Nice iddquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Tingo het volgende:
Tis wel z'n nummer uit het jaren 60 maar deze live versie is helemaal prachtig.
Vlak voor z'n dood.
Edwin Starr – 25 miles.
Stuttgart 2003
Dankje - ik heb me pas ontdekt dat er is 'n hele live DVD er van!quote:
Meer dan je denkt en dan heb je naast YT ool nog andere sites die allerlei media hebben...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje - ik heb me pas ontdekt dat er is 'n hele live DVD er van!
Ik ben 'n beetje nieuw met youtube enz. - tis echt amazing wat je kan vinden!
Stond op nummer 1 tijdens de Dag des Oordeels (7 juli 1974)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef sasquatsch het volgende:
Je bedoelt deze versie?Wat doorschijnend weefsel... tepels en behaarde gleufenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef sasquatsch het volgende:
Je bedoelt deze versie?Nee zelfs niet deze versie, met blote borsten bedoel ik ook bloot en verder wel deze danseressen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Ergens eind jaren 70.
Blijft een lekker nummer.
Heb ik ook nog ergens liggen, waarschijnlijk krom getrokken.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]Idd lekker nummer.. Hier nog ergens op vinyl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |