Hoe kan een bruidswinkel eigenaar met een lang strafblad in Coventry, UK nu een 'mensenrechten organisatie' zijn??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meerdere mensenrechten organisaties hebben het bevestigd, inclusief de Syrian Observatory for Human Rights. Ik ben niet zo van de complot theorietjes.
Je hebt gelijk, Assad heeft nog nooit op onschuldige burgers geschoten tijdens de demonstraties.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoe kan een bruidswinkel eigenaar met een lang strafblad in Coventry, UK nu een 'mensenrechten organisatie' zijn??
Het probleem met kleuters zoals jij is dat je alles wat je niet aan staat een complot theorie is. Alles wat jij niet weet en wat niet op RTL komt is een complot theorie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meerdere mensenrechten organisaties hebben het bevestigd, inclusief de Syrian Observatory for Human Rights. Ik ben niet zo van de complot theorietjes.
Zolang jullie nog steeds in de waan zitten dat Assad nog nooit op onschuldige demonstranten heeft geschoten, kunnen er geen discussies plaatsvinden. Laat staan over chemische wapens enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het probleem met kleuters zoals jij is dat je alles wat je niet aan staat een complot theorie is. Alles wat jij niet weet en wat niet op RTL komt is een complot theorie.
Wat Assad gedaan heeft en nog steeds doet schijnt in dit topic gewoon niet belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zolang jullie nog steeds in de waan zitten dat Assad nog nooit op onschuldige demonstranten heeft geschoten, kunnen er geen discussies plaatsvinden. Laat staan over chemische wapens enzo.
Het is algemeen bekend wat Assad gedaan had.
[ afbeelding ]
Dit gaat hier zo'n beetje altijd van incidenten tot-aan samenzweringen met al qaeda totaan rusland, irak, iran, new world order tot bijna illuminati aan toe.
Niet bepaald jammer genoeg, dat had een hoop bloedvergieten voorkomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:55 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
2) Libië is zeker relevant in de discussie over Syrië, aangezien er veel hetzelfde is gegaan in Libië als in Syrië.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles afwuiven als een complottheorie zonder argumenten is makkelijk. Daar ben ik niet zo van. Over je mensenrechten organisaties. In het begin van de burgeroorlog in Libië riepen de mensenrechten organisaties dat er huursoldaten, luchtaanvallen en massale verkrachtingen waren. Alle 3 zijn een aantal maanden later als leugens bewezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je denkt dat de VN ook onzin vertelt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Alles afwuiven als een complottheorie zonder argumenten is makkelijk. Daar ben ik niet zo van. Over je mensenrechten organisaties. In het begin van de burgeroorlog in Libië riepen de mensenrechten organisaties dat er huursoldaten, luchtaanvallen en massale verkrachtingen waren. Alle 3 zijn een aantal maanden later als leugens bewezen.
Ja. Ban Ki-Moon zegt ook al een tijdje dat het Assad wel moet zijn geweest op 21 augustus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:21 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je denkt dat de VN ook onzin vertelt?
VN inspecteurs vind ik veel beter te vertrouwen dan een of andere mensenrechtenorganisatie. Echter wordt er vaak ook onzin door leden van de VN verteld bij vergaderingen en dergelijke.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:21 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je denkt dat de VN ook onzin vertelt?
Hoe ver ga je wel niet, als je de VN niet meer wil geloven. Met de nadruk op wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Ban Ki-Moon zegt ook al een tijdje dat het Assad wel moet zijn geweest op 21 augustus.
Ik heb nog geen bewijs gezien.. Jij wel?
Ligt er aan wélke "mensenrechtenorganisatie"..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:25 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
VN inspecteurs vind ik veel beter te vertrouwen dan een of andere mensenrechtenorganisatie. Echter wordt er vaak ook onzin door leden van de VN verteld bij vergaderingen en dergelijke.
Kan, nadruk op KAN. Er wordt bewezen onzin gedebiteerd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:26 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hoe ver ga je wel niet, als je de VN niet meer wil geloven. Met de nadruk op wil.
Idd. Ben benieuwd wat voor mensen het zijn. Ik denk larpers die hard "fireball" roepen in het bos en dan gezamelijk een avondje zeitgeist gaan kijken terwijl anti-amerika gesprekken hoogtij vieren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:26 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hoe ver ga je wel niet, als je de VN niet meer wil geloven. Met de nadruk op wil.
In ieder geval mensen die hun eigen waarheid maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd wat voor mensen het zijn. Ik denk larpers die hard "fireball" roepen in het bos en dan gezamelijk een avondje zeitgeist gaan kijken terwijl anti-amerika gesprekken hoogtij vieren.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd wat voor mensen het zijn. Ik denk larpers die hard "fireball" roepen in het bos en dan gezamelijk een avondje zeitgeist gaan kijken terwijl anti-amerika gesprekken hoogtij vieren.
Kom op mensen, het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten aanhalen is gewoon te lachwekkend voor woorden..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:37 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
In ieder geval mensen die hun eigen waarheid maken.
Deze organisatie wordt inderdaad beticht van partijdigheid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Kom op mensen, het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten aanhalen is gewoon te lachwekkend voor woorden..
Verdiep je eens in het conflict voordat je allerlei dingen roept...
Wat zei ik over VN-inspecteurs en wat zei ik over VN-leden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:46 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Deze organisatie wordt inderdaad beticht van partijdigheid.
Maar dat is niet meer, dan hier constant gedaan wordt. Partijdigheid, en bronnen met partijdigheid.
Laat mij dan maar de VN geloven, die de laatste twee jaar grondig onderzoek heeft gedaan in Syrië.
En als je hun uitkomst ook al niet wil geloven, dan neem ik je niet serieus. Zo simpel zit dat.
Dat je de secretaris generaal van de VN niet gelooft.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zei ik over VN-inspecteurs en wat zei ik over VN-leden?
En we hebben het bij dat "Observatorium" niet eens over partijdigheid (al is daar zeker sprake van), maar over wat het nu in feite IS.
Nee, die geloof ik OOK niet zonder bewijs nee. Raar he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:51 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Dat je de secretaris generaal van de VN niet gelooft.
Ja. Raar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die geloof ik OOK niet zonder bewijs nee. Raar he?
Dat jij iemand gelooft zonder dat hij/zij enig concreet bewijs toont vind IK dan weer uitermate raar...quote:
Zoals ik al zei, ik geloof dan eerder een VN. Een onpartijdige organisatie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat jij iemand gelooft zonder dat hij/zij enig concreet bewijs toont vind IK dan weer uitermate raar...
LOL..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik geloof dan eerder een VN. Een onpartijdige organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |