quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvonne mailen!:9 Ben je nog steeds zo'n knulletje om te zien of heb je inmiddels al baardgroei?
Mijn account hebben ze ten minste fatsoenlijk geschredderd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef Seikcid het volgende:
Dickies heeft nog een steeds een fotoboek. Daar kom ik nooit meer vanaf.
Da's de italiaan hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
ow god heb je hem ook gewoon van grinder?
I know! Alleen jammer dat het een italiaan is en dus een dwergquote:
Goh en ik vind het al heel wat dat ik lief via FB heb gehosseldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de italiaan heEn ja. Da's vrij standaard voor "mijn volk" hoor.
Die ken ik inmiddels 2 jaar en die komt wel eens zijn broer bezoeken hier en dan ook mij.
Ach lief is ook iets kleiner dan ik. Zonder de 12 cm. heels....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know! Alleen jammer dat het een italiaan is en dus een dwerg
daarom zei ik ow godquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de italiaan heEn ja. Da's vrij standaard voor "mijn volk" hoor.
Die ken ik inmiddels 2 jaar en die komt wel eens zijn broer bezoeken hier en dan ook mij.
Is tegenwoordig vrij "normaal" hoor. Zeker voor homo's, aangezien die iets minder makkelijk te "spotten". Slagingskans is toch wat minderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh en ik vind het al heel wat dat ik lief via FB heb gehosseld
Damn, nou ja, Ang3l boeit dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Best een belangrijk punt! Iig voor Ang3l en mij..
Ja want grindr is zooooooo stereotype voor homo's!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom zei ik ow god
ik dacht dat je niet nog meer stereotyp kon worden
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, nou ja, Ang3l boeit dan weer niet zo.
dat anderen ook iets doen maakt het niet minder stereotype natuurlijk, maar goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want grindr is zooooooo stereotype voor homo's!
Menselieve. Er is pas nog zo'n soortgelijke hetero app gemaakt en dat was ineens wow en happening, maar wij doen het al jaren zo
Whehe. Daar was ik net 20 denk ik, ondertussen alweer richting de 30.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvonne mailen!:9 Ben je nog steeds zo'n knulletje om te zien of heb je inmiddels al baardgroei?
Ik blijf liever aan land om voor de vrouwen te zorgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die zullen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn...of iig de mogelijkheid hebben er eentje te laten staan.
EEN VENT!
Ik moet me scherenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Best een belangrijk punt! Iig voor Ang3l en mij..
Helemaal niet, shhhhht!quote:
Dude, boats 'n ho's, man. Boats 'n ho's. Fo' sho.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf liever aan land om voor de vrouwen te zorgen.
Ow? Stuur es door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Whehe. Daar was ik net 20 denk ik, ondertussen alweer richting de 30.
Ik heb nog wel tietenfoto's van de dochter van Yvonne.
bij Ang3l op de boot? Denk het niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, boats 'n ho's, man. Boats 'n ho's. Fo' sho.
Uh, jawel. Want een stereo-type is juist iets wat 1 bepaalde groep aanduidquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat anderen ook iets doen maakt het niet minder stereotype natuurlijk, maar goed
Ach dan heb ik t te druk met dolfijnen en zeemeerminnen spotten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bij Ang3l op de boot? Denk het niet.
Ok. Ook niet als ik vanavond een bedrijfsdineetje heb?quote:
Zeemeermannen lijkt me?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dan heb ik t te druk met dolfijnen en zeemeerminnen spotten.
Baarden zijn tegenwoordig gewoon netjes en geintegreerd, mits goed bijgehouden. Dus dat kan best.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. Ook niet als ik vanavond een bedrijfsdineetje heb?
Ew, nee! Ik eet niks uit de zee. Die zeemeermin is gewoon om samen mee te zingen en harenkammen en zo!quote:
Meerminderplusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew, nee! Ik eet niks uit de zee. Die zeemeermin is gewoon om samen mee te zingen en harenkammen en zo!DAT IS MIJN WENS!
Mijn boot wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bij Ang3l op de boot? Denk het niet.
Ook dan zal ik me op z'n minst een beetje moeten scherenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baarden zijn tegenwoordig gewoon netjes en geintegreerd, mits goed bijgehouden. Dus dat kan best.
"Moet je eens zien, wat hier al liiiiiiiiiiiiiiiiigt!"quote:
Trimmen dan. Niet scheren!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dan zal ik me op z'n minst een beetje moeten scheren
Daar kunnen we ook prima whiskey en sigaren doen.quote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Moet je eens zien, wat hier al liiiiiiiiiiiiiiiiigt!"
Heteroquote:
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook prima whiskey en sigaren doen.
Uiteraard!quote:
en daarom mag niemand anders het doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, jawel. Want een stereo-type is juist iets wat 1 bepaalde groep aanduidMaar goed.
Het ging er toch niet om dat dan dus niemand anders het mag doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en daarom mag niemand anders het doen?
zo werkt het niet natuurlijk
In Costa rica gebruiken volgens mij de hetero's grindr ook. Niks alleen voor die nichtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om dat dan dus niemand anders het mag doen?
Het gaat er om dat het dan dus niet stereotype gay is, zoals jij aangaf
Betweter.
Ok, ok. Trimmen dan. * Barbusse vindt zichzelf eventjes een walgelijke metroseksueelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trimmen dan. Niet scheren!
Gewoon beetje bijwerken.
Ik doe dat vooral uit luiheid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trimmen dan. Niet scheren!
Gewoon beetje bijwerken.
Grindr, of varianten ervan, zijn er voor alle geaardheden en doelgroepen. Niks stereotype aan dus inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Costa rica gebruiken volgens mij de hetero's grindr ook. Niks alleen voor die nichten
Hate to burst your bubble hoor, maar: Dat was je toch al tijden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ok. Trimmen dan. * Barbusse vindt zichzelf eventjes een walgelijke metroseksueel
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble hoor, maar: Dat was je toch al tijden?
ik bevestig je punt even.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr, of varianten ervan, zijn er voor alle geaardheden en doelgroepen. Niks stereotype aan dus inderdaad
je anus blekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?
Weeknie. Moet je aan rhubarb vragenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?
Ik ben geen metro?!quote:
geschreven door d. Beckham?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Moet je aan rhubarb vragen
Heb wel ergens een boek liggen daarover geloof ik, de metroseksueelWas nog best interressant ook.
Wat?quote:
Nee. Een leuk boekquote:
Bier!quote:
About time! Ze wilden nog dat ik nog een uur zou blijven, dacht het niet. Hadden ze FOK! maar niet moeten blokkeren.quote:
Whehehehe.... Overtime? No wayyyyyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
About time! Ze wilden nog dat ik nog een uur zou blijven, dacht het niet. Hadden ze FOK! maar niet moeten blokkeren.
Op vrijdag. Omdat andere mensen uit pure koppigheid iets hebben verkloot waardoor ik pas na de middag kon beginnen. Hebben ze mooi pech.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehehe.... Overtime? No wayyyyy![]()
Maar goed. Hier ook weg. Bier en zulks.
Ja? Kom je eindelijk in een leuke stad wonen?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Niet overdrijven.
Het was heerlijk weer en het waaide eens niet. En strandEn het American book center accepteert boekenbonnen. Een goede dag
Jij!quote:
Waar heb je stress van?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje stress, maar daar word je hard vanVandaar uitwaaien.
En hoe is het met jou?
Werkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je stress van?
Met mij alles goed. Ruim twee weken vakantie al dus ik ben helemaal zen
Ik.quote:
Ik kan jou niet overhalen om in Den Haag te komen wonen.quote:
Koffie dan maarquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je wat pas veel tijd kost?
Je broer verhuizen.
oh nee dat doe ik nietquote:
Ik heb nu ook geen tijd meer. Voor zinloze dingen zoals fatsoenlijk eten en huishouden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gene tijd maar super tof spel
Gamen gaat nooit voor het echte leven bij mij. Dus eten en huishouden gaat wel doorquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen tijd meer. Voor zinloze dingen zoals fatsoenlijk eten en huishouden.
Dat was ik ja heul niequote:Op maandag 7 oktober 2013 08:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk weet wat Barbusse doet op Malta
NWS / Man op Malta graaft tunnel naar Bank
Jemig, wat een bitch!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Linksom of rechtsom, karma komt altijd terug.
Ik heb dit weekend TLOU uitgespeeld en de Beyond demo gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gene tijd maar super tof spel
Demo's doe ik eigenlijk nooit. Bewaar het voor het origineelquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend TLOU uitgespeeld en de Beyond demo gedaan
Mja, geeft niet altijd een goed beeld. Dus ik hou hoop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Demo's doe ik eigenlijk nooit. Bewaar het voor het origineel
Semi aanbieding. 43,- eur.quote:TLOU tof? Was er een aanbieding? Of volle mep?
Er komt idd nog best wel wat aan voor de 3. Dus je kan er nog wel ff mee doen. Rain wil ik ook nog spelen ja. Hou wel van die "apartere spellen".quote:Ik zit er zelfs aan te denken of ik de PS4 voor nu moet afzeggen met nog GTA, TLOU, Rain en Beyond te gaan. En watchDogs is er ook op PS3 volgens mij.
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, geeft niet altijd een goed beeld. Dus ik hou hoop.
[..]
Semi aanbieding. 43,- eur.
En ZEER zeker tof! In t begin vergeleek ik t te veel met onze Lara en viel t wat tegen, maar na een tijdje zit je helemaal in het (enorm mooie heftige) verhaal. Ik weet niet welke ik beter vond, TR of TLOU, maar beide eenzame klasse! (nou, ja dat kan dus niet, beide en eenzaam, maar goed)
[..]
Er komt idd nog best wel wat aan voor de 3. Dus je kan er nog wel ff mee doen. Rain wil ik ook nog spelen ja. Hou wel van die "apartere spellen".
Ja, dat weerhoudt me ook vaak van spellen kopen tegenwoordig, heb nou al 3 topspellen in kast staan die ook gewoon "gratis" waren geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.
Dat verwacht ik NOG niet, maar ik ken het effect wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |