De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Net ff gekeken maar dit is een compact camera. en ik heb een hekel aan compact slr's
Ik werk alleen met full body, Haarlemquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 400D is geen compact DSLR hoor. Hij is niet groot, maar het is wel gewoon een echte DSLR, geen systeemcamera oid.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar op te halen?
Nee sorry geen Sony voor mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef gohan16 het volgende:
Misschien heb ik nog een Sony A200. Dit is wel een spiegelreflex. Heeft 2 lenzen(normale en een zoomlens). Heb er zelf niet veel verstand van. Is van mn broer en hij had al een nieuwe. Ik moet wel overleggen. Wat heb jij er voor over?
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:31 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Nee sorry geen Sony voor mij.
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
32" LCD full HD van Samsung. Met ingebouwde mediaplayer die alles behalve iso's afspeelt?
LE32c530quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:27 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Welk type nummer want heb al een 32 staan maar als hij beter is dan mijn huidige wie weet dat we een deal kunnen sluiten.
?????quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef YouriNL het volgende:
Haha, de mijne kan helemaal niets meer, precies dezelfde!
Ik heb een dm gehad gisteren antwoord op gegeven. Maar nog niks op terug gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef JamMasterJustin het volgende:
is de deal met Splackavellie02 beëindigd?
Mijn bod staat vooralsnog nog voor de blackbook
Dm of whatsapp even terug dat we concrete afspreken kunnen maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog steeds interesse. DM gestuurd.
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:37 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
bodem prijs ¤ 250 inc. verzekerd verzenden
Of even door sparen LOLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:41 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboardenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef Renn het volgende:
Waar staat de macbook?
Evt. interesse in ruilen tegen een snowboard? (Nieuw)
Je wilt dus niet ruilen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboarden
Dat je niet kan snowboarden betekent niet dat je niet tegen een snowboard wil ruilen, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:00 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
helaas kan ik niet snowboarden, Dus nee geen intresse in een ruil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |