De PL is echt stukken minder hoor dan de Bundesligaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
De PL is niet slecht, Bayern in gewoon absurd goed.
Dit zal hem zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Nog meer open deuren die je wilt intrappen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Bayern is de beste ploeg van Europa.
Lekker Manchester annexeren in je reichquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Ik wil Blitzkrieg-Fussball zien!!!!!!!!
Immers mist een kansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nog meer open deuren die je wilt intrappen?
Nee. Ga weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Dit Bayern speelt beter dan Barca van 2009. Moet je eens nagaan als Bayern Messi had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Met de panzer richting het stadion van Lyon?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Ik wil Blitzkrieg-Fussball zien!!!!!!!!
Ja of dat ze Ronaldo ook nog hadden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Dit Bayern speelt beter dan Barca van 2009. Moet je eens nagaan als Bayern Messi had.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
graag op anoniem
En welke club buiten Europa is nog beter? Al Sadd? Santos?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Messi zou alles verneuken in dit Bayern. Vieze egotripper.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef iPat het volgende:
Misschien wel de beste van heel de wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
Ajax Cape Town.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En welke club buiten Europa is nog beter? Al Sadd? Santos?
quote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef TLC het volgende:
Manchester City thuis geweldig, maar uit een regelrecht drama.
2-2
quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
City heeft een goed team en ze zijn sowieso niet kansloos
quote:
Zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:36 schreef Thas het volgende:
Denk niet dat Bayern hem wint. City thuis erg sterk. Maar goed, ik ben dan ook geen fan van Pep.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn veel beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is het niveau inderdaad al ontstegenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
Je ziet Milner denken.. wat moet ik hier eigenlijk nog..
Hij heeft de hele dag kazen gekeerd, dus dit is gewoon hobby.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
Je ziet Milner denken.. wat moet ik hier eigenlijk nog..
of de Vrijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Man City mist een killer achterin. Een type Van der Hoorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |