Sorry voor de saaie TT. Wist niks betersquote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Die is gewoon prima ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:20 schreef The_Substitute het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry voor de saaie TT. Wist niks beters
M'n tt is gewoon prima.
Slaap lekker lief sandjequote:
Das vervelend. Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nee ik kan niet slapen, gisteren lag ik ook al wakker tot 3 uur
Zonde jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Welke?quote:
Kun je nu nog goed slapen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Ja hoor, geen problemen mee...quote:
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Man City - Bayern
Bayern zeikt ze af in eigen huis, prachtig.
Ieder zn meug he Sandsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
QFTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vindenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef ArtistA het volgende:
Ben trouwens lady en de vagebond aan het kijken op Netflix
Die scene in het steegje bij de Italiaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vinden
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Geweldige scenequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die scene in het steegje bij de Italiaan
O wat is die man niet om aan te kijken zeg... maar ja daar kan hij zelf ook niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Vluchtgedrag, klinkt gezondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Waaghals het volgende:
Nou dan zal je volgende keer wel niet zo'n mietje zijn en ook naar buiten komen als er wat te doen is.
Is dat een vraag?quote:
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niet haten op Sandsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
quote:
Sands heeft geen argument, als je alles stript van zijn essentie stelt niks wat voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef drakin het volgende:
Sands argument zit meer waarheid in dan die van Waaghals, voetbal zit dan ook veel minder diversiteit in.
Nee, ik kijk voetbal...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben Geer en Goor aan 't kijken. Kijk je mee?
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik kijk voetbal...
[..]
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...
Wat ik erg jammer vind. Maar ik vind het ook jammer dat er geen vervolg op John Carter komt...quote:
Om dezelfde reden, te weinig munney verdiende ze ermee=geen sequel (meestal)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik erg jammer vind. Maar ik vind het ook jammer dat er geen vervolg op John Carter komt...
Maar volgens mij is the lone ranger ook geen groot succes, maar daar komt dan weer wel een vervolg opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Om dezelfde reden, te weinig munney verdiende ze ermee=geen sequel (meestal)
Johnny Deppquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar volgens mij is the lone ranger ook geen groot succes, maar daar komt dan weer wel een vervolg op
Ik vond het ook geen slechte film en was benieuwd of er een vervolg zou komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik kijk voetbal...
[..]
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...
Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op Johnny Depp. Mag ik dat zeggen?quote:
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op Johnny Depp. Mag ik dat zeggen?
Klopt, maar dat zou dan weer een boekverfilming zijn dat ook gelijk een vervolg is... Dat hebben ze bij bijvoorbeeld the lion the witch and wardrobe goed gedaan vind ik tenminstequote:
Oh wist niet dat dat daar aan lag, heb de film niet eens gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.
Ik wil em wel zien. Vond het alleen niet nodig hem in de bios te zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat daar aan lag, heb de film niet eens gezien
Die 30~ miljoen is al slecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens de website in het openingsweekend 29,9 miljoen. En totaal 89 miljoen in de VS dan.
Ach ja, Disney kan het wel hebbenquote:
Ik ben dat al sinds Blow.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het wel wil zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie nou net dat de 1080p versie van the lone ranger online staat
O dat weet ik wel zeker dat ik em wil zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het wel wil zien
Ik vind Johnny Depp irritantquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O dat weet ik wel zeker dat ik em wil zienHij staat dan ook al aan
Ben jij stiekem Mart Smeets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zegt dat toch altijd aan het begin van de zinquote:
Nee, niet dat ik weet. Heb je het centrum weer onveilig gemaakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico, heb jij afgelopen zaterdag wat meegekregen van een opstopping in Arnhem?
Ik niet, ik zou niet durven. De stoet waarin ik reed wel...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Heb je het centrum weer onveilig gemaakt?
Heerlijke tv toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschrikkelijke man is het toch af en toe. Die discussie met Eva Jinek... zucht
Ik irriteer me dan zo erh aan die man...quote:
Johnny Depp?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik irriteer me dan zo erh aan die man...
Ik ken hem niet, leuk London van bovenaf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef sasquatsch het volgende:
Ga eens de film raden. Ik blijf maar plaatjes posten.
Ken ik niet, en ik moet daar geloof ik ook blij mee zijnquote:
Hij komt over als een eigenwijze oude man die denkt dat hij de tv-wereld in Nederland groot heeft gemaakt. Zonder hem was het niks geworden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik niet, en ik moet daar geloof ik ook blij mee zijn
Welke tv wereld? De SBS en RTL wereld of die van de publieke omroepenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij komt over als een eigenwijze oude man die denkt dat hij de tv-wereld in Nederland groot heeft gemaakt. Zonder hem was het niks geworden...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Die malle, oubollige Drakin, die zo enorm de patat aan de broek kreeg.
http://www.smeetsmakelijk.nl/
quote:Ik ga nog een naam noemen. Robby. Alias de kont, zegt die naam u nog wat?
De publieke omroep. Hij is groot geworden als sportverslaggever.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke tv wereld? De SBS en RTL wereld of die van de publieke omroepen
Uitspraken van Mart Smeets.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
Een uitsprakenpagina? Wat moet ik daar mee?
ehm okquote:
quote:Ja, u denkt nu: daar begrijpen wij helemaal niks van. Wij, als leken. Dat klopt, wij begrijpen dat niet. Zij wel.
Hoe kan die man ooit aan de vrouw zijn gekomen? En niet zo'n beetje ook: "I got my share"...quote:
Is dat nu ook weer een uitspraak van hem of vraag je je nu af of Mart Smets ooit aan de vrouw is gekomen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe kan die man ooit aan de vrouw zijn gekomen? En niet zo'n beetje ook: "I got my share"...
Geef ons wat inzage in de vrouw.
Dat wenst de man al duizenden jaren en dat gaat nu ook niet gebeuren met een paar posts op FOK!.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat nu ook weer een uitspraak van hem of vraag je je nu af of Mart Smets ooit aan de vrouw is gekomen?
Fijn om te weten dat ik geen vreselijkbpersoon benquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
De meest vreselijke mannen vinden een vrouw. Dat geld en fame daarbij een rol spelen is natuurlijk geen verrassing.
Hij heft toch ook met die schaatster wat gehad?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het baardje hem goed deed
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heft toch ook met die schaatster wat gehad?
Je spelling is weer om te janken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heft toch ook met die schaatster wat gehad?
De zangeres van BZN heet toch zo?quote:
En om zo'n opmerking gaan vrouwen medelijden nog met Dyon krijgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je spelling is weer om te janken.
Als ik vrouw was, zou ik alleen daar om al niet met je naar bed gaan. Wat een afknapper.
quote:
Vrouwen die zulke fouten maken mogen van mij, als ik dat zo mag zeggen, inderdaad de foef in de broek houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, zou ik alleen daar om al niet met je naar bed gaan. Wat een afknapper.
Vond het net zo'n klank hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..], dat was Annie Schilder en later Carola Smit.
Jij laat je prooi een spellingtest doen voordat ze uit de kleren mag gaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet veel!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Vond het net zo'n klank hebben.
Maar wat weet jij dat goed
Prooi? Wat een naar woord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij laat je prooi een spellingtest doen voordat ze uit de kleren mag gaan?
Verovering dan.quote:
We gaan toch niet katten hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef Waaghals het volgende:
nou wie weet, misschien ga je ooit ervaren hoe dat voelt
What comes around goes aroundquote:
Welke bitch? Robby?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, je moet die bitch gewoon laten weten wie de baas is. Stewie is je beste leermeester:
Maar ik drink nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zijn alle films als je dronken bent.
Over 5 minuten klaar. Ben benieuwd...quote:
In tegenstelling tot het begin van de film was het sfeerloos, had het langdradige actiescenes met om de 5 minuten een aardige stunt, maar die verder niets toevoegden aan het geheel, een domme plot 'twist' en zo'n uitgesmeerd einde waarbij je scene na scene denkt "oh, dit is de laatste" waarna er toch weer een paar minuten aan nutteloze dialogen voorbij komen.quote:
O net zo iets als bij de eerste LotRquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het begin van de film was het sfeerloos, had het langdradige actiescenes met om de 5 minuten een aardige stunt, maar die verder niets toevoegden aan het geheel, een domme plot 'twist' en zo'n uitgesmeerd einde waarbij je scene na scene denkt "oh, dit is de laatste" waarna er toch weer een paar minuten aan nutteloze dialogen voorbij komen.
Vooral The Hobbit: An Unexpected Journey. Al was het daar nog even iets erger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O net zo iets als bij de eerste LotR
Nee dat was juist bij de laatste.. Daar kwam maar geen einde aanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O net zo iets als bij de eerste LotR
Oh die laatste actiescenes op de treinen paste juist heel goed bij The Lone Ranger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het begin van de film was het sfeerloos, had het langdradige actiescenes met om de 5 minuten een aardige stunt, maar die verder niets toevoegden aan het geheel, een domme plot 'twist' en zo'n uitgesmeerd einde waarbij je scene na scene denkt "oh, dit is de laatste" waarna er toch weer een paar minuten aan nutteloze dialogen voorbij komen.
3D zou bij die film toch juist wat toevoegen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Vanavond ga ik Rush zien in de bioscoop, hopelijk wordt dat wat.
Zou ook naar Gravity willen, maar die wordt hier enkel in 3D vertoond.
Er zijn maar weinig films met een perfect eindequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat was juist bij de laatste.. Daar kwam maar geen einde aan
Bij die eerste zat ik ook tien keer o nou is die afgelopen en op een moment dat ik het niet meer verwachtte stopte de film...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat was juist bij de laatste.. Daar kwam maar geen einde aan
Deel 1 & 2 hebben dan ook geen echt einde, de trilogie is 1 lange film die dus is opgedeeld in 3 delen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij die eerste zat ik ook tien keer o nou is die afgelopen en op een moment dat ik het niet meer verwachtte stopte de film...
Het was even wat teveel. Het waren ook van die typische scenes waarin het de kijker niets kan schelen wie wat overkomt. Welk personage het loodje legt (of niet)... het was enkel een achtbaan van actie en geweld.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
Oh die laatste actiescenes op de treinen paste juist heel goed bij The Lone Ranger.
Ik krijg er toch weer hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
3D zou bij die film toch juist wat toevoegen?
Welke films heb jij in 3D gezien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik krijg er toch weer hoofdpijn van.
Hm dat vind ik eigenlijk niet, vind het einde van de films die ik kijk meestal wel bevredigend. Maar een langdradig einde, of zo'n einde waarin ze werkelijk elk aspect van het leven van ieder personage willen afronden vind ik altijd zonde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig films met een perfect einde
De vierde Pirates of the Caribbean, Alice in Wonderland (die met Johnny Depp), Avatar... en dan moet ik even goed nadenken. Ik geloof nog twee andere.quote:
Daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm dat vind ik eigenlijk niet, vind het einde van de films die ik kijk meestal wel bevredigend. Maar een langdradig einde, of zo'n einde waarin ze werkelijk elk aspect van het leven van ieder personage willen afronden vind ik altijd zonde.
Bevredigend einde is wat anders dan perfectquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm dat vind ik eigenlijk niet, vind het einde van de films die ik kijk meestal wel bevredigend. Maar een langdradig einde, of zo'n einde waarin ze werkelijk elk aspect van het leven van ieder personage willen afronden vind ik altijd zonde.
Oh als je zelfs bij Avatar hoofdpijn hebt gekregen dan gaat het indd niet lukken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De vierde Pirates of the Caribbean, Alice in Wonderland (die met Johnny Depp), Avatar... en dan moet ik even goed nadenken. Ik geloof nog twee andere.
Met duidelijke verwijzing naar Le Ballon Rougequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Het openingsshot van the lone ranger is wel erg mooi
had het al aangepastquote:
Wat voor examens?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef drakin het volgende:
Ik zou maandag naar de lone ranger, maar ben ipv naar de film toch maar gaan leren voor het examen.
Die met die ballon heb ik een paar weken terug ook nog gezien
Waar ik inmiddels mijn diploma voor binnen heb.quote:
Gefeliciteerd denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar ik inmiddels mijn diploma voor binnen heb.
Officieel volgens mij bijen houder, maar ik heb nog niet eens bijen dus dat houden moet nog beginnenquote:
Uurtje fietsenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg gister ook nog een aanbieding om bijen bij een biologische boer te plaatsen.
Hij heet 25 ha land dus daar kan ik wel wat kwijt.
Nadeel is alleen dat het 35 km weg is en ik alleen een fiets heb.
Doe jij toch altijd?quote:
Waarom zo vroeg op op een zaterdag?...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:54 schreef wyccie het volgende:
Niet in slaap gevallen en ik was om 8 uur op.
Raar, waarom heb ik nou mijn wekker zo vroeg gezet.
Waarbij?quote:
Dat vroeg ik ook al.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zo vroeg op op een zaterdag?...
Maar daar hoor je zelf toch het antwoord op te weten... Wij hebben de wekker niet gezet voor je. Heb je dan nog wat gedaan met je dag nou je zo vroeg op was?quote:
met bijenkasten en sowieso die fiets van mij lukt dat niet in 2 uur en ik moet ook weer terugquote:
Vraag of donny je brengt met zijn limousine.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
met bijenkasten en sowieso die fiets van mij lukt dat niet in 2 uur en ik moet ook weer terug
Zeker, ik heb zitten schijten. Kilo afgevallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar daar hoor je zelf toch het antwoord op te weten... Wij hebben de wekker niet gezet voor je. Heb je dan nog wat gedaan met je dag nou je zo vroeg op was?
Valt wel mee toch? Een beetje sociaal onhandig, that's all.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ben je toch een raar iemand robby
Het is maar hoe je het beestje noemt hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een beetje sociaal onhandig, that's all.
Ach jij bent vast niet de enige.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij? Juist niet, dacht ik toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:43 schreef Robby87 het volgende:
Oh, als er 1 iemand is die dat ruiterlijk toegeeft ben ik het wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef wyccie het volgende:
Haha, toch een grote bek, maar een klein hartje. Wat aandoenlijk.
Jij bent toch al eens op een meet geweest?
Je bent zo'n sociaal beestjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, als er 1 iemand is die dat ruiterlijk toegeeft ben ik het wel.
3x ja, en jij?
Ik kijk tegenwoordig alleen maar docu's. Heb je een leuke fictiefilm voor me, die ik gezien moet hebben? Beetje recent zou leuk zijn.quote:
Batman: The Dark Knight Returns Part 1 &2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig alleen maar docu's. Heb je een leuke fictiefilm voor me, die ik gezien moet hebben? Beetje recent zou leuk zijn.
Is dat een film?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Batman: The Dark Knight Returns Part 1 &2
Verder kan ik niks bedenken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik om fictie vroeg, heb even niks met animatie.
Ok dan is het goed, maar geen gekke dingen gaan doen he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Laat maar, ik zit al aan het bier. Alles is goed.
Zoals?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, maar geen gekke dingen gaan doen he.
Oh, ik dacht dat je het over hele enge dingen had, zoals onder de mensen komen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar zullen we het maar niet over hebben.
Daar spreken we niet eens over dat weet je tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over hele enge dingen had, zoals onder de mensen komen.
Als er iemand sociaal onhandig is, ben jij het wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Sands het volgende:
Ok dan is het goed, maar geen gekke dingen gaan doen he.
Hoezo bizar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als er iemand sociaal onhandig is, ben jij het wel.
Bizar hoe jij soms denkt.
Kun je daar ook vrouwen lenen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Had ik hier Peerby.com al eens aangeprezen?
Als je eens dingen wilt lenen van buren is dit ideaal.
Ik geniet nu van chocola die ik als bedankje heb gekregen van iemand aan wie ik mijn autotheorieboeken heb uitgeleend.
Je verzint het niet hè.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Je zou het eens kunnen proberen.
Maar tot nu toe heb ik vooral oproepen voor ladders, soldeerbouten, slaapzakken etc. gehad.
Zelf eens een flitser kunnen lenen, dat was wel heel fijn.
Bones brigade: an autobiography al gezien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig alleen maar docu's. Heb je een leuke fictiefilm voor me, die ik gezien moet hebben? Beetje recent zou leuk zijn.
Die was tof ja. Being Elmo ook trouwens, kan ik aanraden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bones brigade: an autobiography al gezien?
Neinquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bones brigade: an autobiography al gezien?
Ik krijg alleen maar mailtjes of ik al die dingen heb.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Je zou het eens kunnen proberen.
Maar tot nu toe heb ik vooral oproepen voor ladders, soldeerbouten, slaapzakken etc. gehad.
Zelf eens een flitser kunnen lenen, dat was wel heel fijn.
Ja, dat is het concept van de site. Buren willen iets lenen en er wordt actief rondgevraagd of jij het hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:25 schreef drakin het volgende:
Ik krijg alleen maar mailtjes of ik al die dingen heb.
En werkt dat concept wel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is het concept van de site. Buren willen iets lenen en er wordt actief rondgevraagd of jij het hebt.
Andersom kun je zelf een oproep plaatsen en dan wordt er in een straal van een of twee km mails verstuurd, waarop anderen kunnen aangeven of ze het hebben of niet.
Maar het gaat om het lenen van.spullen, toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef Sands het volgende:
[..]
En werkt dat concept wel?De meeste mensen willen alles gratis en zonder tegenprestatie natuurlijk.
Oh dat gaat helemaal niet werken, je spullen weggeven aan een vreemde en maar hopen dat het in dezelfde staat terug komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het gaat om het lenen van.spullen, toch?
Ik ga ook eens op die site kijken, ben nog op zoek naar een fietspomp.
Ah, dat wil ik zien ja! Staat die ook op Netflix? Nog steeds erg blij mee trouwensquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die was tof ja. Being Elmo ook trouwens, kan ik aanraden.
Een fietspomp? In Maastricht kun je het beste je banden oppompen bij het station. Ik heb dus wel een fietspomp voor jequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem in brussel nodigquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een fietspomp? In Maastricht kun je het beste je banden oppompen bij het station. Ik heb dus wel een fietspomp voor je
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
En hoe voel jij je bij die prestatie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Sportief...
Ik heb vanavond bij het wok restaurant genoeg gegeten om een klein kind in afrika een week van te kunnen voeden
Ik heb vandaag 14 kilometer gewandeld. Vond ik meer dan zatquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hardgelopen. Wat jammer is, is dat ik blijkbaar maar 13 km heb gelopen, terwijl ik dacht een route van 15 te hebben gedaan. Daarbij dus ook veel slomer gerend dan ik dacht. Heb nog wel een stuk flink doorgerend omdat het wat onguur was.
Volgende week maar gewoon in de ochtend rennen.
En hoe lang deed je erover? 13 km is een heel eindquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hardgelopen. Wat jammer is, is dat ik blijkbaar maar 13 km heb gelopen, terwijl ik dacht een route van 15 te hebben gedaan. Daarbij dus ook veel slomer gerend dan ik dacht. Heb nog wel een stuk flink doorgerend omdat het wat onguur was.
Volgende week maar gewoon in de ochtend rennen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Iets meer dan anderhalf uur.
Maar het ging wel heel lekker. Op nieuwe schoenen gelopen en het leek alsof ik niks hoefde te doen.
New Balance.
Ik zelf loop op Nikes, maar een kennis die professioneel hardloopt (afgelopen weekend derde in een 10 km loop), loopt op Brooks. Ze heeft onder andere de T7 en de Mach 15.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Iets meer dan anderhalf uur.
Maar het ging wel heel lekker. Op nieuwe schoenen gelopen en het leek alsof ik niks hoefde te doen.
New Balance.
Dan ga je sneller lopen zodat je ze snel weer uit kan trekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ik niet snap... waarom zijn hardloopschoenen altijd zo verschrikkelijk oerlelijk...
quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan ga je sneller lopen zodat je ze snel weer uit kan trekken
Omdat ze functioneel zijn in de eerste plaats.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ik niet snap... waarom zijn hardloopschoenen altijd zo verschrikkelijk oerlelijk...
maar functioneel moet toch ook mooi kunnen zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Omdat ze functioneel zijn in de eerste plaats.
Uitstekendquote:
Er komt naar 't schijnt een TV-serie van de film Limitless, dat zal jij wel kunnen waarderen.quote:
Link, bron?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er komt naar 't schijnt een TV-serie van de film Limitless, dat zal jij wel kunnen waarderen.
All is wellquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
Gisteren leuk dagje met mijn kinderen gehad, en vandaag een heerlijk ritje op en neer naar Brussel gereden![]()
En jij lieve Sands?
Ze gaan (hoop ik!) iets leuks doen met een briljant concept wat zich prima leent voor een tv-serie. Ik hoop gemaakt door showtime of HBOquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://screenrant.com/limitless-movie-tv-show-bradley-cooper/
nrtje 33quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef drakin het volgende:
hmm welke van de 41 films in het te zien mapje zal ik nu bekijken?
That's it? Niks beleefd?quote:
Niet eens een leuke film gezien?quote:
Wat een ontzettend kut-leven heb je dan...quote:
Bedanktquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kut-leven heb je dan...
The Divide word het dusquote:
48 jaartjes nu dus, gefeliciteerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd en ben naar de kermis geweest.
Eentje minder. 47quote:
Wie waren dan die rappers?quote:
Rapper/ontwerper: Will I AMquote:
Jamie Foxx rapper? Dan ken ik dus niets van hem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rapper/ontwerper: Will I AM
Rapper/acteur: Jamie Foxx
Comedian: Tracy Morgan
Ik dacht dat je ooit hier zei al 47 te zijn, maar ja dan ben ik gewoon een jaar te vroeg hequote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jamie Foxx rapper? Dan ken ik dus niets van hem.
quote:
Allebei bedankt!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heeft 4 albums uitgebrachtO ja en nog gefeliciteerd...
Ik word vast in een dwangbuis afgevoerd als ik zo ga hardlopen.quote:
Bij de laatste twee had ik het idee dat hij me had laten winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik nu eindelijk van je winnen met "de slimste mens" DF?
Ik laat je ook altijd winnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ik vind de schoenen allemaal juist wel mooi.
Vooral die nieuwere met felle kleuren vind ik leuk. Zelf heb ik redelijk saaie.
[..]
Bij de laatste twee had ik het idee dat hij me had laten winnen.
Thanks!quote:
Toch nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
Bij de laatste twee had ik het idee dat hij me had laten winnen.
Jij hebt toch wel eens van me gewonnen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik nu eindelijk van je winnen met "de slimste mens" DF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |