jij neemt je bed mee naar de kroeg?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Cobra4 het volgende: [..] De Blaauwe Hand in Nijmegen is wel tof. Leuke kroeg en heerlijk eigen bier (Nieuw Ligt 10%). De laatste (en eerste
) keer dat ik er was kreeg ik wel commentaar dat ik na een redelijke hoeveelheid van dat spul nog fris en fruitig uit bed kwam de volgende ochtend.
![]()
Ik was slim en had een hotelkamer geboekt in de buurt van het station.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij neemt je bed mee naar de kroeg?
Maak dan alleen maar een lijstje met de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat de dames hier zomaar nummers postenIk zal wel alleen vertellen dat ik met 40+ gezoend heb. M/V bij elkaar
Misschien 50+ maar dan moet ik even een lijstje maken en daar heb ik geen tijd voor
Een klein groepje is toch ook een meet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Meeting, nee, sorry.Ik ben toch meer van het een op een afspreken of in heel kleine groepjes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog nooit met vrouwen gezoend.Wel hand in hand geslapen met eentje.
Toen was ik puber en niet helemaal zeker over of ik nu bi was of niet.
Die twee direct na elkaar maakten dat ik moest giechelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Meeting, nee, sorry.Ik ben toch meer van het een op een afspreken of in heel kleine groepjes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Die twee direct na elkaar maakten dat ik moest giechelen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie lijken mijn vrouw wel.quote:
quote:
Die twee ookquote:
Meet, altijd leuk. Plek: centraalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met Cobra te PMen hoewe de SC vinden en toen kwamen we op het idee om weer eens een meet te organiseren
Even ter inventarisatie: wie heeft daar zin in en wat is een handige/leuke plek om af te spreken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Hehe dat snap ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Lees mijn postquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Meet, altijd leuk. Plek: centraal. Mijn voorkeur gaat uiteraard naar Amsterdam
. Maar ik weet niet waar iedereen woont en of Utrecht of een andere stad dan handiger is.
Vergelijk zo'n meet met Lowlands. Dan is het toch een heel klein groepje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Oeh, een miniBart.quote:
Liever een meisjequote:
Oh, daar!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees mijn postDe meesten wonen toch wel centraal met wat uitschieters naar het noorden, zuiden en oosten
quote:
AKQSC on tour?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Vergelijk zo'n meet met Lowlands. Dan is het toch een heel klein groepje?
Goed meetcafé wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
Het bier van de "Blaauwe Hand" komt van stadbrouwerij De Hemel. Moet jou toch wel aanspreken Nem?
Ja echt, het is nu gelukkig wat minder, maar een jaar of twee terug was ze zo een dag van de leg als een collega vertelde dat ze zwanger wasquote:
Ik weet niet meer of je wel of geen kinderen zou willen.. ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt, het is nu gelukkig wat minder, maar een jaar of twee terug was ze zo een dag van de leg als een collega vertelde dat ze zwanger was.
Komt dat omdat er alleen vrouwen op die Skype meets aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.Had al moeite met skype en dat was alleen met PS en B.
Maakt me niet zoveel uit. Met of zonder, ik kan met beide opties gelukkig oud worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of je wel of geen kinderen zou willen.. ?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt dat omdat er alleen vrouwen op die Skype meets aanwezig zijn?
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben. (of dat andere gesprek interessanter vind waardoor ik niet meer oplet)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.![]()
Dat laatste is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben.
Klinkt bekend ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben. (of dat andere gesprek interessanter vind waardoor ik niet meer oplet)
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nou ben ik alsnog gaan tellenIk kom vooralsnog op 4748 zoenpartners uit...
Ja, Nijmegen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
Nummers:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat de dames hier zomaar nummers postenIk zal wel alleen vertellen dat ik met 40+ gezoend heb. M/V bij elkaar
Misschien 50+ maar dan moet ik even een lijstje maken en daar heb ik geen tijd voor
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.Had al moeite met skype en dat was alleen met PS en B.
Pfff, ik ben schietdoof. Ik moet regelmatig aan iemand vragen wat er nou gezegd is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ben aan een kant zo goed als doof.![]()
En daarbij vind ik een meeting met zoveel 'onbekenden' ook gewoon eng.
Dat is me bij jou helemaal nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Met harde muziek, in café's en zo, vraag ik me echt altijd af hoe mensen gesprekken met elkaar kunnen voeren
. Sta ik er altijd maar een beetje bij te staan. Daarom ga ik ook liever naar rustige kroegen met muziek op fatsoenlijk niveau.
Waar was er dan harde muziek?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is me bij jou helemaal nog niet opgevallen
Op het terras is het wel rustig.quote:
Daar sta ik dan ook best veel buiten, bij de rokers, terwijl ik helemaal niet rook. Puur omdat de herrie daar minder is.quote:
Maar de 7e komen jullie niet sjoelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
De kroeg bij Henk? Voor mij is het daar al te hard om het te kunnen mutsen.
Zal ik ook maar dan ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, Nijmegen!
[..]
Nummers:
3 zoenen,
3 seks
[..]
Wat is er danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat op het moment niet mutsen qua gezondheid
Dat jullie dat allemaal bijhouden...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zal ik ook maar dan ...
Nummers:
7 zoenen
4 seks
Even voor het tijdspad, huidige relatie (zonder uitstapjes) duurt alweer bijna 11 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:
Puntensletsel dat je bent.quote:
Bijhouden? Ik moest wel even tellen, en seriële monogamie helpt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jullie dat allemaal bijhouden...
Hehehequote:
ik heb een word counter tabje open en ik moest ze allemaal intypenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bijhouden? Ik moest wel even tellen, en seriële monogamie helpt.
Hoe uitgebreid wil je de definitie?quote:
Ja, jij komt vingers te kort.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb een word counter tabje open en ik moest ze allemaal intypenwas even nadenken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ooit een TT met Sluntenpijpsel bedacht, was toen kennelijk nog wat te vroeg...
Lang verhaal..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de VS alleen als je neukt ( Clinton.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Lang verhaal..Jeetje zit je daar nou nog steeds mee te kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
[..]
Lang verhaal..Oei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Lang verhaal..Nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jup en de voorspelling is dat het net zo lang duurt als ik kwijt ben in mijn geheugen. Nou ja, dan mag ik blij zijn als ik er rond mijn 28-29e vanaf benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Jeetje zit je daar nou nog steeds mee te kutten.
Kwijt bent in je geheugen? Dat ook nog eens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup en de voorspelling is dat het net zo lang duurt als ik kwijt ben in mijn geheugen. Nou ja, dan mag ik blij zijn als ik er rond mijn 28-29e vanaf ben
[..]
Lang verhaal..Bah ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het dus niet bijgehouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben nog geen nummers van de mannen. Wie weet wat die hebben uitgespookt.
Ja, maar daar heb ik eigenlijk relatief het minste last van van alles. Ik kan mijn CV lezen alsof het over een ander gaat. Heel onwerkelijk raar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwijt bent in je geheugen? Dat ook nog eens?
Bij 50 is het een rondje geven op de meet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, 49... Ze blijven maar komen
Euhm, zoenen zou ik niet weten. Denk dat ik aardig bij PS in de buurt kom, qua bedpartners kom ik hoger uit.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vage shit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik eigenlijk relatief het minste last van van alles. Ik kan mijn CV lezen alsof het over een ander gaat. Heel onwerkelijk raar.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik eigenlijk relatief het minste last van van alles. Ik kan mijn CV lezen alsof het over een ander gaat. Heel onwerkelijk raar.
dat doe je snel. Staat er nu een rij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens mij mis ik er nog 1quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij 50 is het een rondje geven op de meet.
[..]
Lang verhaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Zou ze ook sommige namen 2x hebben, dus 2 henken of 3 Bart's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat doe je snel. Staat er nu een rij?
Euh, wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij mis ik er nog 1Het is maar goed dat ik niet kan komen
Dat je het allemaal kan onthoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog iemand die ik niet in mijn lijstje heb gezetquote:
3 Tylers. Dat is mijn meest voorkomendequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ze ook sommige namen 2x hebben, dus 2 henken of 3 Bart's?![]()
Ik bedenk me net dat je daarmee de meet bedoelde. Ik dacht dat het een grappige verspreking was. Dat je wilde zeggen: het is maar goed dat ik er niet op kan komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog iemand die ik niet in mijn lijstje heb gezetEn naar de meet
Je mag ook gewoon geld overmaken voor een rondje hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb wel doopnamen die vaker voorkomen in mijn beperkte lijstje ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ze ook sommige namen 2x hebben, dus 2 henken of 3 Bart's?![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je daarmee de meet bedoelde. Ik dacht dat het een grappige verspreking was. Dat je wilde zeggen: het is maar goed dat ik er niet op kan komen.
Oops.![]()
Is dat daar ook zo'n foute naam?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
3 Tylers. Dat is mijn meest voorkomende
Dat je die aantallen nog weet, OK.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel doopnamen die vaker voorkomen in mijn beperkte lijstje ...
Zie je wel dat je naar die meet moet komen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je daarmee de meet bedoelde. Ik dacht dat het een grappige verspreking was. Dat je wilde zeggen: het is maar goed dat ik er niet op kan komen.
Oops.![]()
Doopnamen? Dat je die weet joh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je weet dat je ex eenzelfde doopnaam heeft als je huidige scharrel dan onthoudt je dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je die aantallen nog weet, OK.
Maar doopnamen...
Wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij hadden mijn partners geen doopnamen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je weet dat je ex eenzelfde doopnaam heeft als je huidige scharrel dan onthoudt je dat.
Wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
En eigenlijk heb ik een belachelijk geheugen want van eentje weet ik de pincode zelfs nog.![]()
Als iets langer dan een paar maanden duurt kom je daar toch vanzelf wel een keer achter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij hadden mijn partners geen doopnamen.
Ik heb er in ieder geval niet naar gevraagd...
Dat is toch gebruikelijk voor vrouwen? Ze roven allemaal je bankrekening leeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
En eigenlijk heb ik een belachelijk geheugen want van eentje weet ik de pincode zelfs nog.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daarom denk ik dus dat ze geen doopnamen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als iets langer dan een paar maanden duurt kom je daar toch vanzelf wel een keer achter?
Doopnamen heb je over het algemeen eerder dan een geloofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat ze geen doopnamen hebben.
Volgens mij ook geen geloof, dus dat verklaart wel e.e.a....
De bankrekening van de blowende werkeloze metalhead?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is toch gebruikelijk voor vrouwen? Ze roven allemaal je bankrekening leeg.
Integendeelquote:
Oke, nu ben ik wel benieuwd naar de andere types in je lijstje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De bankrekening van de blowende werkeloze metalhead?
4 jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Puala het volgende:
Maar PS, over wat voor periode heb je die 49 gehaald?
Ja zelfs dan zijn sommige vrouwen daartoe in staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De bankrekening van de blowende werkeloze metalhead?
Ja, maar if so, dan waren ze op die leeftijd niet mijn partner...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Doopnamen heb je over het algemeen eerder dan een geloof.
Ziedaar één van mijn bezoekdoelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
Het bier van de "Blaauwe Hand" komt van stadbrouwerij De Hemel. Moet jou toch wel aanspreken Nem?
Ik twijfel ....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik wel benieuwd naar de andere types in je lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog hemels ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ziedaar één van mijn bezoekdoelen
Nieuw Ligt is ook van de Hemel trouwens
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik twijfel ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
DAT KAN SNELLERRRRRRRRRquote:
Omdat het kan?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik twijfel ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor fetisj heb jij in hemelsnaam?![]()
Inderdaad. Kutgastmods ook altijd.quote:
Puala weer?quote:
Lang haar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wat voor fetisj heb jij in hemelsnaam?
Die weet dat ik haar ga spanken als ze dat doet.quote:
Jij bent het gewoon alweer vergeten...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was naar de wc, ik ben onschuldig.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon alweer vergeten...
Puala met de tablet op de WC? ModCluedoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was naar de wc, ik ben onschuldig.
Een student, die zit er niet tussen bij mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben toch wel behoorlijk braaf als ik dit lees. 1 veiligheidsbeambte in wording (9mnd), 1 werkloze/student (6jr) en 1
[..]
Ik claim dat Bart schuldig isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Puala met de tablet op de WC? ModCluedo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet braaf.Kappen nou, hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Puala op 01-10-2013 20:23:35 ]
Oehquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Die weet dat ik haar ga spanken als ze dat doet.
Ik hoopte eigenlijk dat je de TT ging wijzigenquote:
Omdat ik spijt kreeg dat t online stond. Heb mijn eigen post ook aangepastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn post nou weer gemoddereerd?
Machtsmisbruik, jullie alle 3...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik spijt kreeg dat t online stond. Heb mijn eigen post ook aangepast
quote:
Ik niet. Dit is mijn forum.quote:
Ik zal je notes zo ook even delen hier.quote:
Je hapt wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zal je notes zo ook even delen hier.
maar ja..als de mods het verzieken, waar kun je dan nog klagen...quote:
Bij de forumadminsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar ja..als de mods het verzieken, waar kun je dan nog klagen...
Eet smakelijk! Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo inderdaad eten, nog niet gedaan...
Volgens mij weet hij amper van het bestaan van MEN.quote:
Wil je zijn adres hebben?quote:
Of van de mods.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij amper van het bestaan van MEN.
Welterusten!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Opteltopic zoenen & sex?
Burgerlul meldt zich.
Tinu is de enige. Ja. De enige. Behalve dan wat kuswerk op de lippen als dat meetelt, dan heb ik twee zoenpartners gehad
Ligt eraan wanneer en wie er komt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef MadMaster het volgende:
B., kom jij naar die meet of kunnen we het gewoon toch in Amsterdam e.o. houden?
Wowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Opteltopic zoenen & sex?
Burgerlul meldt zich.
Tinu is de enige. Ja. De enige. Behalve dan wat kuswerk op de lippen als dat meetelt, dan heb ik twee zoenpartners gehad
Welke voorwaarden heb je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer en wie er komt natuurlijk
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat er ook een paar van mijn favoriete users komen
Is een banaan krom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja godver, hoe weet jij nou weer dat ik al in bed lig
Ja presentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
k zal kijken wat ik kan doen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi lieverdhoe gaat het? Las je post van een paar pagina's terug
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
k zal kijken wat ik kan doen!
/voorspelbaar
ongeveer 1 per maandquote:
Kan makkelijk een factor 30 hoger dus.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
k zal kijken wat ik kan doen!
/voorspelbaar
Je zal die lastige klanten op de koop toe moeten nemen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stervensdruk op werk, wel leuk maar weinig tijd voor andere dingen dan werk. Moet nu weer aan de studie, dus tot laterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef Puala het volgende:
[..]
HiGaat wel, beetje gespannen/gestresst. En met jou?
De vraag is natuurlijk of je iarl en TM wel op je lijstje van favo fokkers hebt staan.quote:
Zolang het maar leuk druk is is het goed. Succesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stervensdruk op werk, wel leuk maar weinig tijd voor andere dingen dan werk. Moet nu weer aan de studie, dus tot later
met de klemtoon op wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je iarl en TM wel op je lijstje van favo fokkers hebt staan.
eet ze!quote:
Ik heb zo mijn voorkeuren waar ik beter geen uitspraken over kan doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je iarl en TM wel op je lijstje van favo fokkers hebt staan.
Nee, dan had ik wel wél getypt.quote:
quote:
Wat een diplomatiek antwoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn voorkeuren waar ik beter geen uitspraken over kan doen.
Maar jullie zitten alledrie in de veilige zone
Mazzel dat ik die vraag niet gesteld heb, had je met dit antwoord waarschijnlijk niet weggekomen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn voorkeuren waar ik beter geen uitspraken over kan doen.
Maar jullie zitten alledrie in de veilige zone
quote:
Toch wel een goede vraag van mij...quote:
Jouw aanwezigheid is voor mij geen reden om níet te komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel een goede vraag van mij...![]()
Mijn voorwaarde om aanwezig te zijn, is dat jij er in ieder geval bent...
Done.quote:
Kijk, zeg dat dan meteen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is voor mij geen reden om níet te komen.
quote:
Dubbelspank inmiddels.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje met de eer strijken he, niet fair
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Topic eindigen met een lijstje van changes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Begin dan maar vast...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Topic eindigen met een lijstje van changes?
quote:
PS is goed in lijstjes bijhouden, dus die even vragen voor die klus...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Topic eindigen met een lijstje van changes?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PS is goed in lijstjes bijhouden, dus die even vragen voor die klus...
Je hebt dan ook een hele toffe mini.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een geklooi met de TT
En ik ben ook meer van de mini-meets denk ik.
Ik maak nooit meer UI's voor jou en Soempie...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Werk jij op dinsdag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe mini is mini?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PS is goed in lijstjes bijhouden maken, dus die even vragen voor die klus...
Eerst afwerken en dan op het lijstje zetten was het toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
PS was toch van het lijstje afwerken?
oh ja, sorry PS!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst afwerken en dan op het lijstje zetten was het toch?
ok.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg net een foto geappt van m'n vader. Op de foto m'n vriendin in de armen van een andere kerel...
Gelukkig is het een repetitie van de toneelvereniging
Nu moet ik aan 'Phileine zegt sorry' denken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik krijg net een foto geappt van m'n vader. Op de foto m'n vriendin in de armen van een andere kerel...
Gelukkig is het een repetitie van de toneelvereniging
Ach, ik heb relatief lang en heel lang een relatie gehad, dat zegt ook niks over de ware.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is ook niet of we allemaal meteen de ware tegenkomenmet plenty van dezen had ik best wat langer wat gewild maar kennelijk heb ik slechte smaak/ben ik slechte smaak. Wie zal het weten. Misschien heb ik wel gewoon pech.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu moet ik aan 'Phileine zegt sorry' denken.
Het is een cliche, maar het komt vanzelf. Gewoon geduldquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is ook niet of we allemaal meteen de ware tegenkomenmet plenty van dezen had ik best wat langer wat gewild maar kennelijk heb ik slechte smaak/ben ik slechte smaak. Wie zal het weten. Misschien heb ik wel gewoon pech.
ik heb ook tien jaar gezocht hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zelfs van mening dat het beter is als dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is ook niet of we allemaal meteen de ware tegenkomen
Blijven proberen en oefenen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die ken ik niet. Houden zo zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu moet ik aan 'Phileine zegt sorry' denken.
Zoek niet en gij zult vindenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
of relatie material, voor that matterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, ik heb relatief lang en heel lang een relatie gehad, dat zegt ook niks over de ware.
Bij wijze van vakantielectuur vond ik het lekker weglezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die ken ik niet. Houden zo zeker?
Hoezo gaat een meet hem niet worden? Poll maken met drie plaatsen, meeste stemmen wordt het. Datumprikkertje maken, meeste komers wordt het. Datum+locatie=meet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, die meet gaat het dus niet worden, denk ik zo...
True that bro.quote:
Je hebt gelijk, binden kan je je altijd nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zoek ook helemaal niet hoorIk doe gewoon wat en wie ik leuk vindt.
Ik hoor een paar enthousiaste reacties, maar ook diverse ontwijkende of helemaal geen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo gaat een meet hem niet worden? Poll maken met drie plaatsen, meeste stemmen wordt het. Datumprikkertje maken, meeste komers wordt het. Datum+locatie=meet.
Ik tel er uit mijn hoofd 9 en 2 die aangeven niet te willen. Valt dus behoorlijk meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor een paar enthousiaste reacties, maar ook diverse ontwijkende of helemaal geen...
het is 2 uur geleden geopperd, dus geef het nog een kans...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor een paar enthousiaste reacties, maar ook diverse ontwijkende of helemaal geen...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kom ik sowieso nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Tzt ook maar weer eens whisky meet in huize MM organiseren.
Voor de liefhebber uiteraard...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Dat lijkt me ook erg leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
? een vrouwlijke, ja..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, binden kan je je altijd nog.
En je hebt een leuke huisgenoot, dus...
Waarom zou ik dat moeten delenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef MaJo het volgende:
En PS ik vind het supertof dat je zo eerlijk bentAlleen wel opvallend dat de vrouwen allemaal ook open zijn en de mannen angstvallig hun mond houden
Behalve red dan
Snap ik helemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef B.ertha het volgende:
V.w.b. algemene meet: Het is een setting die mij niet zo aanspreekt (café met veel relatief onbekenden). Ik wil enkelen van jullie best (graag) eens ontmoeten of weer ontmoeten, maar ik ben niet direct dolenthousiast dus ik laat het van de gasten, locatie en mijn agenda afhangen.
Ik heb een antwoord gegeven, ik heb gewoon geen idee meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef MaJo het volgende:
En PS ik vind het supertof dat je zo eerlijk bentAlleen wel opvallend dat de vrouwen allemaal ook open zijn en de mannen angstvallig hun mond houden
Behalve red dan
Je moet niks, het valt me alleen opquote:
Ah. Ik weet de oorzaak overigens wel, vrouwen houden dat bij.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er net achter dat Wiebel een grotere slettebak is dan PS.
Ik heb serieus een boekje waarin ik het heb bijgehoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Ik weet de oorzaak overigens wel, vrouwen houden dat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |