Ik heb geen last van seksloze knuffelmiepjes. My friendzone looks like the demarcation line between north and south Korea.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je ze de kost gaan geven? Zou t niet doen
Van die seksloze knuffelmiepjes.
Die van mij ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb geluk met vriendin. Wat een smeerpijp is dat
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
Prammen.Goeie jopen en een soort van lief snollebekkie, ik zeg: doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie jopen en een soort van lief snollebekkie, ik zeg: doen!
Ik zou wel eerst een totaalplaatje willen zien voordat ik zulks een uitspraak doe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie jopen en een soort van lief snollebekkie, ik zeg: doen!
Mocht de rest echt afzichtelijk zijn (of ontbreken, je weet maar nooit) dan weet ik zeker dat ik me met alleen de bovenkant ook wel kan vermaken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst een totaalplaatje willen zien voordat ik zulks een uitspraak doe.
In dat opzicht vind ik de instructies van veel brandblussers vaak goed van toepassing. Alleen stap 4 wijkt iets af.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mocht de rest echt afzichtelijk zijn (of ontbreken, je weet maar nooit) dan weet ik zeker dat ik me met alleen de bovenkant ook wel kan vermaken.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Dat.quote:
JB!quote:
Dat ben ikquote:
Wrom?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat ben ik
ff lurken, ben zo weer verdwenen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
Fok is om te wog-en en daar krijg ik hier weinigkans voor. Iets met collega's die op je scherm meekijken :$
Beetje teveel dood en verderf in m'n omgeving, maar verder wel ok
Ik had laatst een zakje groene thee met cranberry te pakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Hij was ook niet zo lekker
Er is eigenlijk geen enkele theesmaak die ik echt lekker vind. Ja, de pepermuntthee van de Starbucks was wel oké.
Oiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:21 schreef JoeBravo het volgende:
Vorige week begrafenis van iemand dichtbij m'n familie, gister gehoord dat drama in Apeldoorn een collega betreft. Laat me niet onbewogen zeg maar.
*aai over de bol*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:21 schreef JoeBravo het volgende:
Vorige week begrafenis van iemand dichtbij m'n familie, gister gehoord dat drama in Apeldoorn een collega betreft. Laat me niet onbewogen zeg maar.
Vies en vadsig is het nieuwe fris en fruitig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Fijn, er heeft iemand gevulde speculaas meegenomen.
Alsof er niet nog een complete vlaai over is.
Ondergewicht ftw. Ik kom ongeveer een kilo per jaar aan en daar vreet ik me kapot voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Straks raak ik mijn ondergewicht nog kwijt
Het is hard werken, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ondergewicht ftw. Ik kom ongeveer een kilo per jaar aan en daar vreet ik me kapot voor.
Ben je al 30?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ondergewicht ftw. Ik kom ongeveer een kilo per jaar aan en daar vreet ik me kapot voor.
Je kunt de app natuurlijk verwijderen. Zomaar een ideetje van moi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb sinds deze week ook whatsapp. De rust die ik met m'n leven verdedigde is niet meer.
Vuig snotkind!quote:
Vuig snotkind 2.0!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:27 schreef JoeBravo het volgende:
Weekend \0/
Tot over een half jaar oid, dan kom ik wel weer eens gluren
Hopelijk niet voor de zelfde reden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:27 schreef JoeBravo het volgende:
Weekend \0/
Tot over een half jaar oid, dan kom ik wel weer eens gluren
Maar dan mis ik de tietenfoto's van vriendin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt de app natuurlijk verwijderen. Zomaar een ideetje van moi.
Whatsapp is de enige manier voor je om haar tetters te kunnen zien? Wat kut voor jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar dan mis ik de tietenfoto's van vriendin.
Laat d'r die maar naar mij whatsappen, zet ik ze wel voor je op de mailquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar dan mis ik de tietenfoto's van vriendin.
Oooo, dan gaat t straks vanzelf.quote:
Die scharrel van mij noemt me steeds opa. DAT is pas een vuig snotkind!quote:
Wel op kantoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whatsapp is de enige manier voor je om haar tetters te kunnen zien? Wat kut voor je
De brutaliteit, ik zou hem voorover laten buigen en hem uitwonen six ways from sunday.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die scharrel van mij noemt me steeds opa. DAT is pas een vuig snotkind!
Dan gebruikt ze maar je werkemailadres, wat denkt ze wel niet?quote:
Ik weeg nu 66, jaren geleden woog ik wel bijna 80 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, dan gaat t straks vanzelf.
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren 58 gewogen. Tot aan m'n 30e. Nu weeg ik ineens 64
You wish!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat d'r die maar naar mij whatsappen, zet ik ze wel voor je op de mail
Ja, volgende weekw eerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De brutaliteit, ik zou hem voorover laten buigen en hem uitwonen six ways from sunday.
Jaquote:
DAN PAS!?!quote:
Jahquote:
Hahaha bij mij was de omslag bij 35quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, dan gaat t straks vanzelf.
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren 58 gewogen. Tot aan m'n 30e. Nu weeg ik ineens 64
bij mij 20quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha bij mij was de omslag bij 35
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...quote:
Dat wordt fappen of een andere hetero uit je kast trekken, Ang3lquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Hij heeft vervelende diensten deze week en dit weekend en ik heb 't druk, dus dat wordt volgende week pas. Dus tot die tijd zitten we elkaar gek te maken per whatsapp![]()
(sodeju!).
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...
Zo dat is sneuquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.
bij mij een jaar of 5quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lach er nu om, maar het heeft een tijd geduur voor ik er (een beetje) vrede mee had...
Dat zegt meer over jouw vriendin dan over haar werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin was boos op d'r werk, ze hadden voor een klantenevent allemaal meisjes ingehuurd van zo'n bureau voor de ontvangst e.d. Allemaal relatief knappe maar vooral superstrakke meiden. Ze haatte ze nog voordat ze kennis hadden gemaakt.
Heul niet! En ik heb een vet mooi jurkje voor mijn congres maandag om dat te bewijzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, gaan jullie nou niet net doen alsof jullie een stel vetkleppen zijn, heuj.
Joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw vriendin dan over haar werk.
Ik ben de 5 jaar nog niet voorbijquote:
Pics or it didn't happen (yet)!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! En ik heb een vet mooi jurkje voor mijn congres maandag om dat te bewijzen
Duh, it hasn't happened yetquote:
Voor die meiden? Ja die liggen nu ergens in de maas.quote:
Nee, voor je propjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor die meiden? Ja die liggen nu ergens in de maas.Ze begonnen zomaar te trillen, heb ik gehoord via-via.
Smoesjes. Je hebt het jurkje. Je hebt een camera. Je weet mij te vinden. Dus chop chop met die pica's!quote:
killer heels met flatjes in je tasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn enige dilemma voor maandag is killer heels (waarvan ik weet dat ik er spijt van krijg na tig uur) of die verstandige
Er worden foto's gemaakt en ik kan vast de fotograaf niet de hele dag ontwijken, dus wie weet..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt het jurkje. Je hebt een camera. Je weet mij te vinden. Dus chop chop met die pica's!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
killer heels met flatjes in je tas
Pure onzekerheid. Ze is verdomd mooi maar ziet het zelf niet.quote:
Nou dat is dan toch sneu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pure onzekerheid. Ze is verdomd mooi maar ziet het zelf niet.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap die haat nooit zo, ik kan een mooie vrouw altijd wel waarderen...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
quote:
Mooi toch, komt ze straks bij jou en kleine Dickies bevestiging zoeken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zei toch al, onzekere vrouwen laten zich makkelijker douwen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi toch, komt ze straks bij jou en kleine Dickies bevestiging zoeken.
Barney Stinson, is that you?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zei toch al, onzekere vrouwen laten zich makkelijker douwen.
ik ook welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap die haat nooit zo, ik kan een mooie vrouw altijd wel waarderen...
Naaisquote:
Ik heb AI hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naais![]()
Zij is alleen wel te blond voor mijn smaak
Leuk jurkje!quote:
Thanks! Mooiste is dat ik het aankoopbedrag terug krijg van boss manquote:
Nou, ik zit een beetje in de fase dat ik nog niet helemaal weet of dat nu kan/mag/handig is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt fappen of een andere hetero uit je kast trekken, Ang3l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg dat jurkje!
lijkt wat op mijn nieuwe jurkje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik zit een beetje in de fase dat ik nog niet helemaal weet of dat nu kan/mag/handig is.
Laat nu net mijn Italiaanse scharrel deze week in Eindhoven zijn (hetgeen een heul lekker ding is).
Oh, MissB, hij heeft een soort van baard:oeh hubba hubba!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Yvonne mailen!:9 Ben je nog steeds zo'n knulletje om te zien of heb je inmiddels al baardgroei?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef Seikcid het volgende:
Dickies heeft nog een steeds een fotoboek. Daar kom ik nooit meer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |