SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet maar wel zwaar gestraftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Prima verdedigd van vd Hoorn, penalty uit het niets gegeven.
het was gewoon puur geplanned van Balotelli, dit deed hij precies zoals hij wou. contact zoeken, weten dat de verdediger reageert en meteen gaan liggen.quote:
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer metquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Stiggie het volgende:
Positief overigens is dat de aanvoerder van Celtic rood heeft gekregen tegen Barca en de wedstrijd tegen Ajax dus mist
Zeker maar het is niet de eerste keer dat hij zoiets doet, daarom toch dom van v/d Hoorn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
slim gedaan van Balotelli, bewijst daarmee indirect zijn meerwaarde
Positief is dat niemand toch tegen Barca wint of gelijk speeltquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer met.
Zonder Messi hadden wij gelijkgespeeld. Hadden we nu al twee punten gehadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, negatief is dat de concurrenten tegen Barca zonder messi moeten en wij waarschijnlijk weer met.
Milan kan dat wel denk ik, en dat is toch eeuwig zonde.. Met messi was het gewoon 100% score voor barca geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Positief is dat niemand toch tegen Barca wint of gelijk speelt
Als v/d Hoorn zijn shirt niet vast heeft had hij een vrije trap meegekregenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Na het zien van die serie foto's moet ik toegeven dat het geen penalty was. Balotelli heeft goed gekeken naar Pepe zondag.. en de scheids en zijn assistent trappen erin. Ze hadden het niet zo ver moeten laten komen dat die voorzet werd gegeven.. dan kan je ook geen pingel tegen krijgen. Loop je 90 minuten te zwoegen voor een 1-0 voorsprong, geef je het in 1 seconde *poef* weg.. zonde hoor.
Als je precies de regel opvolgt wel ja, maar in de 90 minuten ervoor kan je minstens 5x erger shirtje trekken bestraffen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je het zo ziet is het gewoon van beide kanten een overtreding
En rood geven voor doelbewust op de enkel trappen etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je precies de regel opvolgt wel ja, maar in de 90 minuten ervoor kan je minstens 5x erger shirtje trekken bestraffen.
Ik hou me normaliter verre van dit topic maar hier is eenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajax gewoon ook nooit gegund lijkt het wel, er zijn altijd omstreden momenten.
Hier heeft hij wel gelijk in hoor. Ajax heeft erg vaak pech met cruciale beslissingen. Dat heeft een groot onderzoek laatst ook uitgewezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hou me normaliter verre van dit topic maar hier is eenwel op z'n plaats:
Groetjes.
Hij "trekt" geen shirtje, maar pakt hem vast. Groot verschil. Balotelli valt de andere kant op van waar VDH het schirtje pakt. Onmogelijk dat hij zo kan vallen daardoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon oerdom, 1. shirtje trekken moet je niet doen in de laatste 5 minuten en zeker niet in de 16. 2. shirtje trekken moet je eigenlijk nooit doen, is veel te opzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |