AS Romaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke club zat die trainer van Bayern eerst?
Omdat? Na een uur gelijkstaan tegen Galasataray is toch wel een schande. Zeker gezien hun eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat ze niet gelijk staan, spoiler dus.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROBBBEN JAAAAAAAAAA IK KOM KLAaaaaar
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Heeft Robben eigenlijk vrienden in de ploeg?
After-monkeyerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Uitslag Manchester City - FC Bayern München
Je hebt gestemd op: Winst Bayern
Je IP is: 10.19.401.945
dit is nepquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga je hacken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robben zijn beste vriend is Robbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Hij heeft een affaire met Kroos.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
vrienden heb je nergensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef iPat het volgende:
Robben! Op weg naar....op weg naar..............
......een bidon met water.
houdt hem scherpquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef Morendo het volgende:
Vriendschap is een illusie , vriendschap is een droom .quote:
Watte?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef NLGooner het volgende:
Wow hoe slecht is United dan wel niet
vraag littlerabbit maar naar zijn meningquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef NLGooner het volgende:
Wow hoe slecht is United dan wel niet
Wanneer hij Guardiola in zijn armen vloog dan had Snoeks het niet overleefd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef iPat het volgende:
Robben! Op weg naar....op weg naar..............
......een bidon met water.
Volgens mij was dat stiekem de bedoeling maar liep Guardiola snel weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer hij Guardiola in zijn armen vloog dan had Snoeks het niet overleefd.
Heracles Almelo is geen Juventus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Waarom haalde Juve Robben niet toen het even kon.Nu staan we ... tegen Gala
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Dankzij wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na dit weekend zal je nog zeker 2 wedstrijden bezoeken dit seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt je punt? Ik ga dit weekend naar Juve- Milaan. Minimaal 3 wedstrijden per jaar bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen de dichtstbijzijnde FC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |