Ik was het like-knopje aan het zoekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:13 schreef Luigi het volgende:
Volgende week afzwemmen!. Proefzwemmen ging super.
dat hoop jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef Luigi het volgende:
Ze was al vanaf 6 uur wakker en hyper, vanmiddag is een vriendinnetje komen spelen en die blijft eten... Ik ken een 7 jarige die erg goed gaat slapen vanavond.
Of juist niet. Te hyper wil ook wel eens omslaan in slapeloosheid. Maar super dat ze mag afzwemmen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef Luigi het volgende:
Ze was al vanaf 6 uur wakker en hyper, vanmiddag is een vriendinnetje komen spelen en die blijft eten... Ik ken een 7 jarige die erg goed gaat slapen vanavond.
psst lezen troelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Troel het volgende:
Hoe is het gegaan??? Foto's met diploma or it didn;t...
Huh, dan snap ik er niets meer van, want YPPY had het over vandaag afzwemmenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
psst lezen troel
volgende week afzwemmen
Het was PROEFzwemmenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Huh, dan snap ik er niets meer van, want YPPY had het over vandaag afzwemmenIk zal het wel verkeerd begrepen hebben dan
Ja, dus ik heb het verkeerd begrepen, want elders las ik wat andersquote:
Gehe, hier ook vaak, in robotstylequote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oudste die jongste voorleest voor t slapen![]()
![]()
aaaahw
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef pinquit het volgende:
Max z'n schoenen zijn meegenomen gisteren na t zwemmenDus die ging op z'n sokken naar huis
grrrr om pissig van te worden.....en dan zo sneaky weer terugzetten ook....bahquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef pinquit het volgende:
Huh, is Luigi dan toch Jarno?![]()
Max z'n schoenen zijn meegenomen gisteren na t zwemmenDus die ging op z'n sokken naar huis
Wat een fijne moeder. Maar wat rot voor Max, pinquit. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het pesten niet als zodanig herkent, maar er wel een rotgevoel van krijgt. Dat is mijn oudste wel eens gebeurd. Pas na veel praten waarom ze zich niet lekker voelde kwamen we steeds weer bij de rotopmerkingen van een bepaald meisje uit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef pinquit het volgende:
Z'n schoenen stonden er ineens weer!Niks gehoord van t zwembad, die wisten ook van niks, maar zaterdagochtend stonden ineens z'n schoenen weer op dezelfde plek.
Ik werd vanmorgen aangesproken door een moeder uit Max zn klas die me wilde laten weten dat Max geplaagd wordt in zn tafelgroepje (want haar zoon zit in datzelfde groepje en die gaf dat aan thuis, ook dat ie zelf meedeed)
Maar ik heb 'm nog nooit horen klagen ofzowel over andere dingen: Dat ie school wel zat is, dat z'n klas veel en veel te druk is, dat de nieuwe groep 3 vervelend is (en D is zo druk dat ie zelfs een pilletje moet om 12u om stil te worden mam!)
Ik ga maar es voorzichtig vragen vanmiddag danvind het zo naar, misschien valt het allemaal wel mee en ziet die moeder een groter probleem dan er eigenlijk is, maar misschien vertelt Max t wel gewoon niet ofzo
dat zou ik echt wel erg vinden eigenlijk
Nou ja, beter dat ze teruggezet worden dan niet toch? Zij kon toch ook niet weten van wie ze waren? OK, het was misschien wel aardig geweest als ze er een briefje met excuses bij gedaan had. Maar als ze doelbewust waren meegenomen, zou ze ze nu niet teruggeven neem ik aan. Dus raar foutje, maar gelukkig weer hersteld. Hoera voor de teruggekeerde schoenen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
grrrr om pissig van te worden.....en dan zo sneaky weer terugzetten ook....bah
Zo is meikes jas vorig jaar gejat in het zwembad. Wat een verstand zeg
Leuk toch ! Hier is het badminton geworden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij is aan het tafeltennissen geslagenLekker muf
Maargoed, een hele hoop sporten vallen af voor zijn krakkemikkige lijf en dit leek hem erg leuk en er zitten meer jongens van zijn leeftijd op die niet zulke haantjes zijn. Zo lijkt het tnt althans
ik vind tafeltennis verre van oubollig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef trui het volgende:
verwar jij muf misschien met nuf(fig)?
ik dacht tenminste dat TF er meer iets mee bedoelde als 'wat oubollig' oid, 'niet hip'.
Laat Christan het maar niet lezenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij is aan het tafeltennissen geslagenLekker muf
Maargoed, een hele hoop sporten vallen af voor zijn krakkemikkige lijf en dit leek hem erg leuk en er zitten meer jongens van zijn leeftijd op die niet zulke haantjes zijn. Zo lijkt het tnt althans
als ik het had geweten zouden ze dit weekend idd niet naar schoonpa gegaan zijn. die ligt inmiddels in het ziekenhuis aan de zuurstof met een longontsteking, wat zomaar wel eens gerelateerd kan zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Meimeltje het volgende:
Hier op het kdv hangt een briefje op de deur dat er krentenbaard heerst.
De oudste had een paar weken geleden gordelroos. Dat heb ik alleen bij de juf gemeld. Ik heb hem natuurlijk wel gewezen op het wassen van handen, niet aan de plek zitten e.d.
Als je had geweten dat er iemand in de klas krentenbaard zou hebben en jouw kinderen hebben het niet zou je daar dan dingen voor laten?
blijkt dat die zn dochtertje toen gewoon thuis gehouden heeft! dus mijn verontwaardiging die kant op was volkomen onterecht (ik heb ff beide juffen gebeld, hoera voor het dorp). de reactie van de juf van de psz vond ik minder: "oh, tuurlijk mag ravi wel naar school, het heerste toch al"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef DJMO het volgende:
Simmu: is het misschien mogelijk dat die vader zich niet bewust was van de besmettelijkheid ?? en daarnaast: hij zal ook niet geweten hebben dat uitgerekend dit virus wellicht dodelijk kan zijn voor jouw schoonvader. .
aan de andere kant: je kunt er donder op zeggen dat kinderen iets bij zich dragen, als ze op school / psz zitten. zeker in deze tijd waarin de verwarmingen weer aanstaan en mensen vaker binnen zitten. wij zijn in de tijd dat m'n schoonzus absoluut geen risico mocht lopen gewoon niet met de kinderen bij hen geweest, of we hebben alleen buiten afgesproken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:28 schreef simmu het volgende:
ik denk niet dat hij het gemeld had trui. eens ik met hem uitgepraat was, stond de juf opeens er ook bij en die sprak hem aan. toen ben ik maar even weggelopen om ze wat privacy te geven. dingen als hoofdluis en vorig jaar de kinkhoest gaan allemaal per email via de nieuwsbrief.
we konden er niks aan doen, maar ik voel me echt heel rot nu mbt schoonpa. heb e.e.a. opgezocht, maar het is echt zeer wel mogelijk dat de kinderen hem besmet hebben. nou ja; zodadelijk eerst eens naar de huisarts, heb direct een afspraak kunnen maken gelukkig.
die school van jullie klinkt echt heel naar books, is het erg veel gedoe om ze een dorp verderop te laten gaan?
is het niet net als met waterpokken dat het al overgedragen is / kan zijn, voordat de uiterlijke sumptomen zichtbaar zijn?? dat de psz-juf daarom zo laconiek reageerde?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef simmu het volgende:
[..]
blijkt dat die zn dochtertje toen gewoon thuis gehouden heeft! dus mijn verontwaardiging die kant op was volkomen onterecht (ik heb ff beide juffen gebeld, hoera voor het dorp). de reactie van de juf van de psz vond ik minder: "oh, tuurlijk mag ravi wel naar school, het heerste toch al"
tsja. daar kan ik simpel over zijn: heb ik allemaal niks over te zeggen. ik sta voor de kinderen ook aardig wat angst uit als ze daar zijn, zo met die rondslingerende morfinetabletten en pleisters enzo. ik ben het er dus niet mee eens, voor de duidelijkheid. maar ik sta machteloos.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef trui het volgende:
[..]
aan de andere kant: je kunt er donder op zeggen dat kinderen iets bij zich dragen, als ze op school / psz zitten. zeker in deze tijd waarin de verwarmingen weer aanstaan en mensen vaker binnen zitten. wij zijn in de tijd dat m'n schoonzus absoluut geen risico mocht lopen gewoon niet met de kinderen bij hen geweest, of we hebben alleen buiten afgesproken.
hoezo sta je machteloosquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. daar kan ik simpel over zijn: heb ik allemaal niks over te zeggen. ik sta voor de kinderen ook aardig wat angst uit als ze daar zijn, zo met die rondslingerende morfinetabletten en pleisters enzo. ik ben het er dus niet mee eens, voor de duidelijkheid. maar ik sta machteloos.
kan je geen klacht indienen bij de verzorging? medicijnen horen niet rond te slingeren. ik neem tenminste aan dat er wijkverpleging is enzo? die moeten gevaarlijke situaties meldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. daar kan ik simpel over zijn: heb ik allemaal niks over te zeggen. ik sta voor de kinderen ook aardig wat angst uit als ze daar zijn, zo met die rondslingerende morfinetabletten en pleisters enzo. ik ben het er dus niet mee eens, voor de duidelijkheid. maar ik sta machteloos.
dit is gewoon ff hardstikke kut en als ik het wist dat de halve psz ermee rondliep, dan had ik vooraf overlegd met schoonpa en huisarts. simpel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:33 schreef trui het volgende:
waar sta je machteloos in? ik begrijp het niet helemaal. of ze daar op bezoek gaan? dan is 't toch ook niet jouw verantwoordelijkheid als ze iets onder de leden hebben?
Onderschat niet wat switchen kan doen voor een kind, zelfs als het zich totaal niet thuis voelt op de huidige school.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Books1 het volgende:
switchen is op zich niet een grote ommezwaai
Ik las het van trui de manier van vervoer naar school en het regelen met naschoolse opvang etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Onderschat niet wat switchen kan doen voor een kind, zelfs als het zich totaal niet thuis voelt op de huidige school.
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd met je kleuter
Mijn kanjer is vandaag 13 geworden!
wanneer heb je het gevierd? en vielen de regenboogcupcakes in de smaak?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Jij ook Troel!
Mijn grote dame is gisteren 8 geworden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |