SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet maar wel zwaar gestraftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Prima verdedigd van vd Hoorn, penalty uit het niets gegeven.
het was gewoon puur geplanned van Balotelli, dit deed hij precies zoals hij wou. contact zoeken, weten dat de verdediger reageert en meteen gaan liggen.quote:
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer metquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Stiggie het volgende:
Positief overigens is dat de aanvoerder van Celtic rood heeft gekregen tegen Barca en de wedstrijd tegen Ajax dus mist
Zeker maar het is niet de eerste keer dat hij zoiets doet, daarom toch dom van v/d Hoorn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
slim gedaan van Balotelli, bewijst daarmee indirect zijn meerwaarde
Positief is dat niemand toch tegen Barca wint of gelijk speeltquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer met.
Zonder Messi hadden wij gelijkgespeeld. Hadden we nu al twee punten gehadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer met.
Milan kan dat wel denk ik, en dat is toch eeuwig zonde.. Met messi was het gewoon 100% score voor barca geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Positief is dat niemand toch tegen Barca wint of gelijk speelt
Als v/d Hoorn zijn shirt niet vast heeft had hij een vrije trap meegekregenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Na het zien van die serie foto's moet ik toegeven dat het geen penalty was. Balotelli heeft goed gekeken naar Pepe zondag.. en de scheids en zijn assistent trappen erin. Ze hadden het niet zo ver moeten laten komen dat die voorzet werd gegeven.. dan kan je ook geen pingel tegen krijgen. Loop je 90 minuten te zwoegen voor een 1-0 voorsprong, geef je het in 1 seconde *poef* weg.. zonde hoor.
Als je precies de regel opvolgt wel ja, maar in de 90 minuten ervoor kan je minstens 5x erger shirtje trekken bestraffen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je het zo ziet is het gewoon van beide kanten een overtreding
En rood geven voor doelbewust op de enkel trappen etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je precies de regel opvolgt wel ja, maar in de 90 minuten ervoor kan je minstens 5x erger shirtje trekken bestraffen.
Ik hou me normaliter verre van dit topic maar hier is eenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajax gewoon ook nooit gegund lijkt het wel, er zijn altijd omstreden momenten.
Hier heeft hij wel gelijk in hoor. Ajax heeft erg vaak pech met cruciale beslissingen. Dat heeft een groot onderzoek laatst ook uitgewezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hou me normaliter verre van dit topic maar hier is eenwel op z'n plaats:
Groetjes.
Hij "trekt" geen shirtje, maar pakt hem vast. Groot verschil. Balotelli valt de andere kant op van waar VDH het schirtje pakt. Onmogelijk dat hij zo kan vallen daardoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon oerdom, 1. shirtje trekken moet je niet doen in de laatste 5 minuten en zeker niet in de 16. 2. shirtje trekken moet je eigenlijk nooit doen, is veel te opzichtig.
Allemaal wel leuk en aardig maar een voorsprong weggeven in blessuretijd is gewoon knullig, dat die uitslag uiteindelijk wel terecht is who cares.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
Ik weet dat iedereen hier boos en teleurgesteld is omdat je in zo'n korte tijd de 1-0 voorsprong niet meer weg mag geven. Maar uiteindelijk is 1-1 natuurlijk een geweldig knappe uitslag van Ajax. Het is toch heel goed wat die jonkies hier hebben gedaan. Verder heb je Poulsen die er dit seizoen helemaal niks van bakt, Siem die nog loopt te worstelen na zijn blessure en de goede chemie met Eriksen nu natuurlijk weg is, en Moisander die het wel gewoon aardig doet. Maar buiten die 3 spelers om is het allemaal heel onervaren. Denk dat wij heel erg blij mogen zijn met vandaag. Zeker als je ziet wat voor ervaring er bij Milan op het veld liep.
Ja, groot verschil. En het mag beide niet. Maar je snapt toch wel dat hij het risico loopt als hij het shirt vast pakt? Ongeacht of Balotelli hem onderuit trekt, is er verder niks aan de hand en is de bal gewoon voor Cilessen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Hij "trekt" geen shirtje, maar pakt hem vast. Groot verschil. Balotelli valt de andere kant op van waar VDH het schirtje pakt. Onmogelijk dat hij zo kan vallen daardoor.
Wel een twijfelgeval moet ik zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Was wel gewoon een penalty though, snap al de ophef niet zo.
Jullie maken het me wel verdomde moeilijk:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Hij "trekt" geen shirtje, maar pakt hem vast.
Nou dat enkel trappen was flink rood. Doen ze eigenlijk aan schorsingen na de wedstrijd in de CL?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel gelijk in hoor. Ajax heeft erg vaak pech met cruciale beslissingen. Dat heeft een groot onderzoek laatst ook uitgewezen.
Verder vond ik de scheids het prima doen vandaag. Floot gewoon consequent en goed volgens mij.
Weer interlands? Gatverdoammaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, op naar zondag. De drie punten binnenharken en met een goed gevoel de interlandperiode in.
Van te voren had je voor dit resultaat getekend denk ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef Dven het volgende:
Zo, zwee slaappillen en een glas bier. Ik ga lekker comaslikkertje spelen
Ach ja, de bal is rond. Pakt hij hem niet vast, loopt Balo er omheen en scoort ie. Als je dat doelpunt ergens aan wil wijten: zorg dan dat die voorzet er niet komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, groot verschil. En het mag beide niet. Maar je snapt toch wel dat hij het risico loopt als hij het shirt vast pakt? Ongeacht of Balotelli hem onderuit trekt, is er verder niks aan de hand en is de bal gewoon voor Cilessen.
okquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hou me normaliter verre van dit topic maar hier is eenwel op z'n plaats:
Groetjes.
Ik heb 3-0 voorspeld maar met een 1-0 kon ik levenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van te voren had je voor dit resultaat getekend denk ik?
Iemand naar beneden trekken/snelheid er uit halen/etc etc. of alleen vastpakken is natuurlijk groot verschil he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jullie maken het me wel verdomde moeilijk:
Had je toch eerder zo'n pilletje moeten nemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 3-0 voorspeld maar met een 1-0 kon ik leven
Eerlijk gezegd vond ik het niet veel hoor, Balotelli laat zich vallen dat was duidelijk. Was maar een troll.quote:
Voorzet was sowieso recht in de handen van de Cil. Niemand die nog bij die bal in de buurt kon komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ach ja, de bal is rond. Pakt hij hem niet vast, loopt Balo er omheen en scoort ie. Als je dat doelpunt ergens aan wil wijten: zorg dan dat die voorzet er niet komt.
Hoe dan ook hij had hem vast en dat was fout, dat Balotelli daar mooi gebruik van maakt is een ander verhaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Iemand naar beneden trekken/snelheid er uit halen/etc etc. of alleen vastpakken is natuurlijk groot verschil he.
Hier gaat hij al de fout inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Assassin92 het volgende:
Van Rhijn bij AZ was al discutabel, maar hij pakte daar het shirtje waarna de speler ook die kant op viel. Balotelli stort gewoon neer nadat VDH hem alleen maar vastpakt.
Bitch please.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 3-0 voorspeld maar met een 1-0 kon ik leven
Maakt niet uit of het nodig is of niet. Het is geen overtreding. Scheids geeft er wel één. Aan wie ligt het dan, de speler of de scheids?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier gaat hij al de fout inWas totaal niet nodig en dan geef je Balotelli zo'n buitenkansje
Nouja, het is hier gewoon pijnlijk duidelijk geworden hoe zeer we Eriksen missen. Eriksen - Duarte - De Jong.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had je toch eerder zo'n pilletje moeten nemen
Ik wel jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van te voren had je voor dit resultaat getekend denk ik?
Was gewoon heel erg slim van Balotelli. Van der Hoorn moet gewoon met z'n poten van z'n shirt afblijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik het niet veel hoor, Balotelli laat zich vallen dat was duidelijk. Was maar een troll.
Dikwijls heb ik de pottjes tegen MIlaan en Celtic altijd wel wat meer vertrouwen dan tegen subtoppotjes in NLquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch please.Een beetje realisme is wel op z'n plaats hoor. Tegen PEC Zwolle al een groot deel van de wedstrijd erachteraan moeten lopen en dan denken dat je AC Milan wel met 3-0 oprolt is gewoon gekkigheid.
Ja maar dat is het dus, het is een bewuste uitlokking van Balotelli, hangen aan de verdediger en weten dat die iets gaat doen, en dan meteen vallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier gaat hij al de fout inWas totaal niet nodig en dan geef je Balotelli zo'n buitenkansje
Hij wint wedstrijden voor zijn ploeg, niks mis mee, wou dat hij bij ons speeldequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Ramkraker het volgende:
Wat heb ik een scheit hekel aan balotelliDie kerel moet eens met respect gaan voetballen, onsportieve hond
Balotelli doet de hele wedstrijd zo debiel, en dan is er toevallig 1 situatie waar het 'slim is'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was gewoon heel erg slim van Balotelli. Van der Hoorn moet gewoon met z'n poten van z'n shirt afblijven.
het was ook gewoon naief. Maar met moisander, denswil en veltman kan hij mooi in de luwte wennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was gewoon heel erg slim van Balotelli. Van der Hoorn moet gewoon met z'n poten van z'n shirt afblijven.
Uh, ja, idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balotelli doet de hele wedstrijd zo debiel, en dan is er toevallig 1 situatie waar het 'slim is'
als hij niet tegen Ajax speelt mag ik hem wel, dus ik ga nu niet over hem klagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Ramkraker het volgende:
Wat heb ik een scheit hekel aan balotelliDie kerel moet eens met respect gaan voetballen, onsportieve hond
Ontzettend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Iemand naar beneden trekken/snelheid er uit halen/etc etc. of alleen vastpakken is natuurlijk groot verschil he.
Ja, eens. Ben wel heel erg blij met Denswil, speelde weer een puike partij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het was ook gewoon naief. Maar met moisander, denswil en veltman kan hij mooi in de luwte wennen
Het is wel een overtreding, alleen niet de overtreding waardoor Balotelli naar de grond gaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het nodig is of niet. Het is geen overtreding. Scheids geeft er wel één. Aan wie ligt het dan, de speler of de scheids?
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, het is een bewuste uitlokking van Balotelli, hangen aan de verdediger en weten dat die iets gaat doen, en dan meteen vallen.
Dat is gewoon er intrappen van de scheidsen, niets meer, niets minder. Slim van Balo, maar dom dat je het ook niet inziet als scheids
Altijd al een hekel aan hem gehadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
als hij niet tegen Ajax speelt mag ik hem wel, dus ik ga nu niet over hem klagen.
Onzin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is hier gewoon pijnlijk duidelijk geworden hoe zeer we Eriksen missen. Eriksen - Duarte - De Jong.
Milan zou nergens zijn
dat dus. shirt vastpakken is zo overduidelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik echt een goede speler ja. Durft tenminste de opbouwende pass te geven. Verdedigend heb ik niet veel van hem kunnen zien...is dat ook in orde?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Ben wel heel erg blij met Denswil, speelde weer een puike partij.
Valt mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is gewoon scheidsrechterfalen, klaar.
Vind verdedigers veel te snel aan shirtjes trekken. Mogen ze best slimmer in zijn. Zeker in deze situatie, het was totaal onnodigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, het is een bewuste uitlokking van Balotelli, hangen aan de verdediger en weten dat die iets gaat doen, en dan meteen vallen.
Dat is gewoon er intrappen van de scheidsen, niets meer, niets minder. Slim van Balo, maar dom dat je het ook niet inziet als scheids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |