jij neemt je bed mee naar de kroeg?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Cobra4 het volgende: [..] De Blaauwe Hand in Nijmegen is wel tof. Leuke kroeg en heerlijk eigen bier (Nieuw Ligt 10%). De laatste (en eerste
) keer dat ik er was kreeg ik wel commentaar dat ik na een redelijke hoeveelheid van dat spul nog fris en fruitig uit bed kwam de volgende ochtend.
![]()
Ik was slim en had een hotelkamer geboekt in de buurt van het station.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij neemt je bed mee naar de kroeg?
Maak dan alleen maar een lijstje met de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat de dames hier zomaar nummers postenIk zal wel alleen vertellen dat ik met 40+ gezoend heb. M/V bij elkaar
Misschien 50+ maar dan moet ik even een lijstje maken en daar heb ik geen tijd voor
Een klein groepje is toch ook een meet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Meeting, nee, sorry.Ik ben toch meer van het een op een afspreken of in heel kleine groepjes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog nooit met vrouwen gezoend.Wel hand in hand geslapen met eentje.
Toen was ik puber en niet helemaal zeker over of ik nu bi was of niet.
Die twee direct na elkaar maakten dat ik moest giechelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Meeting, nee, sorry.Ik ben toch meer van het een op een afspreken of in heel kleine groepjes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Die twee direct na elkaar maakten dat ik moest giechelen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie lijken mijn vrouw wel.quote:
quote:
Die twee ookquote:
Meet, altijd leuk. Plek: centraalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met Cobra te PMen hoewe de SC vinden en toen kwamen we op het idee om weer eens een meet te organiseren
Even ter inventarisatie: wie heeft daar zin in en wat is een handige/leuke plek om af te spreken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Hehe dat snap ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Lees mijn postquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Meet, altijd leuk. Plek: centraal. Mijn voorkeur gaat uiteraard naar Amsterdam
. Maar ik weet niet waar iedereen woont en of Utrecht of een andere stad dan handiger is.
Vergelijk zo'n meet met Lowlands. Dan is het toch een heel klein groepje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Oeh, een miniBart.quote:
Liever een meisjequote:
Oh, daar!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees mijn postDe meesten wonen toch wel centraal met wat uitschieters naar het noorden, zuiden en oosten
quote:
AKQSC on tour?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Vergelijk zo'n meet met Lowlands. Dan is het toch een heel klein groepje?
Goed meetcafé wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
Het bier van de "Blaauwe Hand" komt van stadbrouwerij De Hemel. Moet jou toch wel aanspreken Nem?
Ja echt, het is nu gelukkig wat minder, maar een jaar of twee terug was ze zo een dag van de leg als een collega vertelde dat ze zwanger wasquote:
Ik weet niet meer of je wel of geen kinderen zou willen.. ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt, het is nu gelukkig wat minder, maar een jaar of twee terug was ze zo een dag van de leg als een collega vertelde dat ze zwanger was.
Komt dat omdat er alleen vrouwen op die Skype meets aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.Had al moeite met skype en dat was alleen met PS en B.
Maakt me niet zoveel uit. Met of zonder, ik kan met beide opties gelukkig oud worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of je wel of geen kinderen zou willen.. ?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt dat omdat er alleen vrouwen op die Skype meets aanwezig zijn?
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben. (of dat andere gesprek interessanter vind waardoor ik niet meer oplet)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.![]()
Dat laatste is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben.
Klinkt bekend ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben. (of dat andere gesprek interessanter vind waardoor ik niet meer oplet)
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vooral als de muziek ergens hard staat. Of dat ik met iemand in gesprek ben, dan ineens een flard van een ander gesprek opvang en dan ineens helemaal de draad kwijt ben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nou ben ik alsnog gaan tellenIk kom vooralsnog op 4748 zoenpartners uit...
Ja, Nijmegen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
Nummers:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat de dames hier zomaar nummers postenIk zal wel alleen vertellen dat ik met 40+ gezoend heb. M/V bij elkaar
Misschien 50+ maar dan moet ik even een lijstje maken en daar heb ik geen tijd voor
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan een grotere groep, omdat ik vrijwel niemand versta en zelf over kom als een idioot, omdat ik dan amper of vrij laat reageer.Had al moeite met skype en dat was alleen met PS en B.
Pfff, ik ben schietdoof. Ik moet regelmatig aan iemand vragen wat er nou gezegd is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ben aan een kant zo goed als doof.![]()
En daarbij vind ik een meeting met zoveel 'onbekenden' ook gewoon eng.
Dat is me bij jou helemaal nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Met harde muziek, in café's en zo, vraag ik me echt altijd af hoe mensen gesprekken met elkaar kunnen voeren
. Sta ik er altijd maar een beetje bij te staan. Daarom ga ik ook liever naar rustige kroegen met muziek op fatsoenlijk niveau.
Waar was er dan harde muziek?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is me bij jou helemaal nog niet opgevallen
Op het terras is het wel rustig.quote:
Daar sta ik dan ook best veel buiten, bij de rokers, terwijl ik helemaal niet rook. Puur omdat de herrie daar minder is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |