AS Romaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke club zat die trainer van Bayern eerst?
Omdat? Na een uur gelijkstaan tegen Galasataray is toch wel een schande. Zeker gezien hun eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat ze niet gelijk staan, spoiler dus.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROBBBEN JAAAAAAAAAA IK KOM KLAaaaaar
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Heeft Robben eigenlijk vrienden in de ploeg?
After-monkeyerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Uitslag Manchester City - FC Bayern München
Je hebt gestemd op: Winst Bayern
Je IP is: 10.19.401.945
dit is nepquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga je hacken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robben zijn beste vriend is Robbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Hij heeft een affaire met Kroos.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
vrienden heb je nergensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef iPat het volgende:
Robben! Op weg naar....op weg naar..............
......een bidon met water.
houdt hem scherpquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Vriendschap is een illusie , vriendschap is een droom .quote:
Watte?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef NLGooner het volgende:
Wow hoe slecht is United dan wel niet
vraag littlerabbit maar naar zijn meningquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef NLGooner het volgende:
Wow hoe slecht is United dan wel niet
Wanneer hij Guardiola in zijn armen vloog dan had Snoeks het niet overleefd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef iPat het volgende:
Robben! Op weg naar....op weg naar..............
......een bidon met water.
Volgens mij was dat stiekem de bedoeling maar liep Guardiola snel weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer hij Guardiola in zijn armen vloog dan had Snoeks het niet overleefd.
Heracles Almelo is geen Juventus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Waarom haalde Juve Robben niet toen het even kon.Nu staan we ... tegen Gala
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Dankzij wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na dit weekend zal je nog zeker 2 wedstrijden bezoeken dit seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt je punt? Ik ga dit weekend naar Juve- Milaan. Minimaal 3 wedstrijden per jaar bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen de dichtstbijzijnde FC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Tranquilize het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na dit weekend zal je nog zeker 2 wedstrijden bezoeken dit seizoen.
3-1=2
Daar had Jan Vennegoor of Hesselink nooit last van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Yaya Toure loopt er ook maar een beetje voor Jan met de korte achternaam achteraan.
Er zijn nog steeds mensen die de premier league hoger niveau vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef TLC het volgende:
Het lijkt wel alsof Bayern tegen een eredivisieploeg loopt te voetballen
Ik vind hem mooi. De grap dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Daar had Jan Vennegoor of Hesselink nooit last van.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
De PL is niet slecht, Bayern in gewoon absurd goed.
Wat zou Grueter hier nou van vinden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
"Kijk nou toch eens " - Frank snoeks komt klaar
Een overwinning is altijd een goede overwinning.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het vernuft nog niet van effectiviteit bij Bayern Munchen, maar bij een stand van 0-3 tegen Man City vind ik niet dat je daar over mag vallen.
Jullie mening?
Die komt stiekem klaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat zou Grueter hier nou van vinden?
De PL is echt stukken minder hoor dan de Bundesligaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Dit zal hem zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Nog meer open deuren die je wilt intrappen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Bayern is de beste ploeg van Europa.
Lekker Manchester annexeren in je reichquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Ik wil Blitzkrieg-Fussball zien!!!!!!!!
Immers mist een kansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nog meer open deuren die je wilt intrappen?
Nee. Ga weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Dit Bayern speelt beter dan Barca van 2009. Moet je eens nagaan als Bayern Messi had.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Met de panzer richting het stadion van Lyon?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Ik wil Blitzkrieg-Fussball zien!!!!!!!!
Ja of dat ze Ronaldo ook nog hadden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Dit Bayern speelt beter dan Barca van 2009. Moet je eens nagaan als Bayern Messi had.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
graag op anoniem
En welke club buiten Europa is nog beter? Al Sadd? Santos?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Messi zou alles verneuken in dit Bayern. Vieze egotripper.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Misschien wel de beste van heel de wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
Ajax Cape Town.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En welke club buiten Europa is nog beter? Al Sadd? Santos?
quote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef TLC het volgende:
Manchester City thuis geweldig, maar uit een regelrecht drama.
2-2
quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
City heeft een goed team en ze zijn sowieso niet kansloos
quote:
Zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:36 schreef Thas het volgende:
Denk niet dat Bayern hem wint. City thuis erg sterk. Maar goed, ik ben dan ook geen fan van Pep.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn veel beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is het niveau inderdaad al ontstegenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
Je ziet Milner denken.. wat moet ik hier eigenlijk nog..
Hij heeft de hele dag kazen gekeerd, dus dit is gewoon hobby.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
Je ziet Milner denken.. wat moet ik hier eigenlijk nog..
of de Vrijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Man City mist een killer achterin. Een type Van der Hoorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
Toen keek ik de samenvattingen nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Tranquilize het volgende:
City kan er geen flikker van, al 150 jaar niet
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef geindoctrineerd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welnee, die klimt 's nachts stiekem langs de regenpijp naar beneden om dan een obscure sportschool te betreden. Sfeerverpesters in de groep.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef geindoctrineerd het volgende:
valse tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de cd-speler scheen niet heel duur geweest te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft Man City ook spelers in de selectie die niet minimaal 25 miljoen hebben gekost? Echt een schande die club.
United zou met 6-0 verliezen dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
United 4-1 pak slaag gegeven en nu 0-3 achter staan. Doe maar de 0-4 graag om het te compenseren
Micah Richards.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft Man City ook spelers in de selectie die niet minimaal 25 miljoen hebben gekost? Echt een schande die club.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
xd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Robben zijn golaso tegen Unitedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
United 4-1 pak slaag gegeven en nu 0-3 achter staan. Doe maar de 0-4 graag om het te compenseren
Kaas is geel.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Lebenslust bringt dich um.
Goed teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Geen verrassing, uitstekende ploeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak ff een ander topic aan.quote:
Heeft Bayern spelers op het veld staan die niet minimaal 20 miljoen hebben gekost?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Maar Bayern laat het ook zienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Heeft Bayern spelers op het veld staan die niet minimaal 20 miljoen hebben gekost?
Naast Richards, Nastasic. Hart ook niet denk ik.
Lahm, Schweinsteiger, Muller, Kroos, Dante, Boateng, Rafinha, Alaba. Ja dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Heeft Bayern spelers op het veld staan die niet minimaal 20 miljoen hebben gekost?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
KutzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Omdat het 0-3 stond en je nog meer wedstrijden hebt dit seizoen. Logische wissels hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Waarom wissel je ook Schweinsteiger godver
ja maar hij kon em tenminste rond 90e minuut wisselenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat het 0-3 stond en je nog meer wedstrijden hebt dit seizoen. Logische wissels hoor.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar hij kon em tenminste rond 90e minuut wisselen
Achterin rondtikken tot het echt niet meer kan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern laat even wat Ajax-voetbal zien.
Bayern doet helemaal niet tikje breed rond de middenlijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern laat even wat Ajax-voetbal zien.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achterin rondtikken tot het echt niet meer kan?
Het is niet de bedoeling dat je serieus ingaat op mijn (matige) grap.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bayern doet helemaal niet tikje breed rond de middenlijn
Het was ook totaal niet serieusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de bedoeling dat je serieus ingaat op mijn (matige) grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Als Bayern Reus nog even kooptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Lekker om ook nog even Gotze in te kunnen brengen.
Heerlijk. Alleen daarom is hij die 40 mln waard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Lekker om ook nog even Gotze in te kunnen brengen.
Ik dacht dat Kluivert in Enschede rondliep?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goetze wordt verkracht in Munchen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
KanjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Fuck ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |