Sorry voor de saaie TT. Wist niks betersquote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Die is gewoon prima ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:20 schreef The_Substitute het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry voor de saaie TT. Wist niks beters
M'n tt is gewoon prima.
Slaap lekker lief sandjequote:
Das vervelend. Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nee ik kan niet slapen, gisteren lag ik ook al wakker tot 3 uur
Zonde jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Welke?quote:
Kun je nu nog goed slapen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...ik lees net dat Tom Clancy dood is...
Ja hoor, geen problemen mee...quote:
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Man City - Bayern
Bayern zeikt ze af in eigen huis, prachtig.
Ieder zn meug he Sandsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
QFTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voetbal is sowieso saai, beetje kijken hoe andere mensen voor veel geld achter een bal aanrennen.
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vindenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef ArtistA het volgende:
Ben trouwens lady en de vagebond aan het kijken op Netflix
Die scene in het steegje bij de Italiaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen het saai moet vinden
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Geweldige scenequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die scene in het steegje bij de Italiaan
O wat is die man niet om aan te kijken zeg... maar ja daar kan hij zelf ook niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik keek speciaal voor Ribery, die heeft zo'n lekker bekkie.
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Vluchtgedrag, klinkt gezondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Films nemen je mee naar een andere wereld.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tja film is ook maar kijken hoe andere mensen een verhaaltje naspelen voor veel geld
Okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Waaghals het volgende:
Nou dan zal je volgende keer wel niet zo'n mietje zijn en ook naar buiten komen als er wat te doen is.
Is dat een vraag?quote:
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo kunnen we natuurlijk alles reduceren tot niets.
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niet haten op Sandsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit. Dat je voetbal niet leuk vindt snap ik (vind er ook weinig aan), maar dat argument van Sands slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
quote:
Sands heeft geen argument, als je alles stript van zijn essentie stelt niks wat voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef drakin het volgende:
Sands argument zit meer waarheid in dan die van Waaghals, voetbal zit dan ook veel minder diversiteit in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |