Sorry voor de saaie TT. Wist niks betersquote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Die is gewoon prima ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:20 schreef The_Substitute het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry voor de saaie TT. Wist niks beters
M'n tt is gewoon prima.
Slaap lekker lief sandjequote:
Das vervelend. Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nee ik kan niet slapen, gisteren lag ik ook al wakker tot 3 uur
Zonde jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Welke?quote:
Kun je nu nog goed slapen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Ja hoor, geen problemen mee...quote:
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Man City - Bayern
Bayern zeikt ze af in eigen huis, prachtig.
Ieder zn meug he Sandsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
QFTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vindenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef ArtistA het volgende:
Ben trouwens lady en de vagebond aan het kijken op Netflix
Die scene in het steegje bij de Italiaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vinden
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Geweldige scenequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die scene in het steegje bij de Italiaan
O wat is die man niet om aan te kijken zeg... maar ja daar kan hij zelf ook niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Vluchtgedrag, klinkt gezondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Waaghals het volgende:
Nou dan zal je volgende keer wel niet zo'n mietje zijn en ook naar buiten komen als er wat te doen is.
Is dat een vraag?quote:
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niet haten op Sandsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
quote:
Sands heeft geen argument, als je alles stript van zijn essentie stelt niks wat voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef drakin het volgende:
Sands argument zit meer waarheid in dan die van Waaghals, voetbal zit dan ook veel minder diversiteit in.
Nee, ik kijk voetbal...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben Geer en Goor aan 't kijken. Kijk je mee?
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik kijk voetbal...
[..]
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...
Wat ik erg jammer vind. Maar ik vind het ook jammer dat er geen vervolg op John Carter komt...quote:
Om dezelfde reden, te weinig munney verdiende ze ermee=geen sequel (meestal)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik erg jammer vind. Maar ik vind het ook jammer dat er geen vervolg op John Carter komt...
Maar volgens mij is the lone ranger ook geen groot succes, maar daar komt dan weer wel een vervolg opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Om dezelfde reden, te weinig munney verdiende ze ermee=geen sequel (meestal)
Johnny Deppquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar volgens mij is the lone ranger ook geen groot succes, maar daar komt dan weer wel een vervolg op
Ik vond het ook geen slechte film en was benieuwd of er een vervolg zou komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik kijk voetbal...
[..]
Dat is helemaal geen slechte film! Ik ben benieuwd of er ooit nog vervolgen op gaan komen...
Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op Johnny Depp. Mag ik dat zeggen?quote:
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op Johnny Depp. Mag ik dat zeggen?
Klopt, maar dat zou dan weer een boekverfilming zijn dat ook gelijk een vervolg is... Dat hebben ze bij bijvoorbeeld the lion the witch and wardrobe goed gedaan vind ik tenminstequote:
Oh wist niet dat dat daar aan lag, heb de film niet eens gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.
Ik wil em wel zien. Vond het alleen niet nodig hem in de bios te zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die film geflopt is, jij bent niet de enige.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat daar aan lag, heb de film niet eens gezien
Die 30~ miljoen is al slecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens de website in het openingsweekend 29,9 miljoen. En totaal 89 miljoen in de VS dan.
Ach ja, Disney kan het wel hebbenquote:
Ik ben dat al sinds Blow.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het wel wil zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie nou net dat de 1080p versie van the lone ranger online staat
O dat weet ik wel zeker dat ik em wil zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het wel wil zien
Ik vind Johnny Depp irritantquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O dat weet ik wel zeker dat ik em wil zienHij staat dan ook al aan
Ben jij stiekem Mart Smeets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zegt dat toch altijd aan het begin van de zinquote:
Nee, niet dat ik weet. Heb je het centrum weer onveilig gemaakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico, heb jij afgelopen zaterdag wat meegekregen van een opstopping in Arnhem?
Ik niet, ik zou niet durven. De stoet waarin ik reed wel...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Heb je het centrum weer onveilig gemaakt?
Heerlijke tv toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschrikkelijke man is het toch af en toe. Die discussie met Eva Jinek... zucht
Ik irriteer me dan zo erh aan die man...quote:
Johnny Depp?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik irriteer me dan zo erh aan die man...
Ik ken hem niet, leuk London van bovenaf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef sasquatsch het volgende:
Ga eens de film raden. Ik blijf maar plaatjes posten.
Ken ik niet, en ik moet daar geloof ik ook blij mee zijnquote:
Hij komt over als een eigenwijze oude man die denkt dat hij de tv-wereld in Nederland groot heeft gemaakt. Zonder hem was het niks geworden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik niet, en ik moet daar geloof ik ook blij mee zijn
Welke tv wereld? De SBS en RTL wereld of die van de publieke omroepenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij komt over als een eigenwijze oude man die denkt dat hij de tv-wereld in Nederland groot heeft gemaakt. Zonder hem was het niks geworden...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Die malle, oubollige Drakin, die zo enorm de patat aan de broek kreeg.
http://www.smeetsmakelijk.nl/
quote:Ik ga nog een naam noemen. Robby. Alias de kont, zegt die naam u nog wat?
De publieke omroep. Hij is groot geworden als sportverslaggever.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke tv wereld? De SBS en RTL wereld of die van de publieke omroepen
Uitspraken van Mart Smeets.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
Een uitsprakenpagina? Wat moet ik daar mee?
ehm okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |