Omdat het 0-3 stond en je nog meer wedstrijden hebt dit seizoen. Logische wissels hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Waarom wissel je ook Schweinsteiger godver
ja maar hij kon em tenminste rond 90e minuut wisselenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat het 0-3 stond en je nog meer wedstrijden hebt dit seizoen. Logische wissels hoor.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar hij kon em tenminste rond 90e minuut wisselen
Achterin rondtikken tot het echt niet meer kan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern laat even wat Ajax-voetbal zien.
Bayern doet helemaal niet tikje breed rond de middenlijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern laat even wat Ajax-voetbal zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achterin rondtikken tot het echt niet meer kan?
Het is niet de bedoeling dat je serieus ingaat op mijn (matige) grap.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bayern doet helemaal niet tikje breed rond de middenlijn
Het was ook totaal niet serieusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de bedoeling dat je serieus ingaat op mijn (matige) grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Als Bayern Reus nog even kooptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Lekker om ook nog even Gotze in te kunnen brengen.
Heerlijk. Alleen daarom is hij die 40 mln waard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Lekker om ook nog even Gotze in te kunnen brengen.
Ik dacht dat Kluivert in Enschede rondliep?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goetze wordt verkracht in Munchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
KanjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Fuck ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |