Dan gebruikt ze maar je werkemailadres, wat denkt ze wel niet?quote:
Ik weeg nu 66, jaren geleden woog ik wel bijna 80 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, dan gaat t straks vanzelf.
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren 58 gewogen. Tot aan m'n 30e. Nu weeg ik ineens 64
You wish!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat d'r die maar naar mij whatsappen, zet ik ze wel voor je op de mail
Ja, volgende weekw eerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De brutaliteit, ik zou hem voorover laten buigen en hem uitwonen six ways from sunday.
Jaquote:
DAN PAS!?!quote:
Jahquote:
Hahaha bij mij was de omslag bij 35quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, dan gaat t straks vanzelf.
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren 58 gewogen. Tot aan m'n 30e. Nu weeg ik ineens 64
bij mij 20quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha bij mij was de omslag bij 35
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...quote:
Dat wordt fappen of een andere hetero uit je kast trekken, Ang3lquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij heeft vervelende diensten deze week en dit weekend en ik heb 't druk, dus dat wordt volgende week pas. Dus tot die tijd zitten we elkaar gek te maken per whatsapp![]()
(sodeju!).
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...
Zo dat is sneuquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.
bij mij een jaar of 5quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...
Dat zegt meer over jouw vriendin dan over haar werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.
Heul niet! En ik heb een vet mooi jurkje voor mijn congres maandag om dat te bewijzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, gaan jullie nou niet net doen alsof jullie een stel vetkleppen zijn, heuj.
Joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw vriendin dan over haar werk.
Ik ben de 5 jaar nog niet voorbijquote:
Pics or it didn't happen (yet)!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! En ik heb een vet mooi jurkje voor mijn congres maandag om dat te bewijzen
Duh, it hasn't happened yetquote:
Voor die meiden? Ja die liggen nu ergens in de maas.quote:
Nee, voor je propjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor die meiden? Ja die liggen nu ergens in de maas.Ze begonnen zomaar te trillen, heb ik gehoord via-via.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |