Carice keest echt met Keesquote:Carice van Houten neukt echt met Kees. Dit heeft de actrice vandaag bevestigd aan Giel Beelen.
Onlangs ging het gerucht rond dat Carice een relatie heeft met Kees van Nieuwkerk, de zoon van. Toen men de duimschroeven aandraaide, gaf de 37-jarige actrice schoorvoetend toe inderdaad te kezen met Kees. "Ja, oké, hij heet Kees, nou doei", bekende ze in Giels camera.
Of Carice en Kees inderdaad met elkaar lichaamssappen uitwisselen, is nog niet helemaal bevestigd. Maar binnenkort weten we meer, zo belooft ze. "Ik zou zeggen, hou je oren en ogen open. Binnen heel korte tijd ga je er meer van horen en zien."
Heb ik met spelfouten.quote:
Hannibal met de lever van Clarice.quote:
Ik pretendeer geen nieuws te brengen op een nieuwswebsite.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:58 schreef Apuleius het volgende:
Nee, dit is wat: "Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin. "
Dat kan, maar neemt niet weg dat het net zo goed een puberaal pareltje treurnis is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik pretendeer geen nieuws te brengen op een nieuwswebsite.
Als we op die toer gaan dan stel ik '000010110000101000001101 Maar als ik post dat ik een ongestelde negroïde non in haar kut kots mag het wel. (©) tong80' ook graag ter discussie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat kan, maar neemt niet weg dat het net zo goed een puberaal pareltje treurnis is.
Niet nodig, dat geef ik direct toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan dan stel ik '000010110000101000001101 Maar als ik post dat ik een ongestelde negroïde non in haar kut kots mag het wel. (©) tong80' ook graag ter discussie.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Niet nodig, dat geef ik direct toe.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |