe je aan verzenden (bod is dan overigens excl verzenden)?
400 dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Genoteerd maar is nog beetje aan de lage kant
genoteerd ¤200,00 moet hij eventueel verstuurd worden op word hij gehaaldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:40 schreef Nikonlover het volgende:
200 voor de witte!
Laat je photoshop er eigenlijk op staan?
Ophalenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:41 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
genoteerd ¤200,00 moet hij eventueel verstuurd worden op word hij gehaald
Ja maar hij krijgt toch eerst een schone instalatie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ophalen
Heb je photoshop er nog op staan?
Jammerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:56 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt toch eerst een schone instalatie.
De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Net ff gekeken maar dit is een compact camera. en ik heb een hekel aan compact slr's
Ik werk alleen met full body, Haarlemquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar op te halen?
Nee sorry geen Sony voor mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef gohan16 het volgende:
Misschien heb ik nog een Sony A200. Dit is wel een spiegelreflex. Heeft 2 lenzen(normale en een zoomlens). Heb er zelf niet veel verstand van. Is van mn broer en hij had al een nieuwe. Ik moet wel overleggen. Wat heb jij er voor over?
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:31 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Nee sorry geen Sony voor mij.
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?
LE32c530quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:27 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.
?????quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef YouriNL het volgende:
Haha, de mijne kan helemaal niets meer, precies dezelfde!
Ik heb een dm gehad gisteren antwoord op gegeven. Maar nog niks op terug gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef JamMasterJustin het volgende:
is de deal met Splackavellie02 beëindigd?
Mijn bod staat vooralsnog nog voor de blackbook
Dm of whatsapp even terug dat we concrete afspreken kunnen maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog steeds interesse. DM gestuurd.
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:37 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
bodem prijs ¤ 250 inc. verzekerd verzenden
Of even door sparen LOLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:41 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboardenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef Renn het volgende:
Waar staat de macbook?
Evt. interesse in ruilen tegen een snowboard? (Nieuw)
Je wilt dus niet ruilen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboarden
Dat je niet kan snowboarden betekent niet dat je niet tegen een snowboard wil ruilen, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:00 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
helaas kan ik niet snowboarden, Dus nee geen intresse in een ruil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |