Dezelfde god toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En laatst at je bij de Joden. Ik vertrouw jou niet meer.
IPA is welkom bij mij in Marokko.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb net döner op, nu vind ik dat ik takfir plegen mag.
Kan niet echt zeggen dat ik er mee zat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Triggershot ik wil nog mijn excuses aanbieden toen der tijd ik jou vaak heb lastig gevallen in andere topics.
Infiltratie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En laatst at je bij de Joden. Ik vertrouw jou niet meer.
Waar blijft die vertaling?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Flauw hoor. Nu mķet ze het wel weten
Dan ben ik daar blij om.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet echt zeggen dat ik er mee zat.
Ik zie het nog niet, die vertaling van hemquote:
That God has Atakzna the close friend also took Abraham for a friend if you're taking on of my close friend Abu Bakr has taken a close friend not Those who came before you were to take the graves of their Prophets and righteous people mosques of the graves I forbid itquote:
Google translate? Wtf!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
That God has Atakzna the close friend also took Abraham for a friend if you're taking on of my close friend Abu Bakr has taken a close friend not Those who came before you were to take the graves of their Prophets and righteous people mosques of the graves I forbid it
DIE had ik al lang door (Googlequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
ISMFOF = Isetmyfriendsonfire = Ik
Ik ben te lui om te vertalen en iemand die het plaatst op een Nederlands forum maar weigert zelf te doen heeft niet echt recht van spreken als je het mij vraagt.quote:
Ja, dat helptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
That God has Atakzna the close friend also took Abraham for a friend if you're taking on of my close friend Abu Bakr has taken a close friend not Those who came before you were to take the graves of their Prophets and righteous people mosques of the graves I forbid it
Oh, oke.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DIE had ik al lang door (Google)
![]()
Alleen niet dat je << als pijltjes bedoelde, excuses..
Haha ik vertaal hem wel geen probleem!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te vertalen en iemand die het plaatst op een Nederlands forum maar weigert zelf te doen heeft niet echt recht van spreken als je het mij vraagt.
De hadith wordt vaak aangehaald om de Sjieten te bekritiseren, vanwege het bezoeken van graven etc.quote:
Ja, maar dat mag toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De hadith wordt vaak aangehaald om de Sjieten te bekritiseren, vanwege het bezoeken van graven etc.
Graag!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha ik vertaal hem wel geen probleem!
Hij gaat zelfs verder, je mag geen moskee op een graf bouwen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De hadith wordt vaak aangehaald om de Sjieten te bekritiseren, vanwege het bezoeken van graven etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |