Ik heb een dm gehad gisteren antwoord op gegeven. Maar nog niks op terug gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef JamMasterJustin het volgende:
is de deal met Splackavellie02 beëindigd?
Mijn bod staat vooralsnog nog voor de blackbook
Dm of whatsapp even terug dat we concrete afspreken kunnen maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog steeds interesse. DM gestuurd.
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:37 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
bodem prijs ¤ 250 inc. verzekerd verzenden
Of even door sparen LOLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:41 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok kan ik me voorstellen, maar ik wil op het moment max 200,- uitgeven. Mocht je hem niet kwijt krijgen weet je me te bereiken.
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboardenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef Renn het volgende:
Waar staat de macbook?
Evt. interesse in ruilen tegen een snowboard? (Nieuw)
Je wilt dus niet ruilen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Haarlem, en helaas kan ik niet snowboarden
Dat je niet kan snowboarden betekent niet dat je niet tegen een snowboard wil ruilen, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:00 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
helaas kan ik niet snowboarden, Dus nee geen intresse in een ruil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |