Ja? Kom je eindelijk in een leuke stad wonen?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Niet overdrijven.
Het was heerlijk weer en het waaide eens niet. En strandEn het American book center accepteert boekenbonnen. Een goede dag
Jij!quote:
Waar heb je stress van?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Beetje stress, maar daar word je hard vanVandaar uitwaaien.
En hoe is het met jou?
Werkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je stress van?
Met mij alles goed. Ruim twee weken vakantie al dus ik ben helemaal zen
Ik.quote:
Ik kan jou niet overhalen om in Den Haag te komen wonen.quote:
Koffie dan maarquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je wat pas veel tijd kost?
Je broer verhuizen.
oh nee dat doe ik nietquote:
Ik heb nu ook geen tijd meer. Voor zinloze dingen zoals fatsoenlijk eten en huishouden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gene tijd maar super tof spel
Gamen gaat nooit voor het echte leven bij mij. Dus eten en huishouden gaat wel doorquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen tijd meer. Voor zinloze dingen zoals fatsoenlijk eten en huishouden.
Dat was ik ja heul niequote:Op maandag 7 oktober 2013 08:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk weet wat Barbusse doet op Malta
NWS / Man op Malta graaft tunnel naar Bank
Jemig, wat een bitch!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Linksom of rechtsom, karma komt altijd terug.
Ik heb dit weekend TLOU uitgespeeld en de Beyond demo gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gene tijd maar super tof spel
Demo's doe ik eigenlijk nooit. Bewaar het voor het origineelquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend TLOU uitgespeeld en de Beyond demo gedaan
Mja, geeft niet altijd een goed beeld. Dus ik hou hoop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Demo's doe ik eigenlijk nooit. Bewaar het voor het origineel
Semi aanbieding. 43,- eur.quote:TLOU tof? Was er een aanbieding? Of volle mep?
Er komt idd nog best wel wat aan voor de 3. Dus je kan er nog wel ff mee doen. Rain wil ik ook nog spelen ja. Hou wel van die "apartere spellen".quote:Ik zit er zelfs aan te denken of ik de PS4 voor nu moet afzeggen met nog GTA, TLOU, Rain en Beyond te gaan. En watchDogs is er ook op PS3 volgens mij.
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, geeft niet altijd een goed beeld. Dus ik hou hoop.
[..]
Semi aanbieding. 43,- eur.
En ZEER zeker tof! In t begin vergeleek ik t te veel met onze Lara en viel t wat tegen, maar na een tijdje zit je helemaal in het (enorm mooie heftige) verhaal. Ik weet niet welke ik beter vond, TR of TLOU, maar beide eenzame klasse! (nou, ja dat kan dus niet, beide en eenzaam, maar goed)
[..]
Er komt idd nog best wel wat aan voor de 3. Dus je kan er nog wel ff mee doen. Rain wil ik ook nog spelen ja. Hou wel van die "apartere spellen".
Ja, dat weerhoudt me ook vaak van spellen kopen tegenwoordig, heb nou al 3 topspellen in kast staan die ook gewoon "gratis" waren geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.
Dat verwacht ik NOG niet, maar ik ken het effect wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken dat. als ik de last of us koop dan ziet hij 3 dagen later in Psplus.
Komt wel iddquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verwacht ik NOG niet, maar ik ken het effect wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |