Eerder naar the terrible thunderlizzardsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Flashbacks naar Dino Baby's. Ben ik de enige?
Dat was wel meer een strijd dan de Dinobaby's, al hadden Bill en Scooter dat nooit zo doorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerder naar the terrible thunderlizzards
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.![]()
Je houdt de herinnering levend:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb zojuist mijn eerste grijze baardhaar ontdekt![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.![]()
Ah, een medestanderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben megaverschrikkelijkgruwelijkongelooflijk chagrijnig![]()
![]()
Al sinds ik opstond. Ik weet niet waarom en het gaat niet weg. Gadverredamme
Mijn zusje ook alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een medestander
Er zitten wat momentjes tussen, maar ik heb t al sinds gisteravond
Detailsquote:
Bij mij gaat het juist weer een stukje beter dan gisterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al
Hangt het in de lucht?
Ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al
Hangt het in de lucht?
quote:
quote:
quote:bedtime, I know
+1quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Wat een verademing die rust hier na gisteren.
Ben bijgelezen in 1 minuut...![]()
Doei!
Dino Baaby's zijn okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. de kledingvoorschriften op de kermis zijn nog het zelfde als vorig jaar zo te zien. Luipaardprint legging, vuilniszak jas met bontkraag en hoepeloorbellen.
Nog maar twee daagjes gelukkig.. dan gaan we weer terug naar 'normaal' hier in t centrum (studenten in joggingbroek en dispuuttrui).
Kies uw favoriete klederdacht
Zou het nu Lubje26 moeten zijnquote:
Lastige vraagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Bart het volgende:
GC / Welcome to the Punch, win een horloge!
Duur horloge te winnen! Helaas mag ik niet meedoen.
Ik weet hetquote:
Wat als je nee invultquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had niet veel inspiratie vanochtend
.
Dan maak je geen kans op de prijsquote:
Ik heb geen risico's genomenquote:
Verstandigquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
En dan komt het moment dat je in je vinger snijdt en je alleen dino-pleisters in huis hebt.
Wat is daar mis mee? Ik was laatst bij de dokter voor een splinter toen ik die er zelf niet meer uitkreeg, vroeg ze toen ik eindelijk verlost was van het stukje hout of ik een pleister wilde. Ja, mits een disney-pleister was mijn eis. Die kreeg ik toenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
En dan komt het moment dat je in je vinger snijdt en je alleen dino-pleisters in huis hebt.
Prinsessenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik wilde natuurlijk prinsessen pleisters in plaats van dino's op een skateboard.
Zijn ze wel even mee zoet geweest denk ik? 6 miljard mensen onderzoeken en dan conclusies trekkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:
Ja hoor, Volkskrant Cultuur: 'De tien meest sexy mannen en vrouwen op aarde'.
Meisjes plagen kusjes vragenquote:
Ze luistert namelijk nooit naar Wiebel wanneer hij slimme opmerkingen maakt zoals: "je houd die kaasschaaf op een gevaarlijke manier vast'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik wilde natuurlijk prinsessen pleisters in plaats van dino's op een skateboard.
Niet. Al is het maar vanwege de verzendkostenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feli Lub!!
Ik ga dat horloge winnen
ah maar mijn vader komt volgende week. kan ie het mooi meenemen. Is al eerder zo gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet. Al is het maar vanwege de verzendkosten
Ik heb mee gedaan maar dat mocht eigenlijk nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Bart het volgende:
GC / Welcome to the Punch, win een horloge!
Duur horloge te winnen! Helaas mag ik niet meedoen.
Van wie mocht dat nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb mee gedaan maar dat mocht eigenlijk niet
De prijsvraag loopt tot de tiende, dan moet ik nog van alle winnaars doorkrijgen of ze BD of DVD willen, dan moet de sponsor de prijzen nog versturen. Denk niet dat de prijzen volgende week bij de winnaars thuis liggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah maar mijn vader komt volgende week. kan ie het mooi meenemen. Is al eerder zo gegaan
Welke regel voldoe je dan niet aan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de regels, maar die las ik pas nadat ik mee deed
tijd zatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
De prijsvraag loopt tot de tiende, dan moet ik nog van alle winnaars doorkrijgen of ze BD of DVD willen, dan moet de sponsor de prijzen nog versturen. Denk niet dat de prijzen volgende week bij de winnaars thuis liggen.
Crewleden, en partners en familieleden van crewleden zijn uitgesloten van deelname?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de regels, maar die las ik pas nadat ik mee deed
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crewleden, en partners en familieleden van crewleden zijn uitgesloten van deelname?
Van wie ben jij dan familie/partnerquote:
quote:
magikhetzeggenmagikhetzeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Van wie ben jij dan familie/partner.
Mijn broer zit in de frontpage crew.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Van wie ben jij dan familie/partner.
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
magikhetzeggenmagikhetzeggen
Dat verschilt van geval tot geval. Het is meer zodat mensen niet 10x meedoen op naam van hun broer/zus/neef/oma/dochter. Van mij mag je gewoon meedoen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn broer zit in de frontpage crew.
maar in hoeverre telt deze regel eigenlijk, tot welke graad van familie?
is niet aan jouquote:
Bren?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarom moet ik mijn doopceel lichten bij die prijsvraag als ik aan wil geven dat ik het horloge niet wil winnen?
Haha, kon je vader dat shirt dan niet meenemen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah maar mijn vader komt volgende week. kan ie het mooi meenemen. Is al eerder zo gegaan
bedacht ik ooka pas laterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Haha, kon je vader dat shirt dan niet meenemen?
Je bent niet de enige, zie die schitterende tekst de hele dag al voorbij komen op FB...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Tim, ik heb je advies van gisteravond schaamteloos gedeeld op Facebook hoor
en ik heb een collega waarop ik het soms graag zou toepassenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, zie die schitterende tekst de hele dag al voorbij komen op FB...
Met of zonder stokjes...?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik heb een collega waarop ik het soms graag zou toepassen
wat was je budget dan? En je wilde toch heel lang, misschien is korter een optie?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef MaJo het volgende:
Door de financiële tegenvaller met de auto en nieuwe berekeningen is het de vraag of we volgend jaar wel naar Amerika kunnenVooral als we nog een beetje een buffer over willen houden dan is Azië misschien toch verstandiger.
Voor de mensen die in Azië zijn geweest: welk land zouden jullie aanraden? Of zijn hier geen Azië reizigers?
Op de een of andere manier trekt Thailand mij het minst, juist omdat iedereen er heen gaatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is wyccie daar niet geweest? En Jojo vast ook wel.
Iedereen die ik ken die is er gewees raadt Thailand ten zeerste aan
Ons budget was 6000 euro maar lees dat je toch eerder aan de 8000 moet denken en dat is gewoon niet haalbaar. Korter zou op zich kunnen maar zou het liefst toch wel 4 a 5 weken weggaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
wat was je budget dan? En je wilde toch heel lang, misschien is korter een optie?
India moet je niet willen momenteel volgens mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier trekt Thailand mij het minst, juist omdat iedereen er heen gaatWas wyccie niet alleen in Afrika geweest en zou ze misschien naar Azie gaan en ging dat toen niet door?
De landen die mij het meest aanspreken: Vietnam/Laos/Cambodja, China en Sri Lanka/India. Maar sta open voor alles
Wij zijn gebonden aan de zomervakantie he? Daardoor zijn vliegtickets vaak al het dubbele helaas. En 4k lijkt me best krap nog, tenzij je echt hele goeie deals vindt. Ik lees op het allesamerika forum dat je zo'n 1000 dollar per persoon per week moet rekenen voor de westkustquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Bart het volgende:
Ik zat zelf aan 4k voor drie weken te denken. 6k voor vijf weken, of in ieder geval vier, moet toch wel lukken?
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
India moet je niet willen momenteel volgens mij
Met wat cheap-ass motels moet het toch wel voor een stuk minder ook lukken lijkt me? Ik hoef geen luxe hoor. Vliegtickets, autohuur, benzine, paupermotels, eten. Zal toch wel lukken voor 4k?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij zijn gebonden aan de zomervakantie he? Daardoor zijn vliegtickets vaak al het dubbele helaas. En 4k lijkt me best krap nog, tenzij je echt hele goeie deals vindt. Ik lees op het allesamerika forum dat je zo'n 1000 dollar per persoon per week moet rekenen voor de westkust
Je lijkt ons wel, wij twijfelden ook tussen Japan en de VSquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef MaJo het volgende:
Het liefst zou ik nog naar Japan gaan trouwens maar dat is net zo duur als Amerika
Dat dacht ik dus ook maar de kenners zeggen dat het in werkelijkheid toch duurder is. Ons plan was ook om cheapass motels te boeken maar het verblijf blijkt toch duurder dan verwacht. Kijk anders even hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=38941 daar geven mensen inzicht in hun kostenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Met wat cheap-ass motels moet het toch wel voor een stuk minder ook lukken lijkt me? Ik hoef geen luxe hoor. Vliegtickets, autohuur, benzine, paupermotels, eten. Zal toch wel lukken voor 4k?
Grappigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je lijkt ons wel, wij twijfelden ook tussen Japan en de VS.
benzine is hier erg goedkoop, motels kan ook goedkoop inderdaad. Als je luxe niet zo heel zwaar aanrekent kan je zo goedkoop weg hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar de kenners zeggen dat het in werkelijkheid toch duurder is. Ons plan was ook om cheapass motels te boeken maar het verblijf blijkt toch duurder dan verwacht. Kijk anders even hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=38941 daar geven mensen inzicht in hun kosten
Mja ik weet het niet, als ik zie wat al die anderen kwijt waren aan hun reis dan kunnen we dat niet betalenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
benzine is hier erg goedkoop, motels kan ook goedkoop inderdaad. Als je luxe niet zo heel zwaar aanrekent kan je zo goedkoop weg hoorZelfs aan de westkust
Tnx, toch maar eens checken dan. Tickets zijn zo ongeveer 1300 euro in de periode dat we willen, voor twee personen retour. Autohuur 700 euro, benzine 500 euro, dan houd je 1500 over voor eten/drinken en overnachting, dat is 75 dollar per dag. Houdt niet over, maar moet toch te doen zijn zou je zeggen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar de kenners zeggen dat het in werkelijkheid toch duurder is. Ons plan was ook om cheapass motels te boeken maar het verblijf blijkt toch duurder dan verwacht. Kijk anders even hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=38941 daar geven mensen inzicht in hun kosten
75 dollar voor overnachting en eten lijkt me niet echt haalbaar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Tnx, toch maar eens checken dan. Tickets zijn zo ongeveer 1300 euro in de periode dat we willen, voor twee personen retour. Autohuur 700 euro, benzine 500 euro, dan houd je 1500 over voor eten/drinken en overnachting, dat is 75 dollar per dag. Houdt niet over, maar moet toch te doen zijn zou je zeggen...
Ja we hadden twee reisgidsen uit de bieb gehaald een maand of drie geleden, Japan en de VS. De laatste is het geworden, leek ons net wat veelzijdiger, ook al trekt de Japanse cultuur ons meer.quote:
Niet? Voor 30 dollar moet je toch wel kunnen eten en voor 40 dollar overnachten met twee personen? Of ben ik nu onrealistischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
75 dollar voor overnachting en eten lijkt me niet echt haalbaar?Of is dat pp?
Dat lijkt me wel wat onrealistisch ja. In San Francisco kun je bijvoorbeeld niet overnachten voor onder de 100 dollar. En een hele dag eten voor 30 dollar met z'n tweeën? Dat is wel erg krap lijkt me.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet? Voor 30 dollar moet je toch wel kunnen eten en voor 40 dollar overnachten met twee personen? Of ben ik nu onrealistisch.
Je hoeft toch ook niet in de stad zelf te overnachten? Even erbuiten zal al goedkoper zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat onrealistisch ja. In San Francisco kun je bijvoorbeeld niet overnachten voor onder de 100 dollar.
Hoezo? Supermarkt, paar bammetjes voor ontbijt en lunch. Avondeten kan ook camping-style, je moet niet elke avond uit eten gaan, dan red je het idd niet.quote:En een hele dag eten voor 30 dollar met z'n tweeën? Dat is wel erg krap lijkt me.
Wat de steden betreft zou ik het zelf wel fijn vinden om in de stad zelf te zitten als je daar ook een paar dagen blijft. Buiten de stad zal ongetwijfeld goedkoper zijn maar 40 dollar als gemiddelde lijkt me erg laag. Ik zou eerder aan 60-70 dollar denken. Check ook even de hotelsites voor meer infoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet in de stad zelf te overnachten? Even erbuiten zal al goedkoper zijn.
Dat is af en toe natuurlijk prima maar zelf zou ik niet de hele reis zo willen leven. Af en toe uit eten lijkt me toch ook wel relaxed.quote:Hoezo? Supermarkt, paar bammetjes voor ontbijt en lunch. Avondeten kan ook camping-style, je moet niet elke avond uit eten gaan, dan red je het idd niet.
Mijn pa vliegt telkens voor ruim onder de 1000...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Tnx, toch maar eens checken dan. Tickets zijn zo ongeveer 1300 euro in de periode dat we willen, voor twee personen retour. Autohuur 700 euro, benzine 500 euro, dan houd je 1500 over voor eten/drinken en overnachting, dat is 75 dollar per dag. Houdt niet over, maar moet toch te doen zijn zou je zeggen...
Bart noemt een bedrag voor 2 personen he? Dat is dus 650 per persoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn pa vliegt telkens voor ruim onder de 1000...
Wat zou jij schatten qua uitgaven per dag aan eten, hotel en excursies?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uit eten is hier echt shockingly goedkoop
ahhhwww okayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bart noemt een bedrag voor 2 personen he? Dat is dus 650 per persoon
excursies minsten 15 pp per dag... die shit is hier echt duur. Uit eten is goedkoop, maar boodschappen doen dan weer niet. Voor twee personen minstens $40 voor eten per dag als je een maaltijd buiten de deur doet. overnachen ligt er echt heel erg aan, maar zelfs in de binnenste binnestad kan je voor rond de $120/nacht 4 sterren slapen (en dus ook veel minder). Goede site is www.hotwire.com waar je niet precies weet in welk hotel je boekt, maar wel de sterrenklasse en ongeveer de locatie selecteert. Heb ik vaak met veel succes gebruiktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zou jij schatten qua uitgaven per dag aan eten, hotel en excursies?
Dus mijn inschatting dat je het met 75 dollar per dag niet redt met z'n tweeën klopt wel? Hotwire ken ik inderdaad, ga ik zeker gebruik van maken als het toch de VS wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahhhwww okay
[..]
excursies minsten 15 pp per dag... die shit is hier echt duur. Uit eten is goedkoop, maar boodschappen doen dan weer niet. Voor twee personen minstens $40 voor eten per dag als je een maaltijd buiten de deur doet. overnachen ligt er echt heel erg aan, maar zelfs in de binnenste binnestad kan je voor rond de $120/nacht 4 sterren slapen (en dus ook veel minder). Goede site is www.hotwire.com waar je niet precies weet in welk hotel je boekt, maar wel de sterrenklasse en ongeveer de locatie selecteert. Heb ik vaak met veel succes gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |