Dan is de drempel natuurlijk veel lagerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik helemaalAlleen als we het in Nijmegen doen speciaal voor jou zou het natuurlijk wel erg jammer zijn als je er dan niet bij bent
Ik zeg Nijmegen meetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan is de drempel natuurlijk veel lager
ja ik ben de tel wel kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Bedpartners weet ik ongeveer wel (rond de 10), zoenen niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.quote:
Het net sluit zichquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...
Dat lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opOf jij mag ook de mijne opkomen
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Ik denk dat mijn blazoen al een paar jaar onzichtbaar is!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?
Denk ook dat het echt een vrouwending is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?
en dan samen de dubbele wegstrepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk ook dat het echt een vrouwending is.
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Dat hoor je in de trein te doen, beetje vermaak voor je mede passagiersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mij!
Die herinner ik me nog wel.quote:
pfiewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er net achter dat Wiebel een grotere slettebak is dan PS.
Ja hoor, ik ben verder niet bi voor zover ik weet... Die zoenen met meisjes betekenden verder niks, geen aantrekkingskracht ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Soempie het volgende:
PS, niet serieus hoor.Ik vind het juist best braaf dat je nog niet eens in de dubbele cijfers zit. En al zat je dat al ruim wel, dan nog.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan samen de dubbele wegstrepen
[..]
[..]
Ook hoeveel hij er in zijn leven gehad heeft?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeft
Of je op z'n lijstje wilde?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mij!
Oh nee dat heb ik niet gedaan. Moet ook zeggen dat me dat niet echt boeit. Ik ben veel te bang dat hij het terug vraagt en ik een rooie kop krijgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook hoeveel hij er in zijn leven gehad heeft?
En dan vervolgens zeggen dat hij er 20 heeft gehad, en dan vragen of ie dan een slet is.
Snel die onderzoeken doen, voordat het echt uit de hand loopt met je...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeft
quote:
Als je vrijgezelle collega, van jouw leeftijd zit te grijnzen dat ie zo'n leuk weekend heeft gehad is het gewoon een inkopper om die vraag te stellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel die onderzoeken doen, voordat het echt uit de hand loopt met je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Tablet / Smartphone / iTV?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, ik kap ermee. 12 uur werk op een dag is voldoende pc staren
Ik heb toen tijdens de meet bij Red met je zitten kletsen en ik kan me toch echt niet het beeld dat je hier schetst bij je indenken...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet gedaan. Moet ook zeggen dat me dat niet echt boeit. Ik ben veel te bang dat hij het terug vraagt en ik een rooie kop krijg
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik was blij met Excel 2003, kon ik eindelijk meer dan 65536 rijen in mijn lijst gebruiken.quote:
Nee he? Ik zie er veel te braaf uit he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toen tijdens de meet bij Red met je zitten kletsen en ik kan me toch echt niet het beeld dat je hier schetst bij je indenken...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was blij met Excel 2003, kon ik eindelijk meer dan 65536 rijen in mijn lijst gebruiken.
/nerdmode
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh nu heb ik zin om te zoenen. Dat is alweer ruim een week geleden. En laten we het over dat andere al helemaal niet hebbenIk lees net dat er 800.000 ambtenaren tijd over hebben, moet je wel even het stof er af blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh nu heb ik zin om te zoenen. Dat is alweer ruim een week geleden. En laten we het over dat andere al helemaal niet hebbenDe pandapunten lopen op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Trustequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Bijgelezen. En ga ook afsluiten, want morgen weer gewoon aan het werk
Met de leeftijd en instelling van mijn collega's wil ik dat echt niet weten...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je vrijgezelle collega, van jouw leeftijd zit te grijnzen dat ie zo'n leuk weekend heeft gehad is het gewoon een inkopper om die vraag te stellen.
Ja, ok. Mijn collega's zijn rond de 25quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de leeftijd en instelling van mijn collega's wil ik dat echt niet weten...
Adios!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik lees net dat er 800.000 ambtenaren tijd over hebben, moet je wel even het stof er af blazen.
Pandapunten?quote:
http://www.pandapunt.nl/quote:
Ja, echt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee he? Ik zie er veel te braaf uit he?
Wat zijn Pandapunten?quote:
herkenbaar...maar morgen een dagje kantoor, denk dat ik m'n wekker op half 7 zetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Bart het volgende:
Bed, goed plan wel. Wekker gaat weer om half zes![]()
.
Heb ik er ook wel een paar van, maar weinig vrouwen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ok. Mijn collega's zijn rond de 25
Misschien ook wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
herkenbaar...maar morgen een dagje kantoor, denk dat ik m'n wekker op half 7 zet
Ook IT zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik er ook wel een paar van, maar weinig vrouwen...
De avond begint net...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Soempie het volgende:
Het is nog maar half 10?![]()
Slaap lekker dan maar.
dan kan ik rond half 8 beginnen en hopelijk voor half 5 weer huiswaartsquote:
quote:
Afkicken of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker jaMaar nu ben ik braaf. Tof vriendje, leuk huisje samen
Lange dagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan kan ik rond half 8 beginnen en hopelijk voor half 5 weer huiswaarts
twee maanden van die tijd was ik nog student. Dat telt lekker opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat zijn Pandapunten?
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
meestal red ik het wel met 8 uur werken per dagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange dagen.
Vandaag reed ik om 06.00 uur van huis weg, en was om 19.00 uur thuis. Wel eten op kosten van de baas
.
Heb 3 vrouwelijke collega's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook altijd en overal de enige dame.
Jezusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Etcetera het volgende:
E. is altijd om 5:30 de deur uit en om 18:30 thuis.
Pfff...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Etcetera het volgende:
E. is altijd om 5:30 de deur uit en om 18:30 thuis.
Ik ga om 6:30 de deur uit en ben om 18:00 thuis.
Ik was al afgekicktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afkicken of valt dat wel mee?
Ik vond 'de overgang' destijds wel een ding, ik wilde helemaal niet samenwonen in het begin...
quote:
Dat klinkt voor mij als een normale dag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange dagen.
Vandaag reed ik om 06.00 uur van huis weg, en was om 19.00 uur thuis. Wel eten op kosten van de baas
.
Gelukkig nietquote:
Wat een eind!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff...
Ik woon 10 minuten fietsen of bussen vanaf m'n werk.
4x10,5 ofzo? Ja dan kan het wel. Ik zou ook wel 4x10 willen werken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Eemshaven
ze maken daar nu 42u per week, vrijdagmiddag vrij.
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb jullie gemist zo actiefWe moeten het vaker over mijn/ons seksleven hebben
Hoe kwamen we hier eigenlijk op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb jullie gemist zo actiefWe moeten het vaker over mijn/ons seksleven hebben
Ik vind het wel leuk dat vrouwen doorgaans het grootste commentaar hebben indien lijstjes met veroveringen langs komen. En nu is het omgedraaid :dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet altijd 301? Oh, wacht ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
4x10,5 ofzo? Ja dan kan het wel. Ik zou ook wel 4x10 willen werken.
Hij is wel eens een week weggeweestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht ik gelezen te hebben, omdat hij ook soms niet thuis kwam doordeweeks...
Je hebt een bedrijf aan huis of zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat een eind!
Ik woon zo dichtbij dat op de fiets net zo snel als lopen is.
Als je wat foto's erbij doet gaat het misschien nog wel sneller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
krikken... hehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?
One night stands.... scharrels... babies... rammelende eierstokken... foto's van babies. ja. dat was 'm.quote:
Gelukkig ben ik nog niet helemaal dement dan...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideehij wil wel minder werken op zich, maar wordt 'm niet.
[..]
Hij is wel eens een week weggeweesttijd in Rotterdam gezeten door de week, keer boorplatform, maar momenteel is dat alles niet aan de orde
Nope, ik heb mazzel. En ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een bedrijf aan huis of zo?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet helemaal dement dan...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je wat foto's erbij doet gaat het misschien nog wel sneller.
Benieuwd of de vrouwen ook de tijgerpunten gaan posten. En dan niet die van de Esso.quote:
PS wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal...
Damn, ik moet er niet aan denken om nu op stok te gaan...
jij zit nog uit te buikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal...
Damn, ik moet er niet aan denken om nu op stok te gaan...
Dit is er één om in te lijsten.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benieuwd of de vrouwen ook de tijgerpunten gaan posten. En dan niet die van de Esso.
ik heb nog lasagne over van vanavondquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Ons sla met wat saus, kaas en croutons.
Ik heb alweer honger...
Hee die kende ik nog niet, ff kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Benieuwd of de vrouwen ook de tijgerpunten gaan posten. En dan niet die van de Esso.
Ik heb nog wel een maaltje boerenkool staan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Ons sla met wat saus, kaas en croutons.
Ik heb alweer honger...
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een maaltje boerenkool staan?
Wat is er mis met boerenkool?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ga zo een zalm quiche opwarmen, denk ik...
MM zit niet te wachten op een warme worstquote:
Een kuiltje met jus dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
MM zit niet te wachten op een warme worst
sowieso niets waar de vorst eerst overheen moet 'omdat het dan lekkerder is'quote:
Googlen voldoet beterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Tijgerpunten?
Ik moet weer even teruglezen gok ik?
Er ligt hier nog wel een Hema worst...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
MM zit niet te wachten op een warme worst
Maxima?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sowieso niets waar de vorst eerst overheen moet 'omdat het dan lekkerder is'
ok.quote:
Kom je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Puala het volgende:
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 96% een lagere score dan jij hebt.
Whehehehehe
Prima voorbeeld van iets dat juist niet lekkerder wordt als de vorst erover heen gegaan is.quote:
je bent net te laat voor de pretquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Alle rellen weer voorbij en veilig om weer te komen buurten hier?
Idem.quote:
Hier moest ik nog even op reageren...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja hoor, ik ben verder niet bi voor zover ik weet... Die zoenen met meisjes betekenden verder niks, geen aantrekkingskracht ofzo
Neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die meet moet maar niet doordeweeks gehouden worden...
22 punten hier. Holla.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Puala het volgende:
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 96% een lagere score dan jij hebt.
Whehehehehe
Klaar voor de feesten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Alle rellen weer voorbij en veilig om weer te komen buurten hier?
dronken/experiment/weddenschap/aandacht...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier moest ik nog even op reageren...
Waarom zoen je dan met maar liefst 8 dames?
Van mij mag je, maar ik heb met geen 1 gozer gezoend...
Dus niks serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dronken/experiment/weddenschap/aandacht...
In Lalala Leiden toch wel...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Rellen zijn voorbij en het wordt meteen feesten hier?
En kermis is er klaar voor zag ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh DIE feesten. Jazeker.. bier staat koud en zo
Ironisch genoeg kan iets vets wel helpen op korte termijn, is geen lange termijn oplossing (je maakt het alleen maar erger). Soms wil een beetje suikerige vla helpen. Water werkt averechts, omdat het zuur daarom blijft drijven en dus alleen maar hoger in je maag komt te liggen. Je moet iets pakken dat met zuur reageert.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Gadver...net 2 glazen water gedronken en nu maagzuur
En ik heb dorst...maar nog meer water gaat niet helpen
absoluutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus niks serieus?
OK, je huisgenoot is dus ook alleen maar huisgenoot?
Gootsteenontstopper zou wat dat betreft ideaal zijn, al zit daar wel een nadeel aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je moet iets pakken dat met zuur reageert.
Heb je wel gelijk nooit meer last van oprispingen! ivm het ontbreken van een werkende slokdarm enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper zou wat dat betreft ideaal zijn, al zit daar wel een nadeel aan
Ik denk even niks en gelijktijdig heel veel na je ontboezemingen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluutdacht je anders dan
![]()
Zolang het niet op een zondag is waarop ik paintball heb vind ik het prima!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wiebel, kan jij je vrouw niet eens naar die meet sturen?
Zo erg/eng zijn we toch niet?
Mag ze M. meenemen, leuk ventje...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zolang het niet op een zondag is waarop ik paintball heb vind ik het prima!
maar dat zou wel heel drastisch zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk even niks en gelijktijdig heel veel na je ontboezemingen...
Beste remedie tegen de hik is een uur je adem inhouden, heb je er nooit meer last vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk nooit meer last van oprispingen! ivm het ontbreken van een werkende slokdarm enzo
Hij mag toch pas mee ballen als hij 18 is (NL wetgeving enzo)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ze M. meenemen, leuk ventje...
Melk is een base, werkt vaak goed tegen zuur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Je moet iets pakken dat met zuur reageert.
Ja en nee, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar dat zou wel heel drastisch zijn
Verbaast ook maar iets van mijn bekentenissen je?
M. met zo'n gun lijkt me ook levensgevaarlijk...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij mag toch pas mee ballen als hij 18 is (NL wetgeving enzo).
I know. In dit geval zelfs de aanleiding van het maagzuur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ironisch genoeg kan iets vets wel helpen op korte termijn, is geen lange termijn oplossing (je maakt het alleen maar erger). Soms wil een beetje suikerige vla helpen. Water werkt averechts, omdat het zuur daarom blijft drijven en dus alleen maar hoger in je maag komt te liggen. Je moet iets pakken dat met zuur reageert.
Een lekker kopje loogoplossing. Kan primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper zou wat dat betreft ideaal zijn, al zit daar wel een nadeel aan
Die heb ik dus niet in huis want maagzuur is bij mij echt zeldzaam.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M. met zo'n gun lijkt me oom levensgevaarlijk...
Wel pepermunt? Dat wil soms ook nog wel eens helpen (even snel verpulveren/opknabbelen).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet in huis want maagzuur is bij mij echt zeldzaam.
Nee. Wel een doosje stoepkrijt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel pepermunt? Dat wil soms ook nog wel eens helpen (even snel verpulveren/opknabbelen).
Hier alleen last van in de laatste maanden van de zwangerschap. Melk wilde ook wel helpen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
meestal wel ja, maar ik flirt(onbedoeld, meestal) ook echt met alles wat los en vast zit. Is gewoon mijn manier van omgangquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en nee, om eerlijk te zijn.
Ja, omdat ik je niet zo in heb geschat qua meegaandheid en nee, omdat je een enorme flirt bent. Maar dacht dat je het daar vaak wel bij liet...
Daarom noem ik hetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Even terug naar je kindertijd dan, want dat werkt wel degelijk.
Geen kinderspeelgoed in ieder geval...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn marker. Geen snelle semi, maar wel retenauwkeurig.
Komt gewoon omdat je verkeerd eet. Lees maar:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om tijd te sparen slaan we even een stukje overquote:We eten te zuur. Althans te veel zuurvormende voeding. Bij het samenstellen van het voedselpakket is het van belang dat we ons niet alleen bekommeren om de hoeveelheid noodzakelijke voedingsstoffen. Er is nog iets om rekening mee te houden: het zuur-base-evenwicht. Dat klinkt ingewikkelder dan het is, maar u hoeft geen scheikundige te zijn om het te begrijpen.
Na de vertering van voedsel en de stofwisseling in het lichaam blijft er een zure of een basische rest over (basisch is het tegenovergestelde van zuur en wordt ook wel alkalisch genoemd). Groenten en fruit zorgen bijvoorbeeld voor een basische rest.
Hoe voorkom je nou dat je leven verzuurt doordat je vruchtensap drinkt? Nou, bijvoorbeeld door op een sapkuur te gaan! Of door je drinken te kauwen! I kid you not!quote:Of een voedingsmiddel een zuren- dan wel basenoverschot levert, wordt bepaald door de chemische samenstelling en niet door de smaak. Zo leveren zuursmakende vruchten, zoals citroenen en sinaasappels, na vertering en stofwisseling toch een basenoverschot op. Of een voedingsmiddel een zuren- dan wel basenoverschot levert, wordt bepaald door de chemische samenstelling en niet door de smaak Ook is het niet zo dat ‘zure’
voedingsmiddelen per definitie ongezond zijn. Vis, granen en peulvruchten leveren een zuuroverschot, maar zijn waardevolle voedingsmiddelen. Waar het om gaat is dat het evenwicht in het lichaam niet te extreem wordt verstoord.
Van elk base-leverend voedingsmiddel, verandert de uitwerking zodra het slecht gekauwd en in grote hoeveelheden wordt gegeten. Dit geldt vooral voor gemakkelijk tot gisting overgaande voedingsmiddelen zoals grof gesneden rauwkost, fruit, compote en vruchtensappen. Bij een hoge inname van genoemde voedingsmiddelen kan de darm tot gisting overgaan en zo extra veel zuren leveren.
Waarom is dat drastisch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meestal wel ja, maar ik flirt(onbedoeld, meestal) ook echt met alles wat los en vast zit. Is gewoon mijn manier van omgangik zou het wel heel drastisch vinden hoor
Ik dacht even dat je het over die stoepkrijt had van Nem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kinderspeelgoed in ieder geval...
Nee, daarom ook de NL wetgeving die zegt dat je pas vanaf 18 jaar mag spelen (en dat snap ik ook wel). Deze schiet (vanwege onze baanlimieten) ongeveer 310km/h met ballen ter grootte van een goeie knikker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kinderspeelgoed in ieder geval...
Soempie mag ook van Wiebel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
Maar weer even terug naar de meet. Voor zover ik het goed gezien heb hebben de volgenden interesse:
- Cobra
- Nem
- B.
- Ringel S
- TM
- Nico
- Red
- Etcie
- MM
- Bart
Vergeet ik iemand? Zo ja: voeg jezelf even toe aan de lijst
Wat betreft datum/plaats: Nijmegen lijkt me wel een goeie, als iedereen het daarmee eens is. Zaterdag of zondag is denk ik het handigst. Ergens in november?
Ik weet een lekker rustig veldje waar je op zondagen terecht kunt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie mag ook van Wiebel.
Ik had ook al voorgesteld om het niet in een herrie tent te houden, net als anderen...
Maar aangezien ze zelf niet wil wordt dat wat lastigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie mag ook van Wiebel.
Ik had ook al voorgesteld om het niet in een herrie tent te houden, net als anderen...
310km?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, daarom ook de NL wetgeving die zegt dat je pas vanaf 18 jaar mag spelen (en dat snap ik ook wel). Deze schiet (vanwege onze baanlimieten) ongeveer 310km/h met ballen ter grootte van een goeie knikker.
Schrale troost: Deze marker is niet (semi) automatisch dus als ik je raak is het ook echt maar 1 bal.
Ook goed, ergens in Breda gok ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik weet een lekker rustig veldje waar je op zondagen terecht kunt...
Dat heb ik in huis ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, heb je baking soda in huis? Dat zou ook wel eens kunnen helpen
Als het wat afgelegen is, kunnen we toch mensen oppikken van een station?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar aangezien ze zelf niet wil wordt dat wat lastigEn helemaal mee eens, geen herrie tent. De meeste kroegen vallen wel mee toch? Vooral als je wat eerder op de dag gaat. Kroeg van Lubje is ook nog een optie, al is dat niet voor iedereen even goed bereikbaar misschien?
om opeens met een dame te gaan samenwonen die ik net ken na jaren alleen maar in mannen geinteresseerd te zijn? Vind ik best drastischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat drastisch?
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Is 'ie er ook van af!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is echt goor, weet je zeker dat je over je nek gaat...
Maar dat laatste weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
om opeens met een dame te gaan samenwonen die ik net ken na jaren alleen maar in mannen geinteresseerd te zijn? Vind ik best drastisch
Ik zou het ook erg leuk vinden als Soempie erbij isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, ergens in Breda gok ik.
Zou het wel eens leuk vinden om Soempie te ontmoeten, denk dat we erg kunnen lachen met elkaar...
Mee eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het wat afgelegen is, kunnen we toch mensen oppikken van een station?
Ik drink toch niet die dag...
Volgens Wikipedia (geloven op eigen risico dusquote:
Uhuh, 700 ekkiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Als 'ie het doet, je karretje...
Al geregeld?
Klopt, huismiddeltje dat duur verkocht wordt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia (geloven op eigen risico dus) is dat het werkzame spul in Alka-Seltzer, Gaviscon en nog een paar van die middeltjes. Wel even oplossen in water he
Klotezooi, dat soort onverwachte grappen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh, 700 ekkiesMaar hij rijdt wel weer goed gelukkig
Heb het volgens mij van 3FM, vind het wel lekker bekkenquote:
Ja nogal jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klotezooi, dat soort onverwachte grappen...
Goed hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef MaJo het volgende:
Het valt me op dat Tim zich opvallend stil houdt over de meet
Ah, Ekdom's poging een nieuwe hype te creeeren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het volgens mij van 3FM, vind het wel lekker bekken
[..]
Ja nogal ja
Het is beter dan uro, dat hoor ik vaak genoeg. Volgens mij vooral van mensen die het zelf niet doorhebbenquote:
Terug naar de Ecu, zeg ik u!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is beter dan uro, dat hoor ik vaak genoeg. Volgens mij vooral van mensen die het zelf niet doorhebben
Urologen zijn dat...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is beter dan uro, dat hoor ik vaak genoeg. Volgens mij vooral van mensen die het zelf niet doorhebben
De florijn, dát was pas een munteenheid!quote:
En toch verschijnen ze voortdurend bij mij op de afdeling. Dan zou je zeggen dat een van ons verkeerd zit. Wie zou dat dan zijn?quote:
Weet je wat ik nou nog niet tegengekomen ben? Straattermen voor de huidige munteenheden. Je had vroeger de joetjes, meijers, geeltjes, duppies, kwartjes.. nu is het allemaal '5 cent' en '50 cent' en 'een briefje van 5 euro'.quote:
Stuiver hoor ik wel weer eens, dubbeltje soms... voor de rest komt de term 'bankje' hier wel voor (volgens mij voor 100 euro, weet ik niet zeker) maar verder bitter weinig bijnamenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou nog niet tegengekomen ben? Straattermen voor de huidige munteenheden. Je had vroeger de joetjes, meijers, geeltjes, duppies, kwartjes.. nu is het allemaal '5 cent' en '50 cent' en 'een briefje van 5 euro'.
Snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed he
Ik kijk even de kat uit de boom. Voor mij is het toch allemaal een behoorlijk eind reizen, dus wat dat betreft maakt het niet uit waar het is. Wanneer is nog niet ter sprake gekomen en dus nog niet van belang. Daarnaast was ik eerder vanavond behoorlijk chagrijnig en leek het me in verband daarmee een goed idee op dit moment geen toe- of afzeggingen te doen
Ekdom inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, Ekdom's poging een nieuwe hype te creeeren?
Gaat nu wel beter jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikHoop dat je wat minder grumpy bent?
Inderdaad. Gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou nog niet tegengekomen ben? Straattermen voor de huidige munteenheden. Je had vroeger de joetjes, meijers, geeltjes, duppies, kwartjes.. nu is het allemaal '5 cent' en '50 cent' en 'een briefje van 5 euro'.
Ik dan maar...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch verschijnen ze voortdurend bij mij op de afdeling. Dan zou je zeggen dat een van ons verkeerd zit. Wie zou dat dan zijn?
Dat is fijn! Fijn ook dat je door de SC weer vrolijker bent, dat kan echt enorm helpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat nu wel beter ja. Mede dankzij de SC
Gezelligquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, meet lijkt mij ook wel leuk trouwens. Wat mij betreft wel voorkeur voor de zondag, zaterdagen kan ik niet. En weekend van 25-26-27 okt. sowieso niet
- Cobra
- Nem
- B.
- Ringel S
- TM
- Nico
- Red
- Etcie
- MM
- Bart
- WG
Bankje was 100 gulden...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stuiver hoor ik wel weer eens, dubbeltje soms... voor de rest komt de term 'bankje' hier wel voor (volgens mij voor 100 euro, weet ik niet zeker) maar verder bitter weinig bijnamen
maar dat zijn dus de oude namen nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg ook nog wel eens duppie of stuiver.
HT, waarom was je chagrijnig?
Combinatie van dingen, waarvan de belangrijkste zijn dat ik mijn werk echt niet leuk vind maar niet echt zicht heb op wat beters, ook omdat een toffe vacature is ingetrokken voor ik er op gereageerd heb. Het kan dus best zijn dat ik er voorlopig nog wel even zit, en daar word ik niet vrolijk van. Daarnaast nog een paar kleinere dingetjes die niet echt de moeite van het vermelden waard zijn. Oh, en de film die vanavond in de sneak was (Don Jon) was echt intens kut, waardoor ik ook niet echt vrolijker de bios uitkwam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg ook nog wel eens duppie of stuiver.
HT, waarom was je chagrijnig?
Maar jij werkt helemaal niet bij mij op de afdeling! Nu weet ik nog niet wie de geheime uroloog is!quote:
Heel herkenbaar dit! Ben ook echt niet happy op mijn werk en dat kan behoorlijk frustrerend zijn. Hopelijk komt er binnenkort weer een leuke vacature langs!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Combinatie van dingen, waarvan de belangrijkste zijn dat ik mijn werk echt niet leuk vind maar niet echt zicht heb op wat beters, ook omdat een toffe vacature is ingetrokken voor ik er op gereageerd heb. Het kan dus best zijn dat ik er voorlopig nog wel even zit, en daar word ik niet vrolijk van. Daarnaast nog een paar kleinere dingetjes die niet echt de moeite van het vermelden waard zijn. Oh, en de film die vanavond in de sneak was (Don Jon) was echt intens kut, waardoor ik ook niet echt vrolijker de bios uitkwam.
Ik zie kansen voor Red...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Synoniemen waren bargoens/Jiddisch en dat hoor je sowieso weinig meer...
Ja en tegenwoordig is het straattaal/Antilliaans en Marokkaans wat de klok slaat. Dat nemen we dan weer niet over. Gek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bankje was 100 gulden...
Synoniemen waren bargoens/Jiddisch en dat hoor je sowieso weinig meer...
Sorry, maar ik ben je even kwijt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar jij werkt helemaal niet bij mij op de afdeling! Nu weet ik nog niet wie de geheime uroloog is!
Jiddisch is iets compleet anders dan Hebreeuws he? Het is een volledig eigen taal wat nauwelijks nog gesproken wordt.quote:
Wat dacht je van het woord doekoes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig is het straattaal/Antilliaans en Marokkaans wat de klok slaat. Dat nemen we dan weer niet over. Gek.
Daar blijf ik ook op hopen, en daarnaast check ik elke dag nationalevacaturebank, monsterboard en een paar Twitteraccounts, en Intermediair minimaal een keer in de week. Ik weet dat ik beter kan dan wat ik nu doe, nu nog de baan ervoor vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit! Ben ook echt niet happy op mijn werk en dat kan behoorlijk frustrerend zijn. Hopelijk komt er binnenkort weer een leuke vacature langs!
Wij niet, maar de kiddo's wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig is het straattaal/Antilliaans en Marokkaans wat de klok slaat. Dat nemen we dan weer niet over. Gek.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar blijf ik ook op hopen, en daarnaast check ik elke dag nationalevacaturebank, monsterboard en een paar Twitteraccounts, en Intermediair minimaal een keer in de week. Ik weet dat ik beter kan dan wat ik nu doe, nu nog de baan ervoor vinden.
Ik zeg het wel eensquote:
Dat is geld. Ik heb heb over bijnamen voor specifieke munten/biljettenquote:
Volgens jou zijn mensen die uro zeggen urologen, maar ik hoor het vaak genoeg collega's zeggen bij mij op de afdeling. Dat zouden dan urologen moeten zijn, maar volgens mij past dat totaal niet bij het bedrijf. Dan zijn óf de urologen óf ik op de verkeerde plaats. Vervolgens zeg jij 'dat zal ik dan wel zijn', maar dat kan niet want je werkt niet op dezelfde afdeling als ik. Het raadsel 'Wie is de uroloog' is dus nog steeds niet opgelost.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben je even kwijt...
Ik maakte slecht een flauwe grap...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens jou zijn mensen die uro zeggen urologen, maar ik hoor het vaak genoeg collega's zeggen bij mij op de afdeling. Dat zouden dan urologen moeten zijn, maar volgens mij past dat totaal niet bij het bedrijf. Dan zijn óf de urologen óf ik op de verkeerde plaats. Vervolgens zeg jij 'dat zal ik dan wel zijn', maar dat kan niet want je werkt niet op dezelfde afdeling als ik. Het raadsel 'Wie is de uroloog' is dus nog steeds niet opgelost.
Die functies komen over het algemeen wel op nationalevacaturebank te staan. Het is momenteel niet veel soeps: de meeste functies hier zijn callcenterwerk (doe ik al, bij de organisatie die het beste betaalt van de regio), of voor MBO-ers met specifieke vaardigheden (lasser, draaier, nog wat van dat soort functies) of functies waar ik de nodige ervaring/expertise voor mis. Heel soms komt er wat anders tussendoor, maar dat is zeldzaam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
En uitzendbureaus? Ik had iemand van Tempo Team Professionals die voor me meekeek.
En daar ging ik dus iets te lang op doorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maakte slecht een flauwe grap...
Dat levert nooit genoeg uren en dus salaris op, afgezien van of ze iemand zoeken of niet. Maar een vrijwilligersfunctie ernaast, die ik wel leuk vind, zou best kunnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
En zoiets simpels als bij de kassa van het filmhuis werken?
Horeca?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat levert nooit genoeg uren en dus salaris op, afgezien van of ze iemand zoeken of niet. Maar een vrijwilligersfunctie ernaast, die ik wel leuk vind, zou best kunnen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet ik je vanaf nu negeren...
Negeren, doekoes...
Ik vind het leuk om af en toe een pubquiz te organiseren en daarbij een bardienst te draaien (zoals ik nu al doe), maar niet leuk genoeg om het de hele tijd te doenquote:
Je zou zeggen dat dat nog wel te overzien is...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr...irritant. Afgelopen zaterdag aangesproken door een journalist van het AD. Met een groepje op de foto en nog wat verteld. Nu heeft één van ons een PDF gekregen met het artikel. Dat heeft 'ie me laten weten via een appje. Vervolgens vraag ik hem het door te sturen en zegt 'ie dat dat geregeld wordt. Maar hij heeft het niet gedaan
Ik wil het gewoon lezen. Leek me niet zo'n grote moeite om door te sturen
Oh ja hoor maar als iemand kan sturen "ga ik regelen", dan had 'ie het beter gelijk door kunnen sturen in diezelfde tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat nog wel te overzien is...
Dat zou dan weer te makkelijk zijn Nemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja hoor maar als iemand kan sturen "ga ik regelen", dan had 'ie het beter gelijk door kunnen sturen in diezelfde tijd
Geen moeite zelfs...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr...irritant. Afgelopen zaterdag aangesproken door een journalist van het AD. Met een groepje op de foto en nog wat verteld. Nu heeft één van ons een PDF gekregen met het artikel. Dat heeft 'ie me laten weten via een appje. Vervolgens vraag ik hem het door te sturen en zegt 'ie dat dat geregeld wordt. Maar hij heeft het niet gedaan
Ik wil het gewoon lezen. Leek me niet zo'n grote moeite om door te sturen
Ik vraag dat eigenlijk ook altijd. Want als ik de artikelen lees waarvoor in geinterviewd ben dan zie ik altijd dingen waaraan ik kan zien dat ze sommige materie niet begrepen hebben en dat wil ik dan wel rechtzetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen moeite zelfs...
Mocht onlangs zelf de eindredactie op een geredigeerd stuk van mij doen dat binnenkort in een whiskyblad komt.
Vond ik wel netjes...
De redactie van Whisky Passion weet wel waar ze het over hebben en heeft vooral taalkundig e.e.a. bijgewerkt (tijdstijlen wil ik nog wel eens door elkaar gooien...), verder eigenlijk niet veel. Heb 5 pagina's gekregen, met foto's.. .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag dat eigenlijk ook altijd. Want als ik de artikelen lees waarvoor in geinterviewd ben dan zie ik altijd dingen waaraan ik kan zien dat ze sommige materie niet begrepen hebben en dat wil ik dan wel rechtzetten.
Tijdens de GP van België hadden ze ook met spandoeken zitten klooien. Het is toen niet eens in beeld geweestquote:
Doe datquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De redactie van Whisky Passion weet wel waar ze het over hebben en heeft vooral taalkundig e.e.a. bijgewerkt (tijdstijlen wil ik nog wel eens door elkaar gooien...), verder eigenlijk niet veel. Heb 5 pagina's gekregen, met foto's.. .
Zal de PDF tzt wel posten, heb beloofd dat niet eerder te doen dan dat het blad uit is...
en in bed was het lekker warm vanochtendquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is overal koud, daarom weiger ik iedere ochtend uit bed te komen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb zojuist mijn eerste grijze baardhaar ontdekt![]()
Ik ging van buiten de fietsenkelder in, en daar voelde het echt warm aan. Het is de koudste plek van kantoor zo ongeveerquote:
Ik heb deze zomer ontdekt dat ik ook grijze haren hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb zojuist mijn eerste grijze baardhaar ontdekt![]()
het verbaast me niks dat E. hetzelfde doet als ikquote:
Mij ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het verbaast me niks dat E. hetzelfde doet als ik
ik krijg net een mail van een collega met de vraag of ik de gegevens in de bijlage al had verwerkt in een bepaalde lijst. Maar dat mailtje is inmiddels 6 keer geforward en jawel, de eerste die de mail inclusief bijlage verstuurde was....ik zelf. Dus ik denk wel dat ik de gegevens al hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook niet
Ik krijg net een mail uit Duitsland met de vraag of ik weet hoe zij bij het intranet kunnen komen.
Probeer eens zoethout(thee)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Gadver...net 2 glazen water gedronken en nu maagzuur
En ik heb dorst...maar nog meer water gaat niet helpen
Worden mensen met rood haar eerst blond en dan grijs?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ontdekte een paar dagen voor mijn dertigste verjaardag een paar blonde harensindsdien niet meer gezien trouwens! Maar mijn zeven jaar oudere zus is al bijna blond dus ik zal er ook aan moeten geloven over een paar jaar
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Worden mensen met rood haar eerst blond en dan grijs?
56quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:50 schreef Soempie het volgende:
http://theoatmeal.com/quiz/velociraptor_bed
How long could you survive chained to a bunk bed with a velociraptor?
54 seconden.
72quote:
Geef dat beest maar een ippon.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
72Mede dankzij een paar jaar judo
Dat gaat niet lukkenquote:
You could survive for 1 minute, 10 seconds chained to a bunk bed with a velociraptor!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:50 schreef Soempie het volgende:
http://theoatmeal.com/quiz/velociraptor_bed
How long could you survive chained to a bunk bed with a velociraptor?
54 seconden.
Kun je nog net zien hoe B. en ik op worden gegeten worden verscheurd in grote, bloederige stukken.quote:
Dan heb ik het waarschijnlijk te druk met het proberen te wurgen van de velociraptor als hij mijn arm op eetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je nog net zien hoe B. en ik op worden gegeten worden verscheurd in grote, bloederige stukken.
Mooie tactiek. Ik probeerde een migraine aanval bij het beest te triggeren met m'n gegil, maar dat blijkt niet te werken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik het waarschijnlijk te druk met het proberen te wurgen van de velociraptor als hij mijn arm op eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |