Dan is de drempel natuurlijk veel lagerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik helemaalAlleen als we het in Nijmegen doen speciaal voor jou zou het natuurlijk wel erg jammer zijn als je er dan niet bij bent
Ik zeg Nijmegen meetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan is de drempel natuurlijk veel lager
ja ik ben de tel wel kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Bedpartners weet ik ongeveer wel (rond de 10), zoenen niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.quote:
Het net sluit zichquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...
Dat lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opOf jij mag ook de mijne opkomen
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Ik denk dat mijn blazoen al een paar jaar onzichtbaar is!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?
Denk ook dat het echt een vrouwending is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?
en dan samen de dubbele wegstrepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk ook dat het echt een vrouwending is.
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Dat hoor je in de trein te doen, beetje vermaak voor je mede passagiersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mij!
Die herinner ik me nog wel.quote:
pfiewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er net achter dat Wiebel een grotere slettebak is dan PS.
Ja hoor, ik ben verder niet bi voor zover ik weet... Die zoenen met meisjes betekenden verder niks, geen aantrekkingskracht ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Soempie het volgende:
PS, niet serieus hoor.Ik vind het juist best braaf dat je nog niet eens in de dubbele cijfers zit. En al zat je dat al ruim wel, dan nog.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan samen de dubbele wegstrepen
[..]
[..]
Ook hoeveel hij er in zijn leven gehad heeft?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeft
Of je op z'n lijstje wilde?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mij!
Oh nee dat heb ik niet gedaan. Moet ook zeggen dat me dat niet echt boeit. Ik ben veel te bang dat hij het terug vraagt en ik een rooie kop krijgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook hoeveel hij er in zijn leven gehad heeft?
En dan vervolgens zeggen dat hij er 20 heeft gehad, en dan vragen of ie dan een slet is.
Snel die onderzoeken doen, voordat het echt uit de hand loopt met je...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeft
quote:
Als je vrijgezelle collega, van jouw leeftijd zit te grijnzen dat ie zo'n leuk weekend heeft gehad is het gewoon een inkopper om die vraag te stellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel die onderzoeken doen, voordat het echt uit de hand loopt met je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Tablet / Smartphone / iTV?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, ik kap ermee. 12 uur werk op een dag is voldoende pc staren
Ik heb toen tijdens de meet bij Red met je zitten kletsen en ik kan me toch echt niet het beeld dat je hier schetst bij je indenken...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet gedaan. Moet ook zeggen dat me dat niet echt boeit. Ik ben veel te bang dat hij het terug vraagt en ik een rooie kop krijg
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik was blij met Excel 2003, kon ik eindelijk meer dan 65536 rijen in mijn lijst gebruiken.quote:
Nee he? Ik zie er veel te braaf uit he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toen tijdens de meet bij Red met je zitten kletsen en ik kan me toch echt niet het beeld dat je hier schetst bij je indenken...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was blij met Excel 2003, kon ik eindelijk meer dan 65536 rijen in mijn lijst gebruiken.
/nerdmode
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh nu heb ik zin om te zoenen. Dat is alweer ruim een week geleden. En laten we het over dat andere al helemaal niet hebbenIk lees net dat er 800.000 ambtenaren tijd over hebben, moet je wel even het stof er af blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh nu heb ik zin om te zoenen. Dat is alweer ruim een week geleden. En laten we het over dat andere al helemaal niet hebbenDe pandapunten lopen op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Trustequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Bijgelezen. En ga ook afsluiten, want morgen weer gewoon aan het werk
Met de leeftijd en instelling van mijn collega's wil ik dat echt niet weten...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je vrijgezelle collega, van jouw leeftijd zit te grijnzen dat ie zo'n leuk weekend heeft gehad is het gewoon een inkopper om die vraag te stellen.
Ja, ok. Mijn collega's zijn rond de 25quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de leeftijd en instelling van mijn collega's wil ik dat echt niet weten...
Adios!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef B.ertha het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik lees net dat er 800.000 ambtenaren tijd over hebben, moet je wel even het stof er af blazen.
Pandapunten?quote:
http://www.pandapunt.nl/quote:
Ja, echt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee he? Ik zie er veel te braaf uit he?
Wat zijn Pandapunten?quote:
herkenbaar...maar morgen een dagje kantoor, denk dat ik m'n wekker op half 7 zetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Bart het volgende:
Bed, goed plan wel. Wekker gaat weer om half zes![]()
.
Heb ik er ook wel een paar van, maar weinig vrouwen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ok. Mijn collega's zijn rond de 25
Misschien ook wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
herkenbaar...maar morgen een dagje kantoor, denk dat ik m'n wekker op half 7 zet
Ook IT zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik er ook wel een paar van, maar weinig vrouwen...
De avond begint net...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Soempie het volgende:
Het is nog maar half 10?![]()
Slaap lekker dan maar.
dan kan ik rond half 8 beginnen en hopelijk voor half 5 weer huiswaartsquote:
quote:
Afkicken of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker jaMaar nu ben ik braaf. Tof vriendje, leuk huisje samen
Lange dagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan kan ik rond half 8 beginnen en hopelijk voor half 5 weer huiswaarts
twee maanden van die tijd was ik nog student. Dat telt lekker opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat zijn Pandapunten?
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
meestal red ik het wel met 8 uur werken per dagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange dagen.
Vandaag reed ik om 06.00 uur van huis weg, en was om 19.00 uur thuis. Wel eten op kosten van de baas
.
Heb 3 vrouwelijke collega's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook altijd en overal de enige dame.
Jezusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Etcetera het volgende:
E. is altijd om 5:30 de deur uit en om 18:30 thuis.
Pfff...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Etcetera het volgende:
E. is altijd om 5:30 de deur uit en om 18:30 thuis.
Ik ga om 6:30 de deur uit en ben om 18:00 thuis.
Ik was al afgekicktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afkicken of valt dat wel mee?
Ik vond 'de overgang' destijds wel een ding, ik wilde helemaal niet samenwonen in het begin...
quote:
Dat klinkt voor mij als een normale dag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange dagen.
Vandaag reed ik om 06.00 uur van huis weg, en was om 19.00 uur thuis. Wel eten op kosten van de baas
.
Gelukkig nietquote:
Wat een eind!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff...
Ik woon 10 minuten fietsen of bussen vanaf m'n werk.
4x10,5 ofzo? Ja dan kan het wel. Ik zou ook wel 4x10 willen werken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Eemshaven
ze maken daar nu 42u per week, vrijdagmiddag vrij.
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb jullie gemist zo actiefWe moeten het vaker over mijn/ons seksleven hebben
Hoe kwamen we hier eigenlijk op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb jullie gemist zo actiefWe moeten het vaker over mijn/ons seksleven hebben
Ik vind het wel leuk dat vrouwen doorgaans het grootste commentaar hebben indien lijstjes met veroveringen langs komen. En nu is het omgedraaid :dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet altijd 301? Oh, wacht ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
4x10,5 ofzo? Ja dan kan het wel. Ik zou ook wel 4x10 willen werken.
Hij is wel eens een week weggeweestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht ik gelezen te hebben, omdat hij ook soms niet thuis kwam doordeweeks...
Je hebt een bedrijf aan huis of zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat een eind!
Ik woon zo dichtbij dat op de fiets net zo snel als lopen is.
Als je wat foto's erbij doet gaat het misschien nog wel sneller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
krikken... hehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goed idee om de postcount per topic wat op te krikken?
One night stands.... scharrels... babies... rammelende eierstokken... foto's van babies. ja. dat was 'm.quote:
Gelukkig ben ik nog niet helemaal dement dan...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideehij wil wel minder werken op zich, maar wordt 'm niet.
[..]
Hij is wel eens een week weggeweesttijd in Rotterdam gezeten door de week, keer boorplatform, maar momenteel is dat alles niet aan de orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |