Eerder naar the terrible thunderlizzardsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Flashbacks naar Dino Baby's. Ben ik de enige?
Dat was wel meer een strijd dan de Dinobaby's, al hadden Bill en Scooter dat nooit zo doorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerder naar the terrible thunderlizzards
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.![]()
Je houdt de herinnering levend:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb zojuist mijn eerste grijze baardhaar ontdekt![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu wel het liedje van Dino Baby's in m'n hoofd.![]()
Ah, een medestanderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben megaverschrikkelijkgruwelijkongelooflijk chagrijnig![]()
![]()
Al sinds ik opstond. Ik weet niet waarom en het gaat niet weg. Gadverredamme
Mijn zusje ook alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een medestander
Er zitten wat momentjes tussen, maar ik heb t al sinds gisteravond
Detailsquote:
Bij mij gaat het juist weer een stukje beter dan gisterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al
Hangt het in de lucht?
Ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al
Hangt het in de lucht?
quote:
quote:
quote:bedtime, I know
+1quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Wat een verademing die rust hier na gisteren.
Ben bijgelezen in 1 minuut...![]()
Doei!
Dino Baaby's zijn okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Etcetera het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. de kledingvoorschriften op de kermis zijn nog het zelfde als vorig jaar zo te zien. Luipaardprint legging, vuilniszak jas met bontkraag en hoepeloorbellen.
Nog maar twee daagjes gelukkig.. dan gaan we weer terug naar 'normaal' hier in t centrum (studenten in joggingbroek en dispuuttrui).
Kies uw favoriete klederdacht
Zou het nu Lubje26 moeten zijnquote:
Lastige vraagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Bart het volgende:
GC / Welcome to the Punch, win een horloge!
Duur horloge te winnen! Helaas mag ik niet meedoen.
Ik weet hetquote:
Wat als je nee invultquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had niet veel inspiratie vanochtend
.
Dan maak je geen kans op de prijsquote:
Ik heb geen risico's genomenquote:
Verstandigquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
En dan komt het moment dat je in je vinger snijdt en je alleen dino-pleisters in huis hebt.
Wat is daar mis mee? Ik was laatst bij de dokter voor een splinter toen ik die er zelf niet meer uitkreeg, vroeg ze toen ik eindelijk verlost was van het stukje hout of ik een pleister wilde. Ja, mits een disney-pleister was mijn eis. Die kreeg ik toenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
En dan komt het moment dat je in je vinger snijdt en je alleen dino-pleisters in huis hebt.
Prinsessenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik wilde natuurlijk prinsessen pleisters in plaats van dino's op een skateboard.
Zijn ze wel even mee zoet geweest denk ik? 6 miljard mensen onderzoeken en dan conclusies trekkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:
Ja hoor, Volkskrant Cultuur: 'De tien meest sexy mannen en vrouwen op aarde'.
Meisjes plagen kusjes vragenquote:
Ze luistert namelijk nooit naar Wiebel wanneer hij slimme opmerkingen maakt zoals: "je houd die kaasschaaf op een gevaarlijke manier vast'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik wilde natuurlijk prinsessen pleisters in plaats van dino's op een skateboard.
Niet. Al is het maar vanwege de verzendkostenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feli Lub!!
Ik ga dat horloge winnen
ah maar mijn vader komt volgende week. kan ie het mooi meenemen. Is al eerder zo gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet. Al is het maar vanwege de verzendkosten
Ik heb mee gedaan maar dat mocht eigenlijk nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Bart het volgende:
GC / Welcome to the Punch, win een horloge!
Duur horloge te winnen! Helaas mag ik niet meedoen.
Van wie mocht dat nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb mee gedaan maar dat mocht eigenlijk niet
De prijsvraag loopt tot de tiende, dan moet ik nog van alle winnaars doorkrijgen of ze BD of DVD willen, dan moet de sponsor de prijzen nog versturen. Denk niet dat de prijzen volgende week bij de winnaars thuis liggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah maar mijn vader komt volgende week. kan ie het mooi meenemen. Is al eerder zo gegaan
Welke regel voldoe je dan niet aan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de regels, maar die las ik pas nadat ik mee deed
tijd zatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
De prijsvraag loopt tot de tiende, dan moet ik nog van alle winnaars doorkrijgen of ze BD of DVD willen, dan moet de sponsor de prijzen nog versturen. Denk niet dat de prijzen volgende week bij de winnaars thuis liggen.
Crewleden, en partners en familieleden van crewleden zijn uitgesloten van deelname?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de regels, maar die las ik pas nadat ik mee deed
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Crewleden, en partners en familieleden van crewleden zijn uitgesloten van deelname?
Van wie ben jij dan familie/partnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |