Omdat ik zo stom was om (erg) laat in te haken en dus een jaar of 2 gemist heb..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet?
Mens, doe eens ZELF een poging om je te verdiepen en zoek je eigen bronnen..quote:
Heb ik al eerder in dit topic gezet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mens, doe eens ZELF een poging om je te verdiepen en zoek je eigen bronnen..
Welke bewijzen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:44 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Heb ik al eerder in dit topic gezet.
Dat jij nou ondanks bewijzen constant Assad verdedigt, kan ik niets aan doen. Mens.
Je kan niet lezen blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke bewijzen?
En doe zélf wat onderzoek, krijgen we ook niet het gezeik dat "mijn" bronnen voor jou niet goed zijn en andersom..
Welke bewijzen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee. Zoek het maar op. Het is al zo vaak hier neer gezet, en je blijft maar Assad verdedigen.
Look who's talking.. Kom op met je bewijs..quote:
Dat heb je foutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Assad de VN meerdere keren zo goed als gesmeekt te komen kijken.. VN vond dat niet nodig..
Nope, en kijk eens verder dan Fok!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat heb je fout
Syrië weigert VN-inspectie
Rusland en China spraken trouwens een veto uit over de schuldvraag
http://www.welingelichtek(...)al-te-besluiten.html
Niet bepaald eigenlijk. Wie beweert bewijst vind ik. Dus als ik het goed begrijp vind jij het dus niet vreemd dat Assad weigerde mee te werken aan elke vorm van bewijs.quote:
Nope wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, en kijk eens verder dan Fok!
Ik volg je nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, maar ik wordt zelfs via dm aangepakt![]()
![]()
Nee, Assad wilde juist wél de VN in Syrië zei ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk. Wie beweert bewijst vind ik. Dus als ik het goed begrijp vind jij het dus niet vreemd dat Assad weigerde mee te werken aan elke vorm van bewijs.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Assad wilde juist wél de VN in Syrië zei ik
Owh: iemand scheldt me uit via dm omdat ik het niet met hem/haar eens benquote:
Check je bron eensquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]Ik post net een bron van niet troll
Moet je niet zo frusti doen. Breng anders even een mod op de hoogte of negeer hem/haarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh: iemand scheldt me uit via dm omdat ik het niet met hem/haar eens ben
vertelquote:
Ik doe niet frustie, ik lach me rot..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Moet je niet zo frusti doen. Breng anders even een mod op de hoogte of negeer hem/haar
[..]
vertel
Jawel, IK vind dat vreemd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk. Wie beweert bewijst vind ik. Dus als ik het goed begrijp vind jij het dus niet vreemd dat Assad weigerde mee te werken aan elke vorm van bewijs.
prove me wrongquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:01 schreef IPA35 het volgende:
Frikandelbroodje, ga die feiten ergens anders ventileren.
ik zie nog altijd niet in hoe het weigeren van inspecteurs in overeenstemming is met smeken maar goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe niet frustie, ik lach me rot..
Zoek zelf maar, ik vraag je niet mij te geloven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |