Jack Black is toch blank? En Eddie Idzard toch ook?quote:
Hij heeft een aparte haarcreatie. En daar past een plastik helm op... Die precies de zelfde vorm heeft als zijn haarcreatie...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef drakin het volgende:
Ik ken Glee wel tenminste paar afleveringen gezien, maar een rapper met een helm?
Ja maar die doen ook wel eens stemmen en ik kom gewoon verder toch nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jack Black is toch blank? En Eddie Idzard toch ook?
nee ook niet....quote:
Nee, 1 van die andere 2quote:
Er zijn er 3... en jullie noemen eerst de verkeerde 2 op...quote:
Never try to pull a Sands!quote:
Iedereen probeert die flop te vergeten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn er 3... en jullie noemen eerst de verkeerde 2 op...
Ik heb Rio ook nooit gezien he?quote:
Welke flop?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen probeert die flop te vergeten.
Het was geen flop... Het was juist een zeer bekende film uit 2013...quote:
En heeft die film ook een titel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was geen flop... Het was juist een zeer bekende film uit 2013...
Kom op... in welke films komen catwoman's voorquote:
Maar het gaat niet om de film maar om de actrice die catwoman speelt..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef sasquatsch het volgende:
Zal dan wel de Dark Knight Rises zijn als het gaat over Catwoman. Kan me geen andere film voorstellen.
Halle Berryquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de film maar om de actrice die catwoman speelt..
Die is al genoemd...quote:
God save the queen... of mij in dit geval! +1quote:
Even gechecked voor je, maar helaas. Denk ook dat hij de blonde dame bedoeld, maar weet het niet zeker, ik kijk nooit naar House, ik luister er alleen naar.quote:
Cameron bedoel je? Ken haar echte naam niet. Jennifer ... geloof ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Even gechecked voor je, maar helaas. Denk ook dat hij de blonde dame bedoeld, maar weet het niet zeker, ik kijk nooit naar House, ik luister er alleen naar.
5/4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |