Smoesjes. Je hebt het jurkje. Je hebt een camera. Je weet mij te vinden. Dus chop chop met die pica's!quote:
killer heels met flatjes in je tasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn enige dilemma voor maandag is killer heels (waarvan ik weet dat ik er spijt van krijg na tig uur) of die verstandige
Er worden foto's gemaakt en ik kan vast de fotograaf niet de hele dag ontwijken, dus wie weet..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt het jurkje. Je hebt een camera. Je weet mij te vinden. Dus chop chop met die pica's!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
killer heels met flatjes in je tas
Pure onzekerheid. Ze is verdomd mooi maar ziet het zelf niet.quote:
Nou dat is dan toch sneu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pure onzekerheid. Ze is verdomd mooi maar ziet het zelf niet.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap die haat nooit zo, ik kan een mooie vrouw altijd wel waarderen...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
quote:
Mooi toch, komt ze straks bij jou en kleine Dickies bevestiging zoeken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zei toch al, onzekere vrouwen laten zich makkelijker douwen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi toch, komt ze straks bij jou en kleine Dickies bevestiging zoeken.
Barney Stinson, is that you?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zei toch al, onzekere vrouwen laten zich makkelijker douwen.
ik ook welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap die haat nooit zo, ik kan een mooie vrouw altijd wel waarderen...
Naaisquote:
Ik heb AI hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naais![]()
Zij is alleen wel te blond voor mijn smaak
Leuk jurkje!quote:
Thanks! Mooiste is dat ik het aankoopbedrag terug krijg van boss manquote:
Nou, ik zit een beetje in de fase dat ik nog niet helemaal weet of dat nu kan/mag/handig is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt fappen of een andere hetero uit je kast trekken, Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg dat jurkje!
lijkt wat op mijn nieuwe jurkje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik zit een beetje in de fase dat ik nog niet helemaal weet of dat nu kan/mag/handig is.
Laat nu net mijn Italiaanse scharrel deze week in Eindhoven zijn (hetgeen een heul lekker ding is).
Oh, MissB, hij heeft een soort van baard:oeh hubba hubba!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Yvonne mailen!:9 Ben je nog steeds zo'n knulletje om te zien of heb je inmiddels al baardgroei?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef Seikcid het volgende:
Dickies heeft nog een steeds een fotoboek. Daar kom ik nooit meer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |