Meerminderplusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew, nee! Ik eet niks uit de zee. Die zeemeermin is gewoon om samen mee te zingen en harenkammen en zo!DAT IS MIJN WENS!
Mijn boot wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bij Ang3l op de boot? Denk het niet.
Ook dan zal ik me op z'n minst een beetje moeten scherenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baarden zijn tegenwoordig gewoon netjes en geintegreerd, mits goed bijgehouden. Dus dat kan best.
"Moet je eens zien, wat hier al liiiiiiiiiiiiiiiiigt!"quote:
Trimmen dan. Niet scheren!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dan zal ik me op z'n minst een beetje moeten scheren
Daar kunnen we ook prima whiskey en sigaren doen.quote:
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Moet je eens zien, wat hier al liiiiiiiiiiiiiiiiigt!"
Heteroquote:
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook prima whiskey en sigaren doen.
Uiteraard!quote:
en daarom mag niemand anders het doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, jawel. Want een stereo-type is juist iets wat 1 bepaalde groep aanduidMaar goed.
Het ging er toch niet om dat dan dus niemand anders het mag doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en daarom mag niemand anders het doen?
zo werkt het niet natuurlijk
In Costa rica gebruiken volgens mij de hetero's grindr ook. Niks alleen voor die nichtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om dat dan dus niemand anders het mag doen?
Het gaat er om dat het dan dus niet stereotype gay is, zoals jij aangaf
Betweter.
Ok, ok. Trimmen dan. * Barbusse vindt zichzelf eventjes een walgelijke metroseksueelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trimmen dan. Niet scheren!
Gewoon beetje bijwerken.
Ik doe dat vooral uit luiheid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trimmen dan. Niet scheren!
Gewoon beetje bijwerken.
Grindr, of varianten ervan, zijn er voor alle geaardheden en doelgroepen. Niks stereotype aan dus inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Costa rica gebruiken volgens mij de hetero's grindr ook. Niks alleen voor die nichten
Hate to burst your bubble hoor, maar: Dat was je toch al tijden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ok. Trimmen dan. * Barbusse vindt zichzelf eventjes een walgelijke metroseksueel
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble hoor, maar: Dat was je toch al tijden?
ik bevestig je punt even.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr, of varianten ervan, zijn er voor alle geaardheden en doelgroepen. Niks stereotype aan dus inderdaad
je anus blekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?
Weeknie. Moet je aan rhubarb vragenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat typeert een metroseksueel?
Ik ben geen metro?!quote:
geschreven door d. Beckham?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Moet je aan rhubarb vragen
Heb wel ergens een boek liggen daarover geloof ik, de metroseksueelWas nog best interressant ook.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |