SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdsentiment uit ons kikkerlandje op rock'roll gebied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Treehut362 op 26-07-2014 18:14:07 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
quote:
ikke welquote:
Fann kijkt er regelmatig naarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
TV tip, op UPC (en bij andere providers) kanaal 15 is al enige dagen 192tv te bekijken. Met clips uit de zestiger/zeventiger/tachtiger jaren. Maar vooral uit de zeventiger jaren
http://www.192tv.nl/programma.html
Ik vind deze zo mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:48 schreef Pedroso het volgende:
Mooi nummer maar wordt er altijd wel een beetje triest van.
Geniaal ook gepromoot door de VPRO...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Ze was haar tijd ver vooruit met dit nummer.
Deze bedoel je ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniaal ook gepromoot door de VPRO...
Of deze..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniaal ook gepromoot door de VPRO...
Ken je deze nog van Sjef himself ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
Sommige artiesten hadden hed niet gered zonder Sjef en companen ...
Heel erg foutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Oeps, is wel een 80'er plaat zie ik nu.
Met een beetje veel drank op een beetje mee blerren, ik schaam me nergens voor.quote:
Ik ken dat ... dus nog een foutequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een beetje veel drank op een beetje mee blerren, ik schaam me nergens voor.
Mag ik je bedanken?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
Dit is echt een HNNNGGGG-nummer voor mij. Ook uit 1977.
Altijd leuk.. EN Erik zag ik met zn try-out op Vondelpodium vorig jaar ,,, Altijd weer leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:05 schreef Pedroso het volgende:
Paar jaar geleden ook nog door Erik van Muiswinkel gepersifleerd, leuk.
Deze was eerder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Geen dank, fijn dat ik je heb kunnen helpen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:20 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Mag ik je bedanken?Het deuntje heeft jaren in m'n kop gezeten zonder dat ik de naam nog wist
haha, zeker, ik was net geboren, poepte m'n broek nog volquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat een broekies waren het toen nog he.
Donna,,,,,,,,,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef Pedroso het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |