De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Net ff gekeken maar dit is een compact camera. en ik heb een hekel aan compact slr's
Ik werk alleen met full body, Haarlemquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar op te halen?
Nee sorry geen Sony voor mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef gohan16 het volgende:
Misschien heb ik nog een Sony A200. Dit is wel een spiegelreflex. Heeft 2 lenzen(normale en een zoomlens). Heb er zelf niet veel verstand van. Is van mn broer en hij had al een nieuwe. Ik moet wel overleggen. Wat heb jij er voor over?
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:31 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Nee sorry geen Sony voor mij.
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?
LE32c530quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:27 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.
?????quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef YouriNL het volgende:
Haha, de mijne kan helemaal niets meer, precies dezelfde!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |